O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
Akrepi feston përvjetorin e tij me një nga projektet e tij më sfiduese dhe emocionuese – Abarth 600e i ri, Abarth më i fuqishëm deri më sot me 280 kf. dhe përshpejtimin nga 0 në 100 në 5,85 sekonda Caseta directie TRW.
Ky model revolucionar është rezultat i një projekti sfidues që përfshin jo vetëm ekspertët e Abarth, por edhe ekspertizën e inxhinierëve të Stellantis Motorsport. Së bashku ata zhvilluan një platformë më të fundit sportive BEV - Perfo eCMP, ku bëhet transferimi i teknologjisë, duke sjellë në jetë Abarth 600e të ri.
Një makinë djallëzore e pajisur plotësisht për të ofruar një përvojë dhe performancë të jashtëzakonshme drejtimi, së bashku me fuqinë dhe agresionin çarmatosës që është marka e saj. Thelbi i tij 'djallëzor' tërheqës mund të shihet në pjesën e jashtme muskulore dhe gjurmën e madhe, buzët e gjera, spoilerin e pasmë aerodinamik dhe brendësinë agresive por sportive. Së bashku me ekspertët e garave Michelin, Sabelt, JTEKT Torsen dhe Alcon, Abarth studioi dhe testoi në shumë kushte zgjidhjet më të përshtatshme për të marrë kombinimin perfekt për Abarth-in më të fuqishëm deri më sot.
Modeli i ri, i zhvilluar në bashkëpunim me Stellantis Motorsport, shënon një hap të rëndësishëm për Abarth pasi vendos standardin e ri për kapakët e nxehtë elektrike dhe stilin sportiv të kombinuar me elektrifikimin e makinave të qytetit falë natyrës së tij garuese.
Scorpion u ofron shoferëve një përvojë emocionuese në të gjitha kushtet e drejtimit me dy versionet e tij - Abarth 600e Turismo sportiv dhe serinë e kufizuar Scorpionissima, e cila është e disponueshme në 1,949 njësi - një nderim për vitin e themelimit të markës.
Nga nesër, Abarth më i fuqishëm deri më sot do të jetë i disponueshëm për porosi në vendet kryesore evropiane në të dy versionet – New Abarth 600e Turismo dhe modelin Scorpionissima.
Projektuar për të qenë Abarth më i fuqishëm
Arsyeja pse modeli i ri Abarth është më i fuqishmi ende qëndron në disa elementë kyç brenda makinës. Midis këtyre komponentëve "të fshehur", zemra rrahëse e makinës është motori elektrik Abarth, i cili është një zhvillim i brendshëm. Modeli tejkalon shumë performancën e kapakut elektrik ekzistues, pasi është i pajisur me një motor 207 kW dhe 280 hp. – prodhimi më i lartë i arritur ndonjëherë nga një makinë Abarth. Biçikleta elektrike u testua në stolin e provës FORMULA E me një simulator të vërtetë pista. Për më tepër, Scorpionissima me përshpejtimin nga 0 në 100 në 5,85 sekonda dhe Turismo me përshpejtimin nga 0 në 100 në afërsisht 6,24 sekonda janë të shpejtë dhe të përgjegjshëm në çdo terren. Për të dhënë më shumë fuqi, kjo makinë përbindësh ka 345 Nm çift rrotullues dhe mund të arrijë një shpejtësi maksimale të kufizuar prej 200 km/h me një rreze baterie deri në 334 km (cikli i kombinuar WLTP), në varësi të llojit të gomave me të cilat është pajisur.
Të dy versionet e Abarth 600e të ri janë të pajisura me tre mënyra drejtimi. Modaliteti Turismo ofron përshpejtim më të butë dhe 110 kW fuqi për Abarth 600e Turismo dhe 140 kW për Scorpionissima, kombinuar me 300 Nm çift rrotullues për argëtim dhe ngarje efikase me një shpejtësi maksimale të kufizuar në 150 km/h. Ky konfigurim përfshin gjithashtu kalibrimin sportiv të mbytjes, kalibrimin sportiv të drejtimit dhe kalibrimin standard ESP. Përveç këtyre veçorive, modaliteti i dytë i drejtimit, Scorpion Street, vjen me 150 kW për modelin Turismo dhe 170 kW për Scorpionissima me 345 Nm çift rrotullues dhe një shpejtësi maksimale të kufizuar në 180 km/h. Modaliteti i tretë, Scorpion Track, përfshin kalibrim agresiv të mbytjes, trajtim më sportiv dhe cilësime "argëtuese" të ESP. Konfigurimi Scorpion Track është mënyra se si Abarth kënaqet më shumë, me performancën më të lartë, me një shpejtësi maksimale prej 200 km/h, 345 Nm çift rrotullues dhe një fuqi më të lartë prej 207 kW (280 hp) për Abarth 600e Scorpionissima dhe 175 kW (240 kf) për versionin Turismo.
Abarth 600e – i lindur nga njohuritë e garave të Abarth dhe Stellantis Motorsport
Abarth 600e i ri është rezultat i njohurive të garave të zhvilluara nga ekspertët e motorsportit me të cilët Abarth ka punuar për këtë projekt sfidues. Abarth dhe Michelin filluan bashkëpunimin në vitin 2021, menjëherë pas hartimit të specifikimeve. Përveç dëshirës për të përcjellë karakterin e pritshëm sportiv natyror, vëmendje i është kushtuar edhe sigurisë, jetëgjatësisë dhe karakteristikave energjetike të gomave. Falë përbërjes së optimizuar të gomës dhe arkitekturës speciale, gomat MICHELIN Pilot Sport EV janë projektuar për të përmbushur 280 kuaj fuqi të ofruar nga Abarth 600e, ndërsa i ofrojnë këtij SUV sportiv një nivel të shkëlqyer kapjeje, si në të thatë ashtu edhe në të lagësht.
Të zhvilluara bashkë me Alcon, frenat vijnë nga bota e garave, kanë një sipërfaqe më të madhe dhe sigurojnë stabilitet dhe kontroll termik falë një kaliperi monoblok me katër piston. Kontributi i veçantë i ekspertizës së Alcon e bën Abarth 600e të ri të përsosur për ata që kërkojnë një eksperiencë emocionuese drejtimi nga pista e garave në trafikun normal rrugor. Kur bëhet fjalë për frenimin dhe shpejtësinë, Abarth vazhdon të befasojë komunitetin e saj pasi ekspertët e markës ndoqën qëllimin e më shumë fuqisë dhe ndalimit të qëndrueshmërisë me frenat dhe kalipat Alcon 380 mm të përshtatura me Abarth 600e për rezultate të jashtëzakonshme.
Përveç kësaj, Abarth 600e i ri përmban diferencialin mekanik me rrëshqitje të kufizuar Torsen të JTEKT, duke ofruar trajektore më të mirë, trajtim të përmirësuar, kapje të shkëlqyer në kthesat dhe siguri në kushte të rrëshqitshme. Kombinimi i ekspertizës Abarth dhe JTEKT Torsen e bën këtë makinë të re edhe më unike dhe konkurruese. Një diferencial me rrëshqitje të kufizuar siguron çift rrotullues shtesë në rrotën e jashtme dhe drejtimi i makinës përmirësohet nga vendosja e bllokimit, e cila arrin 36% gjatë përshpejtimit dhe 34% gjatë frenimit. Me njohuritë e tyre në pistë, ekspertët e garave nga Abarth dhe Stellantis Motorsport i kushtuan vëmendje të veçantë disa elementeve kryesore për ta bërë këtë projekt sfidues për makinat elektrike një sukses. Ata rritën ngurtësinë e pezullimit dhe përforcuan shasinë me një shirit stabilizues të pasmë.
Sistemi i ftohjes së Abarth 600e me një pompë ftohës me kapacitet të madh shtyn kufijtë e shkarkimit të baterisë që mund të kufizojë performancën e makinës. Përveç kësaj, një kalibrim i veçantë siguron ftohje efikase edhe në modalitetet sportive.
Shpirti i garës shprehet gjithashtu në stilin dhe karakteristikat teknike të sediljeve Sabelt për të siguruar performancë, dinamikë dhe mbështetje të qëndrueshme të drejtimit. Ergonomia e garave arrihet përmes një forme mbështjellëse që përmban kthesa. Përveç kësaj, në Scorpionissima, sediljet theksojnë mbështetjen anësore dhe janë të optimizuara me katër shkuma të ndryshme me densitet të lartë në secilën pjesë të trupit. Gjithashtu në edicionin e kufizuar, hapjet anësore së bashku me suportin dhe kornizën e fortë dhe të theksuar të rripit të sigurimit ofrojnë një pamje piste për të tërhequr entuziastët e vërtetë me një ndjenjë autentike garash.
E dizenjuar për të shërbyer – pamjen e jashtme të Abarth 600e të re
Për të maksimizuar performancën, Abarth 600e i ri paraqet veçori specifike të jashtme dhe të brendshme. Duke filluar nga pjesa e jashtme, dizajni është frymëzuar nga dy tema kryesore - e para merr frymëzim nga e kaluara, duke interpretuar kontrastin e dhënë nga vëllimi i madh, brutalisht katror i radiatorit të përparmë të Abarth 850 TC, nga i cili rrjedh edhe pseudonimi "kaseton". (komodinë), duke dhënë ndikim të caktuar sportiv dhe emocional; tema e dytë pasuron gjeometrinë katrore me grafika të forta të frymëzuara nga bota e lojërave dhe teknologjisë dixhitale, e përbërë nga vija të pjerrëta të gdhendura në sipërfaqet që bëhen grilë në marrjen e ajrit. Kjo logjikë e formës dhe aplikimit gjendet edhe në parakolpin e pasmë për të theksuar efektin e dëshiruar.
Përveç kësaj, Abarth vendosi të nxjerrë në pah ndryshimin duke punuar në katër elementë në veçanti - parakolpët e përparmë dhe të pasëm, spoilerin dhe rrotat. Në pjesën e përparme, inxhinierët dhe dizajnerët zgjatën siluetën, duke theksuar të ashtuquajturën "hundë peshkaqeni", duke përmirësuar aerodinamikën dhe duke i dhënë kështu parakolpit specifik një vëllim karakteristik dhe germa tredimensionale Abarth. Ndezja e përparme është rezultat i strukturës së ulur dhe rritjes së gjurmës me 30 mm shtesë përpara dhe 25 mm shtesë në pjesën e pasme. Larg nga të qenit thjesht estetike, format shumë katrore të aerospoilerit dhe nxjerrësit në parakolp janë studiuar dhe tuneli i erës është testuar për të përmirësuar performancën e Abarth 600e të ri. Sa i përket rrotave të aliazhit 20", ato janë madhështore dhe paraqesin një dizajn tërheqës - rrotat me 5 cepa janë krijuar për të rikrijuar formën e stilizuar të thumbimit të akrepit dhe për të ofruar një vështrim të shkurtër të frenave dhe kalipanëve sportivë. Për më tepër, kapaku i tij është i frymëzuar nga bulona mono dhe ka një dizajn modern të fytyrave. Akrepi i elektrizuar, i cili tashmë bëri debutimin e tij në Abarth 500e, karakterizon gjithashtu këtë model, duke pasuruar disa pika kryesore të jashtme - përveç logos në parafango dhe stemës Abarth në kapakun e përparmë, akrepi i dashur shfaqet në vijën qendrore, gdhendur në sipërfaqet e zeza të parakolpit dhe spoilerit të përparmë dhe të pasëm. Përveç Abarth 600e Turismo, edicioni i kufizuar Scorpionissima do të shfaqë një trup me ngjyrë të zezë me shkëlqim, një dekodër specifike anësore dhe kalipa frenash të përparme me ngjyra.
Efekti i përgjithshëm - nga pjesa e përparme dhe e pasme e makinës me panelin specifik të dritës së pasme dhe formën frymëzuese - i jep makinës një personalitet të fortë dhe një ndikim të theksuar të guximshëm.
Duke plotësuar agresivitetin e makinës, kapakët dhe dorezat e pasqyrave të zeza në kontrast me ngjyrat e të dy modeleve – Abarth 600e Turismo do të jetë i disponueshëm në Acid Green emocionuese, një referencë për aciditetin e helmit, Antidote White, Shock Orange dhe Venom Black, ndërsa edicioni i kufizuar Scorpionissima do të jetë i disponueshëm në Acid Green dhe Hypnotic Purple ekskluzive, e cila është frymëzuar nga efekti hipnotik pas thirrjes. Emrat e ngjyrave të Abarth tregojnë një histori magjepsëse rreth strategjisë 'Scorpion Sting' për të përforcuar efektin që marka dëshiron të arrijë me makinën e re.
- 2024-11-28 - Dinamikus a outra pessoa: mimo verzie Audi Q5 Sportback
- 2024-11-26 - Ele é um Zug, nach Dakarra fährt
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet