Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
Pas prezantimit zyrtar të C3 Aircross në qershor të vitit të kaluar, Citroën tani po forcon praninë e saj në treg në segmentin SUV me premierën botërore të C5 Aircross Concept. Ai pasqyron vizionin e markës për format dhe përmbajtjen e mundshme të SUV-ve të prodhimit të ardhshëm në segmentin C. Nga ky këndvështrim, koncepti C5 Aircross është një tjetër konfirmim i lëvizjes dinamike të markës në procesin e rinovimit të plotë dhe aftësisë së saj për të ofruar një gamë modelesh që plotëson pritshmëritë individuale të secilit segment të tregut. Në rastin konkret – për të ofruar një zgjidhje inteligjente për kërkesat e klientëve që kërkojnë një model SUV të përballueshëm me një karakter të dallueshëm, një ambient të gjerë, komoditet dhe nivele të larta praktike dhe funksionaliteti të kërkuara për përdorim familjar. Zhvillimi i konceptit të ri duket gjithashtu se mbështet ambicien e deklaruar të Citroën për një prani të duhur në këtë territor tregu kyç për konsumatorin modern Bieleta directie cap de bara Swag.
Krijuar mbi bazën teknologjike të platformës STLA Medium të Grupit Stellantis, C5 Aircross Concept është një model me një koncept motori me shumë energji dhe një qëndrim të fuqishëm plot forcë dhe karakter. Format e tij trupore të kujtojnë një bllok të fortë dhe muskulor, të skalitur në harmoni organike dhe duke u përpjekur për aerodinamikë optimale. Sipas definicionit, dhe në praktikë, format, përmasat dhe dimensionet e modeleve SUV nuk janë shumë të favorshme për sa i përket aerodinamikës, por dizajnerët e modelit të ri kanë aplikuar shumë “mashtrime” inteligjente për të reduktuar ndikimin e tyre negativ. Vëllimet masive dhe të plota të trupit kombinohen me sipërfaqe të lëmuara, lartësia e tij është e kufizuar dhe pjesa e pasme është e zgjatur. Pjesa e përparme të bën përshtypje me mbulesën e motorit me ulje të ulët, ndërsa linja e çatisë zbret drejt pjesës së pasme dhe kapakun e tij pothuajse vertikal të bagazhit. Format e lakuara të trupit shoqërohen nga elementë aerodinamikë në zonën e dritareve anësore të pasme, dhe dritat e pasme të stilit Citroën Light Wings janë të formuara dhe të integruara për të ndihmuar në drejtimin optimal të rrjedhës së ajrit. Në përgjithësi, dizajni ka hequr gjithçka të tepërt në favor të të dobishmes
dhe thelbësore, duke theksuar identitetin e ri të markës dhe frymën moderne. Me një gjatësi prej 4.65 metrash, modeli koncept spikat me përmasa të papara që sugjerojnë një bollëk të hapësirës së brendshme. C5 Aircross Concept premton një udhëtim të relaksuar dhe një ndjenjë të lidhjes së plotë për të shoqëruar familjet në jetën e tyre të përditshme plot ngjyra dhe të larmishme.
Një model SUV muskuloz dhe dinamik që konfirmon ambiciet e markës
Në sfondin e një tregu shumë të kontestuar dhe gjithnjë e më uniform të SUV-ve, Citroën bën një lëvizje të guximshme dhe paraqet një perspektivë të re për sa i përket dizajnit dhe dinamikës me konceptin e tij C5 Aircross. Modeli demonstron një vëllim homogjen dhe të dendur që premton një hapësirë të madhe të brendshme dhe thekson filozofinë e thjeshtë të siluetës së përgjithshme. Zgjidhja e re me forma të orientuara vertikalisht të pjesës së përparme integron organikisht emblemën e re Citroën dhe nxjerr fuqi dhe harmoni të lëngshme.
Kështu, C5 Aircross Concept shkëputet nga tendencat aktuale drejt një stili të butë dhe të rrumbullakosur dhe adopton format e një SUV shumë më solid dhe serioz. Në këtë mënyrë, dizajni konfirmon filozofinë e re stilistike të markës dhe demonstron një prani të sigurt, të mbështetur nga përmasat origjinale të trupit. Arkitektura e saj kombinon lartësinë e kufizuar në 1,66 metra me gjatësinë 4,65 metra (+15 centimetra në krahasim me C5 Aircross aktual), linja të holla dhe "sup" energjike në zonën e parafangove, të cilat theksojnë atletizmin e modelit. . Ky ekuilibër i fuqishëm dhe tërheqës i përmasave plotësohet gjithashtu nga vëllime moderne, muskulare dhe një dizajn që e veçon modelin konceptual nga përfaqësuesit e tjerë të këtij segmenti të tregut.
Silueta ballore ulet fort në gjurmët e zgjeruara të boshteve të përparme dhe të pasme, e shoqëruar nga "supet" e theksuara tashmë të përmendura - një bazë solide për një qëndrim të fuqishëm dhe prani dinamike në rrugë. Në të njëjtën kohë, vëllimet masive flasin për një bollëk të hapësirës së brendshme dhe tregojnë qartë se kjo është një makinë familjare. Linja anësore e trupit, nga ana tjetër, krijon një ndjenjë të veçantë lëvizjeje nga përpara në mbrapa përmes vijës dinamike të skajit të shtypur midis dy sipërfaqeve plastike të tensionuara, e cila gradualisht kthen prapa dhe vizualisht "shtyp" trupin në rrotat e pasme. , duke rritur ndjenjën e stabilitetit. Kjo zgjidhje vepron si një lloj shtylla kurrizore e një dizajni të pamohueshëm elegant që nxjerr tension, energji dhe një refuzim të ndërgjegjshëm të dekorimeve të panevojshme.
Profili i theksuar vertikal i pasmë krijon një përshtypje të menjëhershme të një vëllimi të madh ngarkese. Nga ana tjetër, dhëmbëzimi i lehtë në dyert e përparme ndihmon në ruajtjen e ekuilibrit të përgjithshëm grafik dhe lejon që dizajni të përvijohet vertikalisht, duke ndjekur kështu filozofinë pas zhvillimeve më të fundit të Citroën. Kjo qasje reflektohet gjithashtu në shtimin e kapëseve vertikale me ngjyra në dyert e përparme dhe në pjesën e përparme të C5 Aircross Concept - një shenjë e vërtetë familjare në formën e një mbyllje syri lozonjare ndaj C3 dhe C3 Aircross.
Grafika e dritave si simbol i dizajnit inovativ
Në pjesën e përparme, një karakteristikë e re grafike e lehtë e modeleve më të fundit të markës bën përshtypje të fortë nga tre elementë - segmente të ngushta të dritës që krijojnë ndjenjën e një vështrimi shpues dhe forcojnë ndjenjën e gjerësisë së trupit. Blloku i dritës gjithashtu kontribuon
për statusin më prestigjioz të modeles me kombinimin e stilit, teknologjisë dhe karakterit modern. Format e lëmuara, muskulore në dizajnin e parafangove dhe mbulesës së përparme, nga ana tjetër, formojnë një kontrast të këndshëm me stilin teknokratik në paraqitjen e grilës së radiatorit dhe fenerëve.
Në pjesën e pasme, përdoret një pozicion më i lartë i shiritit të zi në derën e pasme, i cili jep gjerësi vizuale shtesë dhe një prani autoritare. Duke mbajtur frymën e grafikës së dritës me tre komponentë, dizajnerët e kanë interpretuar atë në një mënyrë të re, specifike për modelin, me një arkitekturë mbresëlënëse - dy nga komponentët e dritës duket se janë të ndarë nga forma anësore dhe duket se notojnë në hapësirë si dy. fins në anën e trupit. Ky rregullim dhe paraqitje e elementeve quhet Citroën Light Wings. Përveç pamjes origjinale, ndihmon edhe në arritjen e aerodinamikës së mirë duke drejtuar në mënyrë optimale rrjedhat komplekse të ajrit në këtë pjesë të trupit.
Format maksimale efektive
Format e thjeshta të trupit të C5 Aircross Concept nuk janë rastësi – ndjekja e efikasitetit të lartë aerodinamik është një parim udhëzues në dizajnin e studios. Krijuesit e tij i kanë vënë vetes detyrën për të kapërcyer këtë sfidë - kufizimet që format, përmasat dhe shtrirja e modeleve tradicionale SUV vendosin në përmirësimin e karakteristikave të tyre aerodinamike. Si rezultat, C5 Aircross Concept është projektuar për të optimizuar si efikasitetin aerodinamik ashtu edhe cilësitë estetike të dizajnit. Çdo detaj në modelin koncept është konsideruar dhe vlerësuar me kujdes me synimin për të arritur këtë qëllim përfundimtar – pa kompromentuar identitetin e makinës ose vëllimin e dobishëm të hapësirës së brendshme. Në fund të fundit, inxhinierët dhe projektuesit ishin në gjendje të arrinin afërsisht 30 kilometra distancë më të gjatë autonome elektrike sesa C5 Aircross aktual në drejtimin e autostradës.
Dizajni i pjesës së përparme të trupit është i lëmuar dhe pa vëmendje, me zonën ballore të mbulesës së motorit që është pak më e ulët dhe e zhytur për të lehtësuar kalimin e rrjedhës së ajrit. Vëllimet janë të plota dhe harmonike, pa ndërprerje të linjave, dhe trupi i konceptit C5 Aircross është i balancuar në mënyrë të përkryer për sa i përket riorganizimit aerodinamik. Me gjatësinë e saj të përgjithshme prej 4,65 metrash, makina është elegante, me një mbingarkesë të zgjatur të pasme dhe një lartësi të kufizuar në 1,66 metra, e cila lejon drejtimin optimal të rrjedhës së ajrit që vjen nga afër përgjatë gjithë gjatësisë.
Në pjesën e pasme janë marrë gjithashtu masa të veçanta për të përmirësuar performancën aerodinamike. Çatia kthehet pa probleme mbrapa, dhe tavani i ndarjes së pasagjerëve është i lakuar në pjesën e sipërme të saj. Frymëzimi që dizajnerët morën nga bota e teknologjisë dhe pajisjeve elektronike është veçanërisht i dukshëm në qasjen ndaj ftohjes dhe ventilimit. Përdorimi i vijave të stampuara në shtyllat anësore të pasme të çatisë ndihmon gjithashtu në drejtimin e rrjedhës së ajrit në këtë pjesë të trupit.
Dritat e pasme të integruara të Citroën Light Wings janë gjithashtu një reflektim i punës së bërë nga inxhinierët dhe projektuesit në këtë fushë. Duke tërhequr "pendët" e veçantë të grafikut të lehtë në këtë pozicion të papritur, krijuesit e modelit koncept kanë arritur të ndryshojnë ndjeshëm aerodinamikën në këtë pjesë shumë të rëndësishme dhe të ruajnë vëllimin e hapësirës së pasagjerit dhe të bagazhit dhe riorganizimin më të mirë të mundshëm. . Dizajni i dritave kombinon zona të lira dhe fins që dalin dukshëm nga trupi kryesor, të cilat krijojnë një bazë shumë të mirë për arritjen e efikasitetit të lartë aerodinamik.
Një aspekt tjetër shumë i rëndësishëm i aerodinamikës së mirë është ulja e rezistencës së ajrit duke kufizuar efektin rrotullues të rrjedhës së ajrit pas makinës. Këto vorbulla kanë një efekt negativ në lëvizje dhe janë një pengesë e natyrshme për të arritur një rreze të gjatë autonome. Në konceptin C5 Aircross, volumi i lakuar drejt parakolpit të pasmë është i formësuar në atë mënyrë që, në varësi të shpejtësisë së lëvizjes, fluksi i ajrit i drejtuar drejt zonës së vorbullës mund të ndryshojë pjesërisht prirjen e tërheqjes dhe të krijojë një shtytje pozitive përpara. Sipërfaqja e çatisë është gjithashtu e zhytur për të përmirësuar efikasitetin aerodinamik, dhe pjesë të tjera të trupit kanë kapa dhe kanale, duke përmirësuar më tej performancën aerodinamike të modelit koncept.
Për herë të parë, Citroën prezanton një model në platformën STLA Medium.
Gama e modeleve të Citroën në tregjet evropiane bazohet në platforma moderne teknologjike, të përshtatura pikërisht me kërkesat në segmente të ndryshme të tregut. C3 dhe C3 Aircross i ri përdorin platformën Smart Car, të përshtatur me standardet e larta evropiane dhe të pajisur me asistencë shoferi dhe sisteme lidhjeje të afta për të përmbushur pritshmëritë e klientëve në këtë segment. C5 Aircross Concept, nga ana tjetër, është një lloj pararojë e një modeli SUV, i cili për herë të parë në gamë të Citroën do të përdorë platformën e re STLA-Medium. Modeli i ardhshëm do të përdorë lloje të ndryshme të ngasjeve (motorë me djegie të brendshme, sisteme hibride dhe makinë 100% elektrike) dhe do të jetë në gjendje të përshtatet me nevojat dhe fushat e aplikimit të një game të gjerë klientësh në këtë segment tregu. Kjo platformë e avancuar e teknologjisë do t'u mundësojë klientëve gjithashtu të përfitojnë nga sistemet e shumta të ndihmës së shoferit, si dhe nga format më të fundit të lidhjes së komunikimit dhe sistemet info-argëtuese. Platforma do të jetë gjithashtu në gjendje të ofrojë fleksibilitet të shkëlqyeshëm përsa i përket dimensioneve dhe transformimeve të volumit në hapësirën e brendshme, duke e bërë atë ideale për arkitektë dhe projektues. Me bazën e tij të gjatë të rrotave, C5 Aircross Concept është gjithashtu i përshtatshëm në mënyrë ideale për përdorim familjar, duke ofruar hapësirë të bollshme për pesë persona.
- 2024-11-28 - Dinamikus a outra pessoa: mimo verzie Audi Q5 Sportback
- 2024-11-26 - Ele é um Zug, nach Dakarra fährt
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet