¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
Një surprizë për Audi: me prezantimin e konceptit të studios së re elektrike E nga Ingolstadt, ata shpallin braktisjen e logos me katër unazat. Arsyet piese auto Audi noi originale.
Si e njohin njerëzit një Audi? Së shpejti nuk do të jetë në katër unazat – ose të paktën në Kinë. Audi prezantoi një markë të re elektrike atje. Logoja dalluese me katër unaza është zhdukur dhe makinat thonë thjesht AUDI (me shkronja të mëdha).
Nga Ingolstadt, ata punojnë në AUDI së bashku me koncernin kinez SAIC. Modeli i parë duhet të shfaqet që në vitin 2025. Makina e shfaqjes - një Sportback elektrike - na jep një sugjerim të tre modeleve të ardhshme në klasën e mesme dhe të lartë.
Shenjat tipike Audi mungojnë
Studio quhet E koncept. Këtu mungojnë shenjat tipike dalluese të Audi si grila Singleframe. Nëse nuk do të ishte për shkronjat e ndriçuara AUDI, dikush do të mendonte se ishte një makinë Lucid.
Koncepti E është 4,870 milimetra i gjatë, 1,990 mm i gjerë, 1,460 mm i gjatë dhe ka një bazë rrote 2,950 mm. Dy blloqe dritash të ngushta, katrore në secilën anë shërbejnë si fenerë - me sa duket dritat LED matricë. Nënshkrimi i dritës plotësohet nga një kornizë katrore midis fenerëve dhe parakolpit, i cili përbëhet nga shumë pika LED me filigran. Dizajni i ndriçimit në pjesën e pasme është në të njëjtin stil, megjithëse pak i modifikuar, me dritat e pasme jashtëzakonisht të ngushta.
Brendësia është e pastër dhe e gjerë. Një ekran 4K përfshin të gjithë gjerësinë e pultit. Në shikim të dytë, vërejmë një element të zi që është i integruar në qendër të panelit të instrumenteve. Ky është AUDI Assistant, një avatar i AI. Funksionet e makinës mund të kontrollohen me prekje dhe komanda zanore. E re është shiriti i prekjes me dy çelësa rrotullues në tastierën qendrore. Përveç kontrollit zanor, prekjes dhe disa butonave, sistemi i informacionit argëtues funksionon edhe me njohjen e fytyrës.
Studio ka 775 kf.
Disku duket gati për prodhim serik. Makina e shfaqjes është e pajisur me lëvizje me katër rrota (një motor elektrik për bosht). Fuqia e sistemit është e konsiderueshme, 570 kW. (775 kf). Prandaj, shpejtësia deri në 100 km/h arrihet në vetëm 3,6 sekonda.
Për të siguruar një kilometrazh të arsyeshëm pavarësisht fuqisë së lartë, u zgjodh një bateri me kapacitet 100 kWh. Megjithatë, duke qenë se matja e kilometrazhit kinez është jashtëzakonisht optimiste, specifikimi i fabrikës prej mbi 700 kilometrash është mjaft jorealist.
Falë sistemit 800 volt, ndalesat e karikimit nuk do të zgjasin shumë. Nuk dihet ende se sa kohë duhet për të ngarkuar baterinë duke përdorur një karikues të shpejtë. Duhen dhjetë minuta për të karikuar 370 kilometra (sipas ciklit të kilometrazhit kinez).
Mbetet për t'u parë nëse AUDI do të tërheqë klientë të rinj në Kinë pa katër unazat. Me këtë gjuhë të projektimit nga Ingolstadt, ata rrezikojnë të jenë një nga shumë. Sepse konkurrenca nga makinat e fuqishme të rangut të mesëm dhe të nivelit të lartë me teknologjinë e karikimit të shpejtë nuk është e vogël.
- 2024-11-28 - Dinamikus a outra pessoa: mimo verzie Audi Q5 Sportback
- 2024-11-26 - Ele é um Zug, nach Dakarra fährt
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet