Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
Çfarë shkruante Bullgaria 20 vjet më par� piese auto Citroen online ieftine.
Pasardhësi i Xsarës mban emrin e thjeshtë C4. Megjithatë, dy versionet e modelit të ri nuk janë asgjë tjetër veçse të thjeshta...
Fryma e ringjallur e markës legjendare franceze më në fund ka arritur në klasën kompakte. Citroën C4 i ri, i cili do të festojë premierën e tij në Motor Show në Paris, të bën përshtypje mbi të gjitha me format e tij moderne dhe të pazakonta - një pamje me të cilën gradualisht jemi mësuar t'i lidhim makinat që mbajnë emblemën me dy chevron. Me këtë mërzia stilistike që mbretëronte në gamë të Citroën në vitet '90 më në fund kaloi në histori.
Versioni coupe dallohet nga dizajni i tij avangard në pjesën e pasme
Në fund të vitit, të dy versionet e C4 do të shfaqen në treg njëkohësisht – modifikimi i rrumbullakosur me pesë dyer dhe varieteti i orientuar drejt sportit me tre dyer dhe një pjesë e pasme pothuajse tërësisht e xhamuar me forma mjaft origjinale. Citroën premton performancë jashtëzakonisht të mirë aerodinamike për të dy versionet – koeficienti i tërheqjes prej vetëm 0.28 është me të vërtetë një vlerë rekord e ulët në klasën kompakte.
Është edhe më e këndshme që krahas origjinalitetit në pamjen e jashtme, Citroën ka përgatitur jo pak surpriza në brendësi të modeleve të reja. Rolin kryesor në këtë drejtim e luan natyrshëm paneli i instrumenteve - francezët nuk mund të befasojnë më askënd me bllokun e instrumenteve të kontrollit të vendosur në mes të pjesës së sipërme, por timoni me një pjesë qendrore fikse është diçka e paparë në automobilin serik. prodhimi deri tani. Sipas krijuesve të modelit të ri, ndër një sërë avantazhesh të tjera që ofron, ky konstruksion lejon që airbagu të jetë gjithmonë i pozicionuar në mënyrë optimale në raport me trupin e shoferit.
Përparimi i dytë i madh i Citroën në teknologjinë e makinave të prodhimit është sistemi i mbajtjes së korsive. Të vendosur nën parakolpin e përparmë, sensorët infra të kuqe zbulojnë vijat e bardha të shënjimit horizontal dhe dërgojnë një sinjal për të informuar shoferin në rast se automjeti i kalon ato, duke lënë korsinë. Në shpejtësinë e drejtimit deri në 80 km/h, paralajmërimi kryhet jo me një sinjal zanor, por me anë të dridhjeve të lehta në sediljen e shoferit.
Ideja e tretë inovative duhet të rrisë komoditetin dhe kënaqësinë e qëndrimit në makinë. Inxhinierët e Citroën kanë krijuar një deodorant të integruar në panelin e instrumenteve, i cili kujdeset për ruajtjen e vazhdueshme të atmosferës së këndshme në kabinën e pasagjerëve. Difuzori i aromës ndodhet në pjesën e sipërme të panelit të instrumenteve dhe është pafundësisht i rregullueshëm. Mbetet për t'u parë se si do ta shikojnë këtë risi prodhuesit e "smelly" deri tani popullor...
E fundit, por jo më pak e rëndësishmja, bie në sy fakti se në përgjithësi, pajisjet e të dy versioneve të modelit të ri kanë marrë shtesa mjaft të freskëta nga klasa e sipërme e makinave - C4 do të ofrohet si me fenerë "kthyes" bi-ksenon dhe të kontrolluar nga radari. kontrollin e lundrimit, si dhe me një sistem për kontrollin e presionit të gomave.
Debutimi në treg i modelit do të shoqërohet me një gamë prej pesë motorësh benzinë me fuqi ndërmjet 88 dhe 177 kuaj fuqi, si dhe tre motorë modernë me naftë me fuqi midis 90 dhe 136 kuaj fuqi. Dy njësitë më të fuqishme me naftë (me 109 dhe 136 kf) do të pajisen gjithashtu me filtra të grimcave si standard.
- 2024-11-28 - Dinamikus a outra pessoa: mimo verzie Audi Q5 Sportback
- 2024-11-26 - Ele é um Zug, nach Dakarra fährt
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet