Dinamikus a outra pessoa: mimo verzie Audi Q5 Sportback
Me Q5 Sportback, Audi zgjeron gamën e modelit Q5 me një variant sportiv me pamje coupe. Me siluetën e tij progresive dhe dinamike, ky version i ri i modelit tërheq klientët që vlerësojnë shumë dizajnin dinamik, por në të njëjtën kohë nuk duan të humbasin avantazhet praktike të një SUV.
Audi Q5 Sportback plotëson karakteristikat tipike SUV të fleksibilitetit dhe hapësirës me një siluetë edhe më dinamike. Dizajni i pagabueshëm i dallueshëm me pjesën e pasme karakteristike të pjerrët dhe linjat elegante ofrojnë një pamje sportive. Gjenerata e dytë e Q5 Sportback ofron deri në 515 litra hapësirë bagazhi, me SQ5 Sportback është e barabartë me 470 litra. Me sediljen e palosur, hapësira e ngarkesës së Q5 Sportback rritet në 1,415 litra dhe në 1,388 litra për SQ5 Sportback. Q5 Sportback ka një kapacitet tërheqës deri në 2400 kilogramë.
Dizajn sportiv falë vijës së pjerrët të çatisë
Krahasuar me paraardhësin e tij, dizajni i Audi Q5 Sportback i ri është shumë më i ngushtë. Grila e gjerë e përparme Singleframe qëndron lart dhe është e rrethuar nga perde ajri vertikale, funksionale. Fenerët shumë të rafinuar dhe në formë skulpturore krijojnë një pamje agresive. Në zonën poshtë grilës së përparme Singleframe, ka një marrje të madhe ajri plus sensorë të shumtë. Mbi pragjet, një vijë dinamike në rritje të çon mbi parafango në parakolpin e pasmë, duke i dhënë makinës një pamje dinamike edhe kur është e palëvizshme. Linja horizontale e shpatullave, si një element lidhës midis dritave të përparme dhe të pasme, ngrihet pak mbi dritat e pasme në Sportback për të përshtatur vizualisht harkun e çatisë me xhamin e pasmë të pjerrët. Pjesa e pasme e Q5 Sportback është tërhequr vizualisht në maksimum për të arritur një vijë çatie që të pjerrët nga shtylla B. Përmasat klasike të SUV-ve janë bërë edhe më dinamike në formën elegante Sportback. Me shinat opsionale të çatisë, linjat dinamike të çatisë zgjerohen për të shtuar vlerë të dobishme. Grafikat elegante të dritares së pasme ndihmojnë gjithashtu në zgjatjen vizuale të kabinës.
Pjesa e pasme është projektuar jashtëzakonisht qartë me një minimum linjash. Nga dritarja e pasme deri në skajin e poshtëm të shiritit të dritës skulpturore, ka një sipërfaqe të lëmuar që kufizohet nga një skaj i mprehtë përgjatë gjithë gjerësisë së makinës. Një zonë e gjerë, vizualisht e qetë shkon poshtë. Një skaj sportiv dhe i veçantë i kapakut të bagazhit plotëson dizajnin progresiv. Difuzori është i integruar si një lloj ishulli në parakolpin e pasmë. Gypat e fundit janë ulur poshtë tij, ndërsa modeli S ka gypat ikonë të dyfishtë të rrumbullakët në një dizajn të ri, më sportiv.
E jashtme e avancuar është pjesë e pajisjeve standarde të Q5 Sportback
Q5 Sportback është i disponueshëm në nivelet e rregullimit të avancuar dhe të linjës S. Përveç kësaj, SQ5 Sportback ka pamjen e tij të jashtme unike. E jashtme e avancuar ofron elemente dinamike të dizajnit me thekse elegante në krahasim me pajisjet bazë. Grila e radiatorit dhe futjet e marrjes së ajrit në pjesën e përparme janë të përfunduara në gri Scandium, ndërsa vija e poshtme është e përfunduar me një llak me kontrast Tambora Grey. Difuzori ka një shtresë të zezë mat dhe pjesët e pasme janë të përfunduara në argjend selenit. Ka edhe rrota aliazhi 18 inç me pesë fole.
Në versionin e jashtëm të linjës S dhe në modelin S, hapjet e përparme të ajrit janë më të mëdha dhe difuzori i pasmë është shumë më sportiv. Përveç kësaj, grila Singleframe është e rrethuar nga një kornizë me optikë kromi mat antracit (për pjesën e jashtme të linjës S) dhe optikë kromi argjendi mat (për modelin S), dhe elementët e mëdhenj aerodinamikë anësor në formë të krahut L theksojnë dizajnin sportiv. . Në modelin S, grila Singleframe duket edhe më e moduluar falë stolive të futura vertikalisht në formë L në krom argjendi mat. Veshjet e pragut të derës me optikë kromi mat antracit për pjesën e jashtme të linjës S dhe në optikën kromi argjendi mat për modelin S kontribuojnë gjithashtu në karakterin dinamik. Format dekorative të dritareve kanë si standard optikë alumini. Në pjesën e pasme, dritat e pasme dixhitale OLED të gjeneratës së dytë dhe drita e re e projektimit në spoilerin mbi dritaren e pasme ofrojnë një nivel më të lartë sigurie. Kjo dritë projeksioni projekton një grafik në zonën e sipërme të dritares së pasme, duke rritur kështu zonën e dritës së frenave.
Në harmoni me pamjen e jashtme: filozofia e dizajnit të brendshme
Brendësia e Q5 Sportback e re është përshtatur vazhdimisht për nevojat e pasagjerëve dhe ndjek filozofinë e re të dizajnit të Audi. Karakteristikat e materialeve janë përfshirë në dizajnin e brendshëm në një fazë shumë të hershme të procesit të zhvillimit dhe në kombinim me ekranin panoramik të Audi MMI dhe ekranin e pasagjerëve MMI ofrojnë një skenë dixhitale të dizajnuar qartësisht.
Struktura e brendshme me kontrast të lartë vendos qëllimisht elementë në plan të parë ose në sfond, duke krijuar një arkitekturë hapësinore tredimensionale që është projektuar dhe përshtatur në mënyrë ergonomike për banorët. Atmosfera në brendësi është krijuar për të krijuar një ndjenjë rehati në shtëpi. E ashtuquajtura guaskë e butë shtrihet nga dyert përmes të gjithë kabinës deri te tastiera qendrore dhe kështu krijon një ndjenjë hapësire homogjene dhe mbështjellëse. Brendësia nuk është vetëm e orientuar në mënyrë specifike nga përdoruesi, por edhe e dizajnuar në mënyrë të qëndrueshme. Materiale të tilla si tapiceri Kaskade ose materiali mikrofibër Dinamica përbëhen kryesisht nga poliestër i ricikluar. Audi gjithashtu mbështetet në përdorimin efikas të burimeve të orientuara drejt së ardhmes në Q5 Sportback.
Motorë të teknologjisë së lartë me djegie të brendshme dhe teknologji MHEV plus
Audi Q5 Sportback i ri bazohet në Premium Platform Combustion (PPC), një arkitekturë platforme për modelet e drejtuara në mënyrë konvencionale me motorë me djegie të brendshme të montuar gjatësore dhe do të pajiset me teknologjinë shumë efikase MHEV plus që nga fillimi i shitjeve. Teknologjia e re MHEV plus me një sistem elektrik 48 volt mbështet motorin me djegie të brendshme, redukton emetimet e CO2 dhe në të njëjtën kohë rrit fuqinë dhe komoditetin e drejtimit. Manovrimi i pastër elektrik dhe parkimi janë gjithashtu të mundshme në një masë të kufizuar.
Gjeneratori i ri tërheqës (TSG) gjeneron një çift rrotullues shtesë deri në 230 njuton metra dhe deri në 18 kW (24 hp) fuqi. Sistemi 48 volt lejon gjithashtu përdorimin e një kompresori elektrik të ajrit të kondicionuar. Kjo ofron avantazhin e madh që edhe kur motori është i fikur - për shembull kur kaloni në breg ose në dritë të kuqe - kondicioneri vazhdon të funksionojë me fuqi të plotë dhe ruan një temperaturë të rehatshme në brendësi.
Bateria litium-jon në modelet me teknologjinë MHEV plus bazohet në teknologjinë e fosfatit litium-hekur dhe ka një kapacitet prej 1.7 kWh. Gjeneratori i nisjes së rripit (RSG) merr përsipër detyrat kryesore të ndezjes së motorit dhe furnizimit me energji elektrike të baterisë. TSG mundëson drejtimin elektrik, lehtëson ngarkesën në motorin me djegie të brendshme dhe ndihmon në uljen e konsumit. Kur ngadalësohet, TSG e kthen energjinë në bateri me deri në 25 kW fuqi (rikuperim). Djegia e platformës Premium mundëson elektrifikimin gradual në formën e hibridëve të butë. Hibridet plug-in me bateri të mëdha dhe opsione të karikimit të jashtëm do të pasojnë gjithashtu më vonë në ciklin e jetës së Audi Q5 Sportback të ri.
Audi Q5 Sportback lançohet në Evropë me tre motorë, me opsione të tjera të motorëve që do të vijnë. Në fillim, të gjitha variantet janë të pajisura me teknologjinë MHEV plus, e cila mund të sigurojë shkurtimisht deri në 18 kW (24 hp) fuqi shtesë. Të gjitha modelet përdorin gjithashtu një transmetim S tronic me 7 shpejtësi me dy tufë. Motori bazë është një 2.0 TFSI me 150 kW (204 hp), 340 Nm çift rrotullues maksimal dhe është i pajisur me lëvizje me rrota të përparme. Quattro me katër rrota është në dispozicion si opsion. Varianti 2.0 TDI i Audi Q5 Sportback është i disponueshëm me gjeneratën e motorit EA288 evo. Kjo njësi gjeneron 150 kW (204 hp) dhe 400 Nm çift rrotullues dhe disponohet vetëm me makinë quattro. Audi ofron Audi SQ5 Sportback si modelin më të lartë në lançim. Motori V6 TFSI me një zhvendosje prej tre litrash ka një fuqi prej 270 kW (367 kf) dhe një çift rrotullues maksimal prej 550 njuton metra.
Nisja në treg dhe çmimet
Q5 Sportback i ri dhe SQ5 Sportback do të jenë të disponueshëm për porosi nga dhjetori 2024 në rrjetin e tregtarëve të markës në Bullgari dhe në faqen e internetit audi.bg
- 2024-11-26 - Ele é um Zug, nach Dakarra fährt
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet