VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
Volkswagen Commercial Vehicles prezantoi versionet e elektrizuara të Multivan dhe California me një sistem të ri, progresiv të lëvizjes hibride plug-in me dy rrota. Sistemi shumë efikas kombinon aftësinë për të lëvizur në një makinë tërësisht elektrike me një distancë të gjatë autonome dhe tërheqje maksimale në sipërfaqe të ndryshme rrugore. Fuqia e sistemit të makinës hibride plug-in është 180 kW (245 hp), dhe sistemi hibrid përfshin motorin e ri me katër cilindra të teknologjisë së lartë 1.5 TSI evo2, motorin elektrik në boshtin e përparmë dhe një njësi të dytë elektrike tërheqëse lëvizëse rrotat në boshtin e pasmë. Dy motorët elektrikë fuqizohen nga një bateri e re litium-jon me një kapacitet energjetik prej 19.7 kWh, e cila lejon një distancë tërësisht elektrike deri në 95 kilometra për Multivan dhe deri në 91 kilometra për Kaliforninë. Multivan eHybrid 4MOTION i ri dhe Kalifornia eHybrid 4MOTION do të jenë të disponueshëm për t'u porositur në Bullgari në vitin 2025 Kit ambreiaj Valeo pret.
Sistemi i drejtimit hibrid plug-in i gjeneratës së dytë praktikisht e kthen ikonë Multivan dhe kampingun ikonik të Kalifornisë në automjete elektrike për shumicën e detyrave dhe udhëtimeve ditore. Në të njëjtën kohë, dhe kur kërkohen distanca më të gjata, sistemi i lëvizjes shumë efikas dhe ekonomik bën përshtypje me gamën e tij të gjatë të kombinuar me një karikim të vetëm të rezervuarit dhe baterisë.
Sistemi i lëvizjes hibride plug-in i Multivan dhe California është një zhvillim krejtësisht i ri dhe përfaqëson gjeneratën e dytë eHybrid. Në Multivan eHybrid 4MOTION të ri dhe Kaliforni eHybrid 4MOTION, përdoret një motor benzine i teknologjisë së lartë me një sistem turbocharging dhe emërtim 1.5 TSI evo2. Njësia me katër cilindra zhvillon një fuqi maksimale prej 130 kW (177 hp) dhe përmban karakteristika të shumta të teknologjisë së lartë, të tilla si turbongarkuesi VTG (me gjeometri të ndryshueshme të turbinës), sistemi shumë efikas i injektimit të karburantit me presion të lartë prej 350 bar, gjithashtu. si dhe me procesin jo më pak efikas të karburantit TSI-evo. Në këtë mënyrë, sigurohet një nivel i lartë i efikasitetit energjetik të motorit, i nevojshëm për një reduktim të ndjeshëm të konsumit të karburantit dhe emetimeve. Njësia e fuqishme dhe ekonomike e benzinës kombinohet me një motor elektrik 85 kW (115 hp), i integruar në njësinë hibride plug-in së bashku me transmisionin me dy tufë (DSG) në boshtin e përparmë.
Transmisioni DSG me përcaktimin e fabrikës DQ400e evo është projektuar posaçërisht dhe i rafinuar më tej për t'u përdorur si pjesë e sistemit të lëvizjes hibride plug-in. Këto përpjekje të veçanta të bëra nga inxhinierët e Volkswagen Vans bëjnë të mundur zbatimin e një strategjie të re kontrolli edhe më efektive për makinën hibride. Moduli i tretë teknik kryesor në përbërjen e makinës së re është motori elektrik tërheqës në boshtin e pasmë me një rreze rrotullimi. Njësia elektrike ka një fuqi prej 100 kW (136 hp) dhe, si motori elektrik në boshtin e përparmë, është një motor elektrik sinkron me magnet të përhershëm. Çift rrotullimi i kombinuar i sistemit të motorit 1.5 TSI evo2 dhe njësive të lëvizjes elektrike arrin në 350 Nm, dhe fuqia maksimale e sistemit hibrid është në dispozicion që në momentin e nisjes.
Një tjetër komponent kyç i makinës hibride plug-in është bateria e re e tensionit të lartë. Me kapacitetin e tij prej 19.7 kWh, ai ofron pothuajse dyfishin e përmbajtjes së energjisë neto të baterisë së përdorur në Multivan eHybrid të mëparshëm me lëvizje me rrota të përparme.
Sistemi i ri i drejtimit hibrid plug-in me dy lëvizje i Multivan dhe California është i pari i këtij lloji në Grupin Volkswagen dhe për herë të parë kombinon gjeneratën e fundit të sistemit eHybrid bazuar në platformën e ndërtimit modular për modelet me motorë tërthor. (MQB) me makinë shtesë, tërësisht elektrike në boshtin e pasmë. Nisja dhe lëvizja e Multivan dhe California eHybrid 4MOTION bëhet gjithmonë me një makinë plotësisht elektrike - për sa kohë që temperatura e jashtme nuk është më e ulët se minus 28 gradë Celsius. Me shpejtësi deri në 65 km/h, motori elektrik i pasmë është gjithmonë i angazhuar për të siguruar "launch asistencë" me katër rrota. Natyrisht, lëvizja elektrike e boshtit të pasmë është gjithashtu e disponueshme kur ngarkesa e baterisë së ruajtjes është shteruar - energjia elektrike e nevojshme për të fuqizuar motorin elektrik tërheqës të boshtit të pasmë gjenerohet automatikisht nga motori TSI dhe motori elektrik i përparmë, i cili vepron si gjenerator. Për të rritur efikasitetin e energjisë dhe për të zvogëluar konsumin dhe emetimet në kushte normale drejtimi me një shkallë të mjaftueshme të tërheqjes në rrugë, motori elektrik i boshtit të pasmë mund të shkëputet automatikisht nga kontrolli i sistemit hibrid me një mekanizëm të posaçëm të kontrolluar elektronikisht.
Multivan i ri dhe Kalifornia eHybrid 4MOTION mund të lëvizin me tërheqje plotësisht elektrike me një shpejtësi deri në 130 km/h. Kur përdorni modalitetin hibrid, shpejtësia maksimale e modeleve të reja është 200 km/h.
Si Multivan eHybrid 4MOTION ashtu edhe Kalifornia eHybrid 4MOTION ofrojnë një sistem kondicionimi të palëvizshëm tërësisht elektrik që mund të përdoret për të ftohur, ajrosur dhe ngrohur në mënyrë komode brendësinë e furgonit dhe kampit. Në të njëjtën kohë, sistemi i ajrit të kondicionuar mund të marrë energji elektrike si nga bateria e tensionit të lartë ashtu edhe nga një burim i jashtëm i energjisë gjatë karikimit, duke siguruar një temperaturë të këndshme të brendshme në ndarjen e pasagjerëve përpara nisjes.
- 2024-11-28 - Dinamikus a outra pessoa: mimo verzie Audi Q5 Sportback
- 2024-11-26 - Ele é um Zug, nach Dakarra fährt
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet