Audi Shooting Brake: Kabllo TT dhe Avantalom...
Çfarë shkroi Bullgaria 20 vjet më par� magazin de piese auto online.

Sado e çuditshme të tingëllojë kombinimi i një kupeje sportive dhe një furgoni, duhet pranuar se me një interpretim stilistik të talentuar, kjo përzierje nuk duket aspak keq. Për më tepër, kombinimi nuk është diçka e re, sepse britanikët ekscentrikë të Aston Martin janë kujdesur prej kohësh si për ta përkthyer këtë koncept në veprim, ashtu edhe për të gjetur një emër të veçantë për racën e çuditshme të automobilave - "Shooting Brake".
Modeli koncept Shooting Brake që Audi prezantoi në stendën e saj në Panairin e Automobilave në Tokio mban gjithashtu emrin Shooting Brake. Atleti me rrota 19-inç, një gjatësi prej 4.18 m dhe një lartësi prej vetëm 1.35 m është aktualisht vetëm një studim, zbatimi serial i të cilit është subjekt i vlerësimit të mëtejshëm. Vetëm paraqitja e pjesës së përparme dhe dizajni i panelit të instrumenteve të prototipit janë afër prodhimit serik, i cili do të miratohet pothuajse i pandryshuar në edicionin e dytë të TT që pritet vitin e ardhshëm.
Interesi më i madh për Shooting Brake, megjithatë, padyshim shkaktohet nga paraqitja e pjesës së pasme kompakte, nën format e tërhequra dhe dinamike të së cilës ka hapësirë për dy pasagjerë të tjerë dhe një vëllim bagazhi që, varësisht nga pozicioni i sediljeve, ndryshon midis një minimumi prej 255 dhe një maksimumi prej 730 litrash. Prototipi fuqizohet nga motori i njohur V6 me benzinë 3.2 litra me një fuqi prej 250 kuajsh në shoqërinë e një sistemi quattro me tërheqje në të gjitha rrotat me një tufë me shumë pllaka.
Ekziston gjithashtu një risi mjaft e çuditshme në shasinë e Shooting Brake. Pezullimi i pavarur në të gjitha rrotat nuk është një surprizë, por në këtë prototip Audi për herë të parë demonstron amortizatorë unikë me karakteristika të ndryshueshme operimi. Sistemi quhet "Udhëtim magnetik" dhe bazohet në vetinë e vajit special në amortizatorë për të ndryshuar viskozitetin e tij nën ndikimin e një fushe magnetike.
Sipas Audi-t, falë këtij sistemi, arrihet një shpejtësi jashtëzakonisht e lartë e ndryshimit të sjelljes së automjetit në varësi të kushteve të rrugës ose dëshirave të drejtuesit të mjetit dhe garantohet rehati dhe stabilitet optimal në çdo situatë.
- 2025-11-15 - Pagesa minimale për Audi Q3 Bullgari, 84 sekonda para finales.
- 2025-11-14 - Zum primeiro Mal seit 126 Jahren durchbrach der Strom em 100 km-Grenze.
- 2025-11-13 - Modeli Peugeot-Forradalmi i modifikuar Polygon Conceptom
- 2025-11-12 - Mercedes GLB i ri: dixhital, i rehatshëm dhe efikas.
- 2025-11-11 - Hummer H2: En vide Erfolg (Revisão)
- 2025-11-10 - Europa em Kampf tegen Ram-Amoklauf – em "Kiss Pickupot"
- 2025-11-09 - Eine Halálos-Iramban-Lata-Filmlegende Evo-ját árverésre bocsátják
- 2025-11-08 - Kétütemű motorok az NDK-ból – auszeinet megtérülesű Investition
- 2025-11-07 - Rekord-Eladásokkal-Gejzott com Kinai-Markierung em Stellantis-Sorához
- 2025-11-06 - O modelo elektronik do auta Opel Leggyorsab vem do Mokka-Reihe.











