Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
Stellantis dhe kompania e teknologjisë Factorial vazhdojnë partneritetin e tyre për të përshpejtuar elektrifikimin duke zbatuar bateritë në gjendje të ngurtë në gjeneratën e ardhshme të automjeteve elektrike. Lëvizja është pjesë e investimit prej 75 milionë dollarësh të Stellantis në Factorial, duke filluar nga viti 2021. Një flotë demonstrimi e Dodge Charger Daytonas krejtësisht e re e pajisur me bateritë në gjendje të ngurtë të Factorial do të jetë në rrugë për testim deri në vitin 2026 piese aftermarket.
Kjo do të ndihmojë në vërtetimin e teknologjisë së re të baterive FEST® (Factorial Electrolyte System Technology) dhe vlerësimin e performancës së saj në kushte reale të rrugës. FEST® siguron një densitet specifik energjie mbi 390 Wh/kg dhe ofron avantazhe të rëndësishme ndaj baterive tradicionale të litium-jonit, të tilla si densitet më i lartë i energjisë, peshë e reduktuar, performancë e përmirësuar dhe potencial për automjete elektrike më të përballueshme. Në vijim të planit të tij strategjik Dare Forward 2023, Stellantis zgjedh të zbatojë FEST® në platformën e tij të madhe me shumë energji STLA, duke u fokusuar në modelet SUV elektrike dhe makinat nga markat Jeep®, Dodge, Chrysler, Alfa Romeo dhe Maserati.
Platforma STLA Large është projektuar për të mbështetur deri në dy milionë automjete në mbarë botën, duke e bërë atë të përshtatshme për teknologjinë inovative të baterive. "Kjo flotë demonstruese është një moment historik i rëndësishëm në partneritetin tonë me Factorial," tha Ned Curick, inxhinier kryesor dhe shef i teknologjisë i Stellantis. - "Duke integruar teknologjinë inovative të baterive të Factorial në platformën STLA Large, ne do të përmirësojmë gamën tonë të EV dhe do t'u ofrojmë klientëve tanë performancë më të mirë, rreze më të gjatë dhe karikim më të shpejtë në vitet e ardhshme." Arc spirala FAI.
"Ne jemi të nderuar të bashkëpunojmë me Stellantis dhe të kontribuojmë në elektrifikimin më të shpejtë global," tha Xiu Huang, CEO dhe bashkëthemelues i Factorial. – “Ne besojmë se teknologjia në gjendje të ngurtë do të luajë një rol kyç në krijimin e gjeneratës së ardhshme të automjeteve elektrike me performancë të përmirësuar dhe kosto të reduktuara Partneriteti midis Stellantis dhe Factorial thekson rëndësinë në rritje të baterive në gjendje të ngurtë në botën e energjisë elektrike.” automjeteve dhe pasqyron një angazhim të përbashkët ndaj inovacionit teknologjik dhe transportit të qëndrueshëm.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet