Audi S6: 30 vjet me modelin Essence
Në vitin 1994, Audi vendosi të ofronte një version sportiv mjaft sfidues të modelit të saj aktual A6, të përcaktuar si S6. Ishte gjithashtu i disponueshëm në versionet sedan dhe station wagon, por paraqiste disa përmirësime serioze. Dallimet e jashtme me versionin bazë ishin të vogla dhe të kufizuara në dy emblema në grilë dhe në derën e pasme. Brenda, makina kishte sedilje sportive dhe tapiceri lëkure, dhe pajisjet standarde përfshinin gjithashtu ajër të kondicionuar automatik, një kompjuter në bord dhe një sistem audio premium. Pjesa e brendshme ishte mjaft e bollshme, me vetëm tunelin qendror, të nevojshëm për sistemin 4x4, që kufizonte hapësirën për këmbët për pasagjerin në mes të sediljes së pasme. Nën kapakun e motorit ishte një motor me 5 cilindra në linjë, identik me atë të makinës origjinale të garave Audi S1. Më vonë, njësia e benzinës me turbo u zëvendësua nga një motor V8 me aspirim natyral 4.2 litra. Ndërsa njësia 2.2 litra është e disponueshme vetëm me një transmision manual me 6 shpejtësi (dhe një me 5 shpejtësi për tregun amerikan), V8 është i pajisur me një transmision automatik me katër shpejtësi si standard, me transmisionin automatik me 6 shpejtësi të disponueshëm vetëm si opsion magazin de piese auto online.

Dy vjet pas debutimit të gjeneratës së dytë A6 në vitin 1997, Audi prezantoi versionin e saj më të fuqishëm, S6, i cili, ashtu si paraardhësi i tij, arriti të fitojë zemrat e shumë njohësve në të gjithë botën. Dizajni i rrotave të aluminit u frymëzua nga ai i Audi TT, parakolpët dhe pragjet e përparme ishin pak më të gjera, dhe pezullimi i ulur dhe i ngurtësuar u projektua posaçërisht për S6. Ndër tiparet dalluese të jashtme janë dy tubat e shkarkimit me maja kromi, pjesë e pajisjeve standarde. S6 ka sedilje të larta përpara që ofrojnë mbështetje më të mirë anësore gjatë kthesave, por lista e opsioneve përfshin edhe një set sediljesh sportive me formë koveti të projektuara nga Recaro. Nga pikëpamja inxhinierike, S6 është një makinë krejtësisht e ndryshme nga pjesa tjetër e gamës A6. Sistemi i tërheqjes në të gjitha rrotat është i akorduar për dinamikë, me një diferencial qendror Torsen dhe bllokime diferenciale elektronike (EDL) përpara dhe prapa, të kontrolluara nga sistemi Bosch ESP. Motori është një V8 4.2 litra me 340 kf, që është 40 më shumë se motori standard 4.2 litra në A6. Është i disponueshëm me një transmision manual me 6 shpejtësi ose një transmision automatik me 5 shpejtësi me ndërrim manual të marsheve (Tiptronic).
Tradita sportive vazhdon me versionin tjetër të Audi S6, i prezantuar në vitin 2019. Është interesante se ai është i disponueshëm në një version me naftë për Evropën dhe një version me benzinë për tregun amerikan. Motori me naftë V6 3.0 litra përdor gjithashtu një kompresor elektrik, i cili rrit çift rrotulluesin maksimal nga vetëm 2,500 rpm dhe e ruan atë deri në 3,100 rpm. Kjo mund të duket si një gamë e ulët për një motor me benzinë, por për një motor me naftë është më se e mjaftueshme. Ky çift rrotullues në një kurbë të sheshtë është 700 Nm, gjë që ndihmon sedanin e madh të përshpejtojë nga 0 në 100 km/orë në 5 sekonda. Për të arritur këtë dinamikë, Audi instaloi një kompresor elektrik që rrotullohet me rreth 70,000 rpm dhe kompenson rrjedhën e ajrit kur turbokompresori nuk ka ajër të mjaftueshëm për t'u rrotulluar. Përveç kësaj, pezullimi është përmirësuar me një sistem elektronik adaptues, dhe si opsion, mund të porositet një diferencial sportiv për boshtin e pasmë. Jashtë Evropës, S6 është i disponueshëm me një motor benzine V6 me turbokompresor të dyfishtë që zhvillon 450 kf.
- 2025-10-08 - Em 24 Tagen den Boxster mit dem Turm erobern!
- 2025-10-07 - Dacia Hipster – elektromobil dhe elektromobil (VIDEO)
- 2025-10-06 - Koncepti Dacia Hipster është një pajisje elektronike.
- 2025-10-05 - Plamen Kamburov dirigiu em 2025 "Aladža Manastir" op.
- 2025-10-04 - Opel Combo Electric: Ihr favorito me Néjlabú
- 2025-10-03 - Em 2015 themeluar Unternehmen Leapmotor Heeft Millionen Elektrofahrzeuge bërë.
- 2025-10-02 - VW Polo: A është ky një problem?
- 2025-10-01 - Elektromos Fordok-Tournera v Bulharsku
- 2025-09-30 - Ky është një model: Volvo XC90 gjenerata e 1-rë (2002-2014)
- 2025-09-29 - Ezek a Hasnut Modelek Csak Mennek Tavb: Tesla Model S
