Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
Alfetta GT/GTV sportive e prodhuar midis 1974 dhe 1987. jo vetëm që ka misionin përgjegjës për të zëvendësuar kupat e dashur të serisë "105" të krijuar nga Bertone, por duhet të përballojë këtë detyrë të vështirë në kushte shumë më të vështira. Pas dy krizave të naftës të viteve 1970 dhe rënies së përgjithshme të kërkesës për makina të fuqishme dhe ekstravagante në vitet 1980, nuk është çudi që coupes me bazë Alfetta shitën në një numër dukshëm më të vogël se paraardhësit e tyre. Megjithatë, kjo në asnjë mënyrë nuk ndikon në imazhin e tyre dhe sot këto makina jashtëzakonisht simpatike gëzojnë një njohje të lartë të merituar nga fansat e Alfa Romeos magazin de piese auto Alfa Romeo.
Zhvillimi i një coupe më të madhe dhe më të gjerë se Giulia GT filloi që në vitin 1968, me studimet e para të bazuara në shasinë GTV 1750, por më pas u mor vendimi më i arsyeshëm për të përdorur platformën e re, më të avancuar Alfetta (megjithëse ajo ka një bazë rrote 11 cm më e shkurtër). Paketa mekanike është e ndryshme, por misioni i projektit mbetet i njëjtë: të sigurojë dukshëm më shumë hapësirë për katër persona dhe bagazhet e tyre sesa Giulia GT, duke ruajtur pamjen e saj elegante, sportive. Rezultati i këtyre kërkesave në dukje kontradiktore është një fastback mahnitës në formë pyke, i projektuar nga Giugiaro që duket ende po aq i mirë sot sa para pesëdhjetë vjetësh.
Koha e zgjedhur për debutimin në treg të Alfetta GT vështirë se mund të ishte më e papërshtatshme. U lançua në verën e vitit 1974. në një botë të tronditur nga embargoja e naftës, me një ekonomi të gjymtuar dhe çmimet e karburantit që shkaktojnë rënien e shitjeve të makinave sportive. Fillimisht, vetëm një version u ofrua me një motor me katër cilindra 1.8 litra të pajisur me dy karburatorë Dell Orto me dy dhoma, i cili zhvilloi një fuqi prej 122 kf. në 5500 rpm Pas vitit 1976 modeli origjinal 1.8 litra u zëvendësua nga GTV 2.0 litra, me prezantimin e një modeli bazë 1.6 litra që synonte kryesisht tregun italian. Megjithë zhvendosjen më të madhe, kuajfuqia maksimale dhe çift rrotullimi fillimisht mbetën në të njëjtin diapazon si modeli i mëparshëm 1.8 litra, por kjo u korrigjua në 1979. me prezantimin e GTV 2.0 L me 130 kuaj fuqi, pezullimin e rirregulluar dhe një brendshme më luksoze. Midis viteve 1976 dhe 1980 modeli GTV është gjithashtu i disponueshëm në tregun amerikan, megjithëse i kërcënuar nga parakolpët masivë, në përputhje me kërkesat federale të sigurisë dhe i pajisur me një motor të çmontuar 110 kf. me sistemin e injektimit mekanik të karburantit Spica.
Në fillim të vitit 2009 makina e paraqitur në foto bëhet pjesë e koleksionit të madh tematik të Zvezdelin Grozdanov nga Sofja, i cili përfshin vetëm modele ikonike të markës italiane të viteve '60 dhe '70. Alfetta GT e tij, e pajisur me një motor 1.8 litra 122 kf, ishte pjesë e serisë më të hershme të prodhuar në 1975.
konkluzioni
Gjysmë shekulli pas debutimit të saj në treg, Alfetta GT është shumë e kërkuar nga koleksionistët, ende ka një dizajn frymëzues, bën përshtypje me një karakter sportiv të shfrenuar dhe është shumë më argëtuese për t'u drejtuar se paraardhësi i saj.
- 2024-11-28 - Dinamikus a outra pessoa: mimo verzie Audi Q5 Sportback
- 2024-11-26 - Ele é um Zug, nach Dakarra fährt
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet