Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
Tayron i ri është këtu! – Ky SUV me pesë ose opsionalisht shtatë vendesh është i pozicionuar midis Touareg (klasa premium) dhe Tiguan (klasa e mesme). Autenticiteti: dizajni dallohet në mënyrë të vendosur me një profil të fuqishëm dhe demonstron një përkatësi të dukshme të familjes SUV të Volkswagen. Më i miri në klasë për sa i përket komoditetit. Përsosmëri: ndjenja e cilësisë së lartë vjen nga çdo element dhe detaj. Bujaria: shfrytëzimi optimal i vëllimit të dobishëm. Vëllimi mbresëlënës i dhomës së bagazhit të Tayron-it të ri, me pesë pasagjerë në bord, arrin në 885 l. Volkswagen do të ofrojë Tayron-in e ri me gjithsej shtatë sisteme efikase të drejtimit. Gama përfshin gjithashtu dy disqe hibride plug-in të gjeneratës së re (eHybrid). Ato janë një zgjidhje shumë inovative e makinës, pasi lejojnë mbi 100 km rreze elektrike në jetën e përditshme dhe efikasitet në udhëtime të gjata, duke lejuar një distancë totale prej rreth 850 km nga karikimi në karikim. Përveç kësaj, aftësia për të tërhequr deri në 2.5t e bën Tayron-in e ri një mjet tërheqës elegant dhe të pajisur mirë për rimorkio të të gjitha formave dhe madhësive piese auto VW online ieftine.
Me një gjatësi prej gati 4,8 m (4770 mm), Tayron i ri shquhet me një dizajn të caktuar dhe të mrekullueshëm SUV. Profili është i pastër dhe i fuqishëm. Linjat e drejtuara jashtëzakonisht me saktësi ndajnë sipërfaqet dhe i japin siluetës konturet mbresëlënëse: një vijë karakteristike fillon nga kapuçi i përparmë, më pas krijon një buzë të lehtë nën skajin e poshtëm të dritareve anësore dhe vazhdon deri te shtyllat D. Përpara, fenerët LED dhe emblema standarde e ndriçuar e Volkswagen krijojnë një nënshkrim të pagabueshëm drite ndërsa bie nata. E njëjta gjë vlen edhe për pjesën e pasme të SUV, ku ka një shirit të vazhdueshëm LED në të gjitha versionet. Një shirit i ngushtë LED kalon nga e majta në të djathtë përgjatë pjesës së sipërme të dritave të pasme dhe thekson vizualisht gjerësinë e Tayron. Në pjesën e mesme të saj, brezi ngushtohet; Gjysma e poshtme e logos së VW, e cila gjithashtu është e ndriçuar me të kuqe, qëndron vizualisht e lirë.
Linjat e sakta, zona e zgjatur e çatisë dhe nyjet e ngushta theksojnë siluetën e Tayron, duke demonstruar karakterin e tij si një SUV me cilësi të lartë dhe jashtëzakonisht solid.
E njëjta qasje është aplikuar në brendësi të Tayron-it të ri. Dallohet për materiale të cilësisë së lartë, dizajn të pastër dhe plot stil. Materialet e përdorura në brendësi janë të buta dhe të këndshme në prekje, gjë që së bashku me kabinën e lidhur dhe hapësirën e bollshme, krijon një atmosferë të qetë dhe harmonike. Në varësi të pajisjes, sipërfaqet rafinohen me buzë, qepje të hollë me kontrast, sipërfaqe të mëdha të mbuluara me ArtVelours Eco në zonën e prerjeve të dyerve, të cilat zakonisht gjenden në makina sportive ekskluzive, madje edhe aplikime të drurit të vërtetë me pore të hapura. .
Gama e sistemeve standarde të asistencës nga niveli Life në Tayron-in e ri është gjithashtu e gjerë. Ai përfshin kontrollin adaptiv të lundrimit (ACC), asistentin në kthesat, sistemin e ndryshimit të korsisë (Side Assist), sistemin e mbajtjes së korsisë (Lane Assist), sistemin automatik të frenimit emergjent, duke përfshirë monitorimin e këmbësorëve dhe çiklistët (Front Assist), Park Assist Plus, një sistem me një kamerë të pamjes së pasme, njohje dinamike të shenjave të trafikut dhe një sistem paralajmërimi për daljen e ardhshme. Sistemi i ri i paralajmërimit kur dilni nga makina është gjithashtu standard. Ky është një zgjatim i sistemit të ndryshimit të korsisë dhe, brenda kufizimeve të sistemit, mund të parandalojë hapjen e ndonjë prej dyerve të makinës në rast se një automjet tjetër afrohet nga pas. Sistemi lëshon paralajmërime zanore dhe vizuale.
Përveç të gjitha versioneve të motorit hibrid të butë (eTSI), Volkswagen do të ofrojë Tayron me dy disqe hibride plug-in (eHybrid), dy motorë turbo benzinë (TSI) dhe dy motorë turbo diesel (TDI). Në të gjitha versionet e Tayron, ndërrimi bëhet nga një transmetim automatik me dy tufë (DSG). Megjithëse motori bazë eTSI me një fuqi prej 110 kW (150 hp) ka të gjitha cilësitë për t'u përcaktuar si një sistem lëvizës i teknologjisë së lartë (hibrid i butë me teknologji 48 V), avantazhet e lëvizjes elektrike dhe benzinës kombinohen në mënyrë optimale në të dyja disqet inovative hibride plug-in. Në të dyja rastet, ato ofrojnë rezultate të sistemit përkatësisht 150 kW (204 PS) 5 dhe 200 kW (272 PS)6. Falë një baterie 19,7 kWh (neto), të dy versionet e Tayron eHybrid mund të arrijnë një rreze elektrike mbi 100 km. Bateria mund të karikohet jo vetëm në kutitë e murit AC dhe stacionet e karikimit AC me 11 kW, por gjithashtu – si një makinë elektrike – edhe në stacionet e karikimit të shpejtë DC deri në 50 kW. TDI më i madh me 142 kW (193 hp) është shumë ekonomik dhe vjen me katër rrota 4MOTION si standard.
- 2024-11-28 - Dinamikus a outra pessoa: mimo verzie Audi Q5 Sportback
- 2024-11-26 - Ele é um Zug, nach Dakarra fährt
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet