Audi Q7 – um momento raro (Andere Wahl)

Çfarë shkroi Bullgaria 20 vjet më par� magazin de piese auto online.

Audi Q7 – um momento raro (Andere Wahl)

"I fundit do të jetë i pari." Urtësia biblike merr një tingull interesant në sfondin e Audi Q7 gjigant, i cili shfaqet i fundit midis modeleve prestigjioze gjermane SUV, por nga ana tjetër i tejkalon të gjitha me gjatësinë e tij prej mbi 5 m.

Q7 i shumëpritur është SUV-i i parë “i vërtetë” me madhësi të plotë nga marka Ingolstadt – një fakt që tingëllon gjithashtu mjaft i çuditshëm, duke pasur parasysh famën e Audi-t në fushën e sistemit të tërheqjes në të gjitha rrotat. I çuditshëm, sepse marka, e cila është lidhur me quattro-n legjendar për një çerek shekulli, ishte seriozisht prapa me këtë premierë. Vetëm për krahasim – modeli G u shfaq me emblemën e Mercedes në vitin 1979, dhe gjenerata e parë e Stuttgart ML të prodhuar në Amerikë pa dritën e ditës në vitin 1997. BMW nuk vonoi as këtë dhe ndërkohë ka edhe dy modele SUV.

Q7 është plot 34 centimetra më i gjatë se VW Touareg

Është e qartë se kushdo që vjen i fundit dhe dëshiron të jetë i pari duhet patjetër të dalë me diçka më origjinale dhe më të mirë se produktet e vendosura të konkurrencës. Për të përshkruar këtë gjë më origjinale dhe më të mirë, Audi përdor termin "SUV me performancë". Përmbajtja e saktë e këtij koncepti lidhet padyshim, para së gjithash, me dimensionet - Q7 është një makinë vërtet e madhe me një gjatësi prej më shumë se 5 (5.09 m), një gjerësi prej pothuajse 2 (1.98 m) dhe një lartësi prej 1.74 metrash. Vetëm për krahasim, do të theksojmë se gjatësia e Touareg-ut aspak të vogël (mbi platformën teknike të të cilit bazohet modeli SUV i Audi-t) arrin "vetëm" 4.75 metra…

Brendësia e Q7 është gjithashtu jashtëzakonisht luksoze dhe ofron tre rreshta vendesh me një kapacitet deri në shtatë vende. Vendet individuale të rreshtit të dytë mund të rregullohen individualisht gjatësisht dhe të palosen si ato të rreshtit të fundit. Falë këtyre opsioneve, ata që duan të transportojnë vëllime të mëdha në Q7-ën e re janë praktikisht të lirë nga çdo pengesë - kapaciteti maksimal i SUV-it të Ingolstadtit arrin në një vëllim mbresëlënës prej 2035 litrash, dhe me pesë vende të zëna, bagazhi mban një vëllim po aq mbresëlënës prej 775 litrash. Kjo është gjithashtu më shumë sesa do të gjeni në konkurrentët e drejtpërdrejtë të modelit të ri...

Pyetjet e rëndësishme në lidhje me fuqinë dhe çmimin mbeten. Q7 debuton në treg në dy versione për sa i përket motorëve - me një motor nafte 3.0 TDI me 233 kf/500 Nm dhe një motor benzine V8 me një vëllim pune prej 4.2 litrash (350 kf/440 Nm). Numri më i vogël në listën e çmimeve për tregun gjerman mund të gjendet kundrejt versionit bazë të versionit me naftë - shuma është 48,900 euro dhe do të thotë se të paktën për sa i përket çmimit, Q7 është përpara Mercedes M-class që nga fillimi. Pyetja është nëse cilësitë e tjera të Audi-t të madh do të jenë të mjaftueshme për ta sjellë të sapoardhurin në pozicionin udhëheqës. Përgjigja do të jepet nga testi i parë gjithëpërfshirës…

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

"I fundit do të jetë i pari

Q7 i shumëpritur është SUV-i i parë “i vërtetë” me madhësi të plotë nga marka Ingolstadt – një fakt që tingëllon gjithashtu mjaft i çuditshëm, duke pasur parasysh famën e Audi-t në fushën e sistemit të tërheqjes në të gjitha rrotat