Audi RS4 Combi me BMW M3

Retrospektivë: ja çfarë shkroi Bullgaria 20 vjet më par� magazin de piese auto online.

Audi RS4 Combi me BMW M3

Termi "koncept me shpejtësi të lartë" tingëllon si teknologji nga sfera e lavatriçeve ose shtrydhëseve... Por nuk është kështu.

Në këtë rast, është parimi i ndjekur nga krijuesit e motorit të Audi RS4 të ri në kërkim të fuqisë maksimale. Duke marrë parasysh aftësitë e njësisë, emra mjaft të përshtatshëm për parimin në fjalë do të ishin gjithashtu "sistem fitoreje i përhershëm" ose "pozicioni automatik i poleve". Teknologjia e motorit është praktikisht identike me atë të përdorur në njësitë e makinave prej llamarine me të cilat Audi fitoi Le Mans dhe një mori trofesh të tjerë në të gjithë botën, dhe karakteristikat e tij teknike i tejkalojnë ndjeshëm aftësitë e konkurrentëve të drejtpërdrejtë të RS4. Motori V8 4.2 litra i atletit nga Ingolstadt zhvillon një fuqi maksimale prej 420 kf - dukshëm më shumë se ajo që ofrojnë BMW M3 dhe Mercedes C 55 AMG. Çift rrotullues prej 430 Njwton metrash është gjithashtu i mirë, pasi edhe një atlet i provuar si Porsche Carrera S ka "vetëm" 400 Nm. Edhe më domethënëse janë shifrat dinamike të performancës së RS4, i cili renditet ndër sedanët jashtëzakonisht të paktë që përshpejtojnë nga 0 në 100 km/orë në më pak se 5 sekonda. Për më tepër, vlera prej 4.8 sekondash e vendos atë direkt në shoqërinë e Lamborghini-t dhe Ferrari-t (Gallardo – 4.2 sekonda, F360 Spider – 4.6 sekonda).

FSI-arpream nuk heziton të kalojë shifrën 8000 rpm

Këtu hyjnë në lojë avantazhet e "konceptit të lartë rrotullues" të lartpërmendur. Motori me tetë cilindra arrin fuqinë e tij maksimale në 7,800 rpm, por motori FSI nuk ngurron dhe kalon me guxim shifrën e 8,000 rpm në situata serioze ku çdo e dhjeta e fundit e sekondës duhet të shtrydhet. Në këtë rast, sistemi FSI (Fuel Stratified Injection) nuk synon aq shumë uljen e konsumit sesa përmirësimin e karikimit të motorit RS me kohëzgjatje jashtëzakonisht të gjatë dhe rritjen që rezulton në fuqi dhe çift rrotullues në rrotullime të ulëta.

Në praktikë, kjo do të thotë që super sportiv A4 e nis ngasjen e tij të qetë dhe të fuqishme nga pozicioni bosh, rrit shpejtësinë me vendosmëri dhe me një zhurmë të fortë, duke e nxitur shoferin të kalojë në marshin tjetër me një fishkëllimë. Të kombinuara me raportet jashtëzakonisht "të shkurtra" të marshit të transmisionit (ndryshe nga A4 "civil", sprintet nuk zgjasin kurrë shumë. Kënaqësia e dialogut me kutinë e shpejtësisë prishet disi vetëm nga udhëzimi jo shumë i saktë i levës së marshit. Sidoqoftë, galopi mbaron kur arrihet limiti i zakonshëm prej 250 km/orë, megjithëse sipas krijuesve të RS4, gomat e përdorura lejojnë një shpejtësi më të lartë.

Burimet e pezullimit të makinës rrugore të Ingolstadtit gjithashtu nuk duket se janë shteruar, megjithëse pesha mjaft serioze (për një model me ambicie sportive) prej 1.6 tonësh ndihet qartë në sjelljen e boshtit të përparmë. Megjithatë, vendosja e ngushtë dhe masat për të zvogëluar dridhjet e karrocerisë në kthesa dhe gjatë frenimit dhe ndezjes së papritur sigurojnë sjellje të qëndrueshme dhe të saktë.

Është për të ardhur keq që Audi e ka aplikuar "konceptin e shpejtësisë së lartë" edhe në çmime - në Gjermani RS4 i ri do të jetë i disponueshëm për jo më pak se 70,000 euro...

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Termi "koncept me shpejtësi të lartë" tingëllon si teknologji nga sfera e lavatriçeve ose shtrydhëseve

Në këtë rast, është parimi i ndjekur nga krijuesit e motorit të Audi RS4 të ri në kërkim të fuqisë maksimale