Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST

Sa të forta përdoren stacion vagonët? Ne shikuam raportin aktual të TÜV, zgjodhëm dhjetë modele nga varg çmimesh të ndryshme dhe emërtuam pikat e forta dhe të dobëta të tyre magazin piese auto Seat online.

Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST

Stacion vagonët ofrojnë shumë hapësirë dhe, përveç kompanive, janë të preferuara të familjeve. Krahasuar me SUV-të e suksesshëm, ato kanë konsum më të ulët të karburantit për shkak të formës së tyre më aerodinamike. Megjithatë, sa të fortë janë ngarkuesit e përdorur?

Nga raporti TÜV mund të mësoni se si performojnë modelet individuale të karrocave të stacionit. Në parim, modelet klasifikohen sipas kuotës së problemit nga TÜV. Kjo kuotë është një udhëzues se sa mirë ose sa keq performon një model në krahasim me mesataren për çdo klasë makinash të një moshe të caktuar.

Makinat e kompanisë, për shembull, kanë kilometrazhe më të larta dhe shpesh kuota problematike më të larta

Kur makinat përdoren si kompani, ato kanë kilometrazh shumë të lartë dhe rrjedhimisht kuota e tyre e problemeve është më e madhe në krahasim me një makinë me kilometrazh më të ulët.

Çmimi i modelit gjithashtu mund të luajë një rol të rëndësishëm. Makinat më të shtrenjta shpesh mirëmbahen më mirë se modelet më të lira. Së fundi, gjendja e një modeli është vendimtare për blerësin. Informacioni nga raporti i TÜV tregon gjithashtu pika të dobëta të mundshme që palët e interesuara duhet t'u kushtojnë vëmendje.

Seat Leon ST

Golfi shumë i mërzitshëm për ju? Nuk ka problem. Për më shumë se 20 vjet, filiali spanjoll i VW Seat ka ofruar Leon - një version dukshëm më i rafinuar dhe më tërheqës i bestsellerit nga Wolfsburg. Një teknikë e njohur, e paketuar me më shumë pasion. Si dhe më lirë. Gjenerata e tretë (Typ 5F) u prodhua nga 2012 deri në 2020. - që nga viti 2013 dhe si stacion vagon ST me një vëllim ngarkese prej 587 deri në 1470 litra. Transmisionet automatike DSG mund të krijojnë zemërim, si dhe turbinat. Në inspektimin teknik, Leon performon më mirë se paraardhësi i tij (Tip 1P, 2005-2012) - me përjashtim të sustave dhe amortizatorëve. Shpesh shkaktojnë probleme. Kuota e problemave sipas TÜV: 6.4 (Ø 5.3%). Çmimi: nga 16,000 BGN.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Stacion vagonët ofrojnë shumë hapësirë dhe, përveç kompanive, janë të preferuara të familjeve

Nga raporti TÜV mund të mësoni se si performojnë modelet individuale të karrocave të stacionit