¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
Rreth 3.6 milionë makina të reja janë regjistruar në Gjermani në vitin 2019; në vitin 2020 do të jenë dukshëm më pak për shkak të pandemisë së koronavirusit. Nga viti 2025, kur standardi i ri i emetimeve Euro 7 të hyjë në fuqi në të gjithë BE-në, ka të ngjarë të ketë shumë më pak - sepse shumë nga modelet aktuale nuk do t'i kenë fare ato. Sepse Komisioni Evropian, i kryesuar nga Ursula von der Leyen, po planifikon standardet më të rrepta ndonjëherë për emetimet e dëmshme kur prezanton standardin e ardhshëm Euro Senzor debit aer Hella.
Normat strikte të emetimit të CO2 të flotës kanë qenë prej kohësh një sqarim, tani po diskutohen ndotës të tillë si NOx (oksidet e azotit), të cilat tashmë kanë çuar në ndalimin e drejtimit të automjeteve në shumë qytete evropiane. Në emër të BE-së, diskutohet një studim 66 faqesh i ekspertëve nga e gjithë Evropa ("Grupi Këshillues për Standardet e Emisioneve të Automjeteve") që ka arritur. Këtu janë disa nga pikat kryesore të referencës:
• Në të ardhmen, makinat e reja duhet të jenë në gjendje të emetojnë një maksimum prej 30 mg NOx për km, dhe në një skenar të mëvonshëm – madje edhe 10 mg/km. Vlerat e mëparshme të lejuara ishin 60 mg për motorët me benzinë, 80 mg për motorët me naftë. Monoksidi i karbonit duhet të reduktohet nga 1000/500 mg në 300, përkatësisht 100 mg.
• Procedura e testimit RDE, e cila përdor një pajisje celulare për të matur pajtueshmërinë me vlerat kufi edhe në kushte reale të drejtimit (PEMS, Portable Emmission Measurement System), duhet të bëhet më e rreptë. RDE (Real Driving Emmissions) vëzhgon disa parametra (shpejtësia mesatare, temperatura e jashtme, lartësia mbidetare, kilometrazhi prej të paktën 16 km). Shembull: pas një fillimi të ftohtë, derisa konverteri katalitik të ngrohet, makinat lëshojnë emetime më të dëmshme sesa në temperaturën e funksionimit, gjithashtu kur ngasin me mbytje të plotë. Në procedurën e re të provës lejohet mbytja e plotë, teorikisht gjatë gjithë kohës, vetëm distanca është 5 km më e shkurtër. Në të ardhmen, makinat do të duhet t'i përmbushin këto vlera në temperatura nga -10 deri në +40 gradë Celsius, madje edhe në një lartësi prej 1000 ose 2000 metra mbi nivelin e detit (deri më tani - maksimumi 700 m) dhe me një "jeta" prej 15 vjetësh ose 240,000 kilometrash (deri më tani – 160,000). Rregullat duhet të zbatohen gjithashtu për kutitë e çatisë, raftet e biçikletave ose rimorkiot.
• Toleranca e mëparshme prej 25 deri në 30 mg gjatë matjes së PEMS duhet të hiqet. Në përgjithësi, kjo do të thotë që në mënyrë që një makinë të 'bie' në mënyrë të besueshme nën 30 mg, ajo duhet të lëshojë 0 mg NOx. Kjo do të ishte një sfidë për motorët modernë me djegie të brendshme, të cilët kurrë nuk kanë qenë më miqësorë me mjedisin. Ekspertët e industrisë po flasin për një "shpallje lufte" dhe një fund virtual të motorëve me naftë dhe benzinë nëse Euro 7 bëhet realitet. "Komisioni dëshiron të zbatojë që, në praktikë, në të ardhmen makina nuk duhet të lëshojë asnjë emetim të dëmshëm në çdo situatë në rrugë - qoftë ajo duke tërhequr një rimorkio në male ose kur "përplaset" nëpër qytet. Kjo është teknikisht e pamundur dhe të gjithë e dinë”, kritikoi kreu i VDA (Unioni i Prodhuesve të Automobilave në Gjermani) Hildegard Müller. Inxhinierët thonë se standardet ishin vendosur në atë mënyrë që nuk mund të përmbusheshin fare.
- 2024-11-28 - Dinamikus a outra pessoa: mimo verzie Audi Q5 Sportback
- 2024-11-26 - Ele é um Zug, nach Dakarra fährt
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet