ADAC: Um Dacia é um verdadero Hingucker

Në kontrollin e kostos së makinave individuale të kryer nga klubi gjerman i automobilave ADAC, Dacia dominon të gjitha klasat - dhe SUV-i i ri i segmentit C Bigster madje rezulton të jetë më ekonomik për t'u drejtuar sesa një numër makinash subkompakte.

Në kontrollin e fundit të kostos së makinave nga ADAC, Dacia ia del mbanë plotësisht konkurrencës – dhe me të gjitha modelet e saj aktuale, ajo fiton vendin e parë në çdo klasë në të cilën përfaqësohet. Dhe madje ofron një SUV që do t'ju kushtojë po aq sa një makinë subkompakte.

Në analizën e saj, ADAC nuk shqyrton vetëm çmimin e blerjes, por edhe koston për kilometër. Faktorët e përfshirë në llogaritjet e organizatës përfshijnë amortizimin, kostot e karburantit dhe energjisë elektrike, mirëmbajtjen dhe servisimin, sigurimin dhe taksat.

Llogaritjet u bazuan në një kilometrazh prej 75,000 kilometrash gjatë pesë viteve. Dhe rezultati është një sukses i madh për Dacia-n.

Dacia Bigster trondit konkurrencën

Dacia Bigster e re është më mbresëlënëse. Me një konsum karburanti prej 42.2 centësh euro për kilometër, ky C-SUV jo vetëm që është 18.4 cent përpara makinës së dytë në klasën e tij, por gjithashtu arrin një nivel kostoje të krahasueshëm me një makinë subkompakte magazin de piese auto online.

ADAC: Um Dacia é um verdadero Hingucker

Në fund, Bigster arriti kursime prej rreth 13,800 eurosh krahasuar me konkurrentin e tij të drejtpërdrejtë gjatë pesë viteve të marra në konsideratë. Asnjë makinë tjetër në këtë kategori nuk i afrohet Dacia-s më të madhe.

Të gjitha modelet e Dacia-s janë përpara

Por nuk është vetëm modeli më i madh që shkëlqen. Modelet e tjera të Dacia-s gjithashtu e meritojnë kurorën e kostos:

Për Dacia-n, këto vlera konfirmojnë strategjinë e markës: makina të përballueshme me kosto të ulëta funksionimi dhe një pozicionim të qartë. Në varësi të modelit, klientët kursejnë deri në katër shifra, dhe me Bigster - madje edhe pesë shifra.

Përfundim

Nëse jeni duke kërkuar një makinë vërtet të lirë, sipas ADAC, Dacia është aktualisht opsioni më i mirë. Qoftë një minivan, një furgon apo një SUV: Dacia është kampione për sa i përket kostos.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Në fund, Bigster arriti kursime prej rreth 13,800 eurosh krahasuar me konkurrentin e tij të drejtpërdrejtë gjatë pesë viteve të marra në konsideratë

Të gjitha modelet e Dacia-s janë përpara

Por nuk është vetëm modeli më i madh që shkëlqen