100 kilometra krahasuar me Subaru Outback
Subaru Outback 2.5i AWD ka përshkuar 100,000 km në testimet tona të gjera. Si performoi motori i ndryshëm boxer me aspiratë natyrale me transmision automatik me ndryshueshmëri të vazhdueshme piese auto online.

Me OUTBACK-un, Subaru themeloi një segment të tërë automobilistik në vitin 1996 - atë të modelit rustik me katër rrota aktive. Volvo V70 Cross Country dhe Audi A6 allroad pasuan më vonë. Kështu që ishim mjaft të emocionuar kur gjenerata e gjashtë e modelit mbërriti me ne për një provë të zgjatur prej 100,000 km në vitin 2022.
Çelësi i Subaru-s ishte gjithmonë i kërkuar në redaksi - veçanërisht nga ata që duhej të udhëtonin distanca të gjata dhe nuk ishin me nxitim, pasi rruga kalonte nëpër vende me kufizime shpejtësie gjithsesi. Kritikat në regjistrin e makinës: transmisioni automatik CVT me ndryshueshmëri të vazhdueshme, i instaluar jo vetëm për shkak të hapësirës, funksiononte pa tërhequr, por prapëseprapë me një efekt gome të dukshëm - gjatë përshpejtimit, motori i mirë 2.5 litra me aspiratë natyrale rrotullohet tepër, por shpejtësia rritet me vonesë.
Meqenëse transmisioni i mban raportet e shkurtra të marsheve për një kohë shumë të gjatë, ventilatorët e dinamikës do të kenë gjithashtu konsum të lartë karburanti. Kjo është veçanërisht bezdisëse në modalitetin e tërheqjes së rimorkios, përndryshe është një disiplinë parade e Outback. Kalimi në një marsh më të lartë duke përdorur levat në timon ndihmon.
Kritika e dytë: asistentë tepër pedantë. Citat: "Një orkestër e vërtetë tonesh paralajmëruese, për të mos përmendur ato ndërhyrje udhëzuese në kontroll!". Fikja është e mundur vetëm nëpërmjet një menuje me katër nivele dhe një lëvizjeje të gishtit. Kritika të tjera: pak ndarje për ruajtje përpara, navigimi nuk është më moderni dhe menutë duken disi të palogjikshme. Sinjalet automatike të kthesës ngatërrojnë në vend që të lehtësojnë.
Vijmë te lëvdatat që mbizotërojnë: ndarja e bollshme e motorrit, e cila lehtëson punën në stacionin e servisit, pamja e mirë, sediljet e mëdha dhe bagazhi praktik me një kapacitet deri në 1822 litra. "Japonezi" i ndryshëm - në kundërshtim me trendin, është më i gjatë se paraardhësi i tij - ofron disa cilësi të fshehura që e bëjnë atë zgjedhjen e parë për disa detyra të vështira. Nisja në shpate të pjerrëta pa humbje të tërheqjes, pa gurë që fluturojnë. Edhe pas disa përsëritjeve të manovrave të tilla, transmisioni vazhdimisht i ndryshueshëm nuk nxehet - specialistë me përvojë në terrene të vështira kanë punuar qartë këtu.
Shufrat e çatisë, me një kapacitet ngarkese deri në 100 kg (dinamik) dhe 318 kg (statik), janë ideale për tendat e çatisë. Një koleg gjuetie vlerësoi lartësinë prej 213 mm nga toka, këndin e rehatshëm të sulmit të karrocerisë dhe mbrojtjen e çelikut të poshtëme (opsionale). Drejtimi indiferent nga pozicioni i mesëm, i cili ngurtësohet fort nga një shpejtësi prej 150 km/orë, kërkon kohë për t'u mësuar - ashtu si edhe vetë makina. Do të donim që më shumë makina nga testet tona të gjata të gdhendeshin nga ky dru.
Vazhdo në faqen tjetër
- 2025-12-26 - Peugeot 406 është 30 vjeç.
- 2025-12-25 - BMW 120d: Diesel Kompakt-en Kompaktklasse (TESZT)
- 2025-12-24 - ADAC: Um Dacia é um verdadero Hingucker
- 2025-12-23 - Kjo video është e disponueshme automatikisht.
- 2025-12-22 - VW T1: Se você estiver em New York onde está o caminho, não perca mais tempo, čomo está na cidade
- 2025-12-20 - Acesso aos numericos of service Mercedes-Benz Trucks
- 2025-12-19 - Mercedes A-Klasse A tem TÜV: um Benz-Modell solid
- 2025-12-18 - BMW Z4: Roadster der Oberklasse
- 2025-12-17 - Ele é um Király? (para Forma-1-Welt)
- 2025-12-16 - Mercedes Classe R: vozidlo Airbus com boa relaciones custo-benefício











