Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
Çfarë shkruante Bulgaria 20 vjet më par� Pivot Sidem.
Sipas Seat, makinat familjare të së ardhmes do të duken si Altea futuriste në pjesën e përparme dhe do të kenë një zhurmë të theksuar në pjesën e pasme të trupit.
Shijet e automobilave të klientelës moderne po ndryshojnë vazhdimisht dhe krijojnë probleme serioze për dizajnerët, të cilët duhet ose (rastësisht) të krijojnë ndonjë drejtim të ri stilistik për zhvillim ose (më pak rastësisht) të kopjojnë diçka të njohur. Duke gjykuar nga modelet më të fundit të kompanisë, dizajnerët e Seat bëjnë pjesë në të dyja kategoritë...
Vjeshtën e kaluar, Altea deklaroi me guxim një kërcim cilësor në linjën e dizajnit të "vajzës" spanjolle të VW me format e saj të rrumbullakosura futuristike, të cilat duket se mishërojnë fuqinë e përqendruar të dizajnit të ri të lindur nën drejtimin e Walter de Silva. Ndryshe nga ky sugjerim shprehës, Toledo i ri duket se po përpiqet të sjellë njëfarë frenimi dhe, duke u kthyer pas në kohë, të intrigojë klientët potencialë me mendje më konservatore. Pika kryesore e paraqitjes së modelit të ri është pjesa e pasme me shkallë, për të cilën deklarata zyrtare për shtyp pretendon… “ripërcakton sedanin tërheqës të madhësisë së mesme! me karakter sportiv dhe elegant”.
Dizajni i pjesës së pasme të kujton stilin e Renault
Një shpjegim mjaft i shtrembëruar... Në çdo rast, të paktën po aq sa “shtesa” në pjesën e pasme, duke e zgjatur trupin e Alteas me 18 cm dhe në mënyrë të habitshme të ngjashme me homologun e saj Renault Vel Satis. Nga ky këndvështrim, në asnjë rast nuk mund të argumentohet se Toledo nuk duket origjinale. Përkundrazi - dera e pasme është aq e përdredhur dhe e lakuar saqë lejon formimin e një bagazhi pas kthesave të çuditshme, i cili me 500 litrat e tij mban po aq sa ai i versionit të mëparshëm dy centimetra më të shkurtër të Toledo dhe është 91 litra më i madh se hapësira e bagazhit të Altea-s.
Toledo ka trashëguar gjithashtu nga Altea mundësitë e zgjuara për ndryshime fleksibël në pjesën e pasme. Për shembull, sediljet e pasme të ndara në mënyrë asimetrike mund të palosen plotësisht në dysheme me vetëm disa lëvizje dhe pa pasur nevojë të çmontoni mbështetësit e kokës.
Një mënyrë më e lehtë se kjo vështirë se mund të shpiket... Problemi i vetëm është pjesa më e gjerë e sediljes së pasme e vendosur në të majtë - në vendet me trafik në të djathtë, pasagjeri i pasmë sigurisht që do të preferonte të ishte në të djathtë, kështu që se ai nuk duhet të hipë dhe të zbresë nga ana e velit.
Ashtu si Altea, Toledo bazohet në platformën teknike të VW Golf V, i dalluar për lëvizjen me rrota të përparme. Zgjedhja e motorëve për modelin e ri përfshin dy benzinë (75 kW/102 hp dhe 110 kW/150 hp) dhe dy naftë (77 kW/105 hp dhe 103 kW/140 hp) njësinë, me dy motorë "më të dobët". duke u çiftuar si standard me kuti ingranazhesh me pesë shpejtësi, dhe dy ato "më të forta" me transmisione mekanike me gjashtë shpejtësi. Opsionale, motori i fuqishëm me benzinë është gjithashtu i disponueshëm me një transmision automatik me gjashtë shpejtësi me funksion të ndërrimit manual Tiptronic, dhe dizel mund të pajiset edhe me DSG sportiv me gjashtë shpejtësi.
Duke marrë parasysh që të gjithë komponentët thelbësorë teknikë dhe detajet e spanjollit të ri mbërrijnë nga magazinat në Wolfsburg, rreziku që Toledo të shkaktojë surpriza të pakëndshme për sa i përket sjelljes rrugore tenton në zero. Të gjitha versionet e modelit kanë programin e stabilizimit elektronik ESP si standard dhe garantojnë stabilitet dhe mungesë emocionesh negative edhe në modalitetet limite që rrjedhin nga një stil ambicioz drejtimi.
Është normale, me çmimet aktuale të karburanteve, që interesi të drejtohet kryesisht tek versionet me naftë, të cilat megjithatë do të pajisen me filtra grimcash vetëm në vitin e ardhshëm. Sipas njoftimit zyrtar të Seat-it, vonesa vjen si pasojë e politikës së përgjithshme të shqetësimit në këtë çështje.
Me çmimet aktuale të karburantit, nafta është zgjidhja më e mirë
Është për të ardhur keq, sepse versioni me motor nafte dhe fuqi 140 kf. c ofron kënaqësi të jashtëzakonshme jo vetëm për shkak të konsumit relativisht të ulët të karburantit, por mbi të gjitha falë dinamikës së bazuar në çift rrotullues të lartë. Krahasuar me të, alternativat e benzinës në Toledo të kujtojnë kuajt nervorë të garës, në nevojë të vazhdueshme për nxitje dhe rrotullime të larta, të cilat nga ana e tyre e gjejnë pasojën e tyre logjike në treguesit e konsumit të karburantit.
- 2024-11-28 - Dinamikus a outra pessoa: mimo verzie Audi Q5 Sportback
- 2024-11-26 - Ele é um Zug, nach Dakarra fährt
- 2024-11-20 - Kipufogórendszer csappantyúkkal em carbono karosszériasötttel em Chevrolet Corvette C8-hoz
- 2024-11-20 - Me Volvo, ose motor XC90 ativo dhe novo
- 2024-11-19 - Kontrata për Toyota Offroad pre rok 2024 përpara SEMA-Messe erscheinen
- 2024-11-19 - 40 LE-vel tob – um Sondermodell van legerősebb sörðurú Fabia
- 2024-11-18 - Brugte combi Puntos fortes dhe fracos: Seat León ST
- 2024-11-18 - Bëni Toho Ford Courier: ¡af űr kiskirálya elfőnt! (PRÜFEN)
- 2024-11-17 - Kombi para Fiat Grande Panda: është në pixel
- 2024-11-14 - 700 km gefahner Peugeot E-3008-hoz elétrico
- 2024-11-14 - Peugeot verfüttüber um musterbeispiel e kühltechnik
- 2024-11-14 - Renault Master është prodhuar në vitin 2025. Në dispozicion nga 2011
- 2024-11-14 - Viskeuze: um na Citroën em C4-Gyel bátorott é
- 2024-11-13 - Vissetekintő: pályamódósíszát nga Opel Vectranál
- 2024-11-13 - Modeli Fourgon d'André para VW Tayron: Schwarz, Minze a Tiguan
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet