Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
BMW M2 i ri ofron dinamikën tipike M në një formë veçanërisht të përqendruar. Me motorin e tij me gjashtë cilindra në linjë me një fuqi prej 338 kW/460 hp, kutinë opsionale manuale me gjashtë shpejtësi dhe lëvizjen me rrota të pasme, gjenerata e dytë e makinës kompakte me Performancë të Lartë ofron kënaqësi të pastër ngarje. Debutimi i BMW M2 të ri është një tjetër kulm në ofensivën e modelit në vitin jubilar të 50-të të themelimit të BMW M GmbH, me të cilin hyrja në botën e makinave të tyre me Performancë të Lartë bëhet edhe më tërheqëse Placute frana Bosch pret.
M2 vazhdon traditën e modeleve të jashtëzakonshme sportive kompakte të krijuara në 1973 me BMW 2002 turbo. Në të njëjtën kohë, ai vazhdon historinë e suksesit të paraardhësit të tij, prej të cilit më shumë se 60,000 kopje janë shitur në mbarë botën. Lansimi në tregun global i BMW M2 të ri do të fillojë në prill 2023. Ai do të prodhohet së bashku me BMW-në e re Coupé të Serisë 2 në fabrikën e BMW Group në San Luis Potosí, Meksikë.
Baza e tij e rrotave është 110 mm më e shkurtër dhe gjatësia e jashtme 214 mm më e shkurtër se modelet e familjes BMW M4 Coupé. Në të njëjtën kohë, gjerësia dhe gjurma e BMW-së së re Coupé të Serisë 2 janë rritur ndjeshëm. Në pjesën e përparme të makinës, grila e madhe e veshkave pa kornizë të BMW-së me rrasa horizontale dhe hyrje të trefishta të ajrit të poshtme me konturet pothuajse drejtkëndore ofrojnë një pamje tipike M.
Varianti i motorit me gjashtë cilindra në linjë me teknologjinë M TwinPower Turbo, i zhvilluar për kompakt me Performancë të Lartë, përmban një koncept me rrotullime të larta. Njësia prej tre litrash ndryshon në disa detaje të vogla nga motori i familjes së modeleve BMW M3/BMW M4 dhe emocionon me reagime spontane, shkathtësi të lartë dhe zhvillim linear të fuqisë deri në modalitetet e ngarkesës maksimale. Me fuqinë e tij maksimale prej 338 kW/460 hp. motori i BMW M2 i ri tejkalon motorin bazë të paraardhësit me 66 kW/90 hp. Çift rrotullues maksimal prej 550 Nm është i disponueshëm midis 2650 dhe 5870 rpm. Fuqia dërgohet në rrotat e pasme si standard nëpërmjet një transmisioni M Steptronic me tetë shpejtësi me Drivelogic, dhe fuqia dërgohet në rrotat e pasme si standard përmes një transmisioni M Steptronic me tetë shpejtësi me Drivelogic, dhe një kuti ingranazhesh manuale me gjashtë shpejtësi është në dispozicion. si opsion.
Shkathtësia, dinamika dhe saktësia përmirësohen gjithashtu nga rezistenca e lartë përdredhëse e strukturës së trupit dhe lidhja e pezullimit me përforcime specifike për modelin. Si suspensioni i përparmë me kërpudha të dyfishta dhe një shtyllë pranvere, si dhe struktura me pesë lidhje në pjesën e pasme, shfaqin kinematikë specifike M. Pajisjet standarde të BMW M2 të re përfshijnë suspension M adaptiv me amortizues të kontrolluar elektronikisht dhe drejtimin M Servotronic me raporte të ndryshueshme marshish.
BMW M2 i ri ka një kabinë të orientuar nga shoferi, i cili përveç treguesve specifikë të ekranit M, kontrolleve dhe cilësimeve të konfigurimit përfshin gjithashtu një ekran të avancuar të lakuar BMW. Informacioni i drejtimit, duke përfshirë Shift Lights me grafikë të reja, shfaqet në ekranin e informacionit 12,3 inç. Ndër të tjera, Ekrani i Kontrollit 14,9 inç mund të shfaqë pajisje specifike M për konfigurimin e automjetit dhe gjendjen e gomave.
- 2024-11-28 - Dinamikus a outra pessoa: mimo verzie Audi Q5 Sportback
- 2024-11-26 - Ele é um Zug, nach Dakarra fährt
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet