AZ AUTO BILDÚJ, 07. 08. 2025. SZÁMÁBAN A KÖVETKEZŐKET TALÁLJA :
MIRËSEVINI NË EPOKËN E MAKINAVE ARTIFICIAL magazin de piese auto online.

NËSE PO I LEXONI KËTO RRJESHTA, NDOSHTA BIE NË KATEGORINË E "NAFTËS NË GJAKUN E TYRE" - ju pëlqen aroma e karburantit, ju pëlqen ndërrimi manual i marsheve, nuk ju shqetëson të ndotni duart me vaj, nuk doni që ESP dhe ABS t'ju ndërhyjnë - dhe vlerësoni gjithçka të mirë në lidhje me botën e vjetër të automobilave. Por nuk do t'ju fajësoj nëse keni një mendim të lartë për drejtimin që po merr bota mbi rrota. Më të rehatshme, më të qeta, me më shumë hapësirë - makinat elektrike padyshim që kanë shumë përparësi për konsumatorin masiv. Dhe sistemet moderne të asistencës në disa situata mund të shpëtojnë jetën edhe të shoferit më të mirë - jo vetëm sepse nuk humbasin përqendrimin dhe nuk lodhen pas një udhëtimi të gjatë. E gjithë kjo është e mrekullueshme - por jo përpjekjet e industrisë së automobilave për të na "gënjejtur" për atë që po ndodh në makinë në një përpjekje për të larguar nostalgjinë tonë për atë që së shpejti do të humbasë në mënyrë të pakthyeshme. Simulimi i marsheve të shkurtra në një transmision me 1 shpejtësi të një makine elektrike, tingujt artificialë të një motori me djegie të brendshme, "kërcitja" e shkarkimit nga një altoparlant... Nuk kemi nevojë për të gjitha këto - ashtu siç nuk kemi nevojë për aroma artificiale që na japin një ndjesi të rreme vere. Nëse do të shkojmë vetëm me energji elektrike, le të vlerësojmë funksionimin e heshtur të transmisionit dhe përshpejtimin linear të lëmuar dhe rrotullues. Le t'ia lëmë pjesën tjetër lojërave kompjuterike. Të paktën do t'ia dalim pa realitet virtual pas timonit.
MË SHUMË LËVIZJE
Motorë të rinj për Renault Symbioz: hibridi i plotë bëhet më i fuqishëm, hibridi i butë është opsioni bazë
VETËM NJË VIT MË VONË, RENAULT ka ristrukturuar gamën e transmisioneve të SUV-it kompakt Symbioz (në praktikë një version më i gjatë i Captur, të dy modelet bazohen në platformën CMF-B). Megjithëse gama është pak e ekzagjeruar: deri më tani, për modelin, i cili tani nuk prodhohet më, ofrohej vetëm modeli hibrid i plotë E-Tech 145 me 143 kf. Ai do të zëvendësohet nga një version hibrid më i fuqishëm, Full Hybrid E-Tech 160 me 158 kf. Përndryshe, nuk ka ndryshime në transmisionin automatik Multi-Mode, tashmë të çuditshëm, dhe sigurisht karakteristikat dinamike janë pak më të mira. Në vend të motorit me benzinë 1.6 litra si më parë, pjesa e transmisionit me motor me djegie të brendshme merret nga një njësi 1.8 litra me 4 cilindra. 109 kf-ve të tij (1.6: 94 kf) tani shtohen përsëri 49 kf nga makina elektrike. Kjo rezulton në një fuqi sistemi prej 158 kf dhe një çift rrotullues maksimal sistemi prej 265 Nm - 15 më shumë se më parë. Kjo është mjaft mbresëlënëse për një shpejtësi prej 9.1 sekondash në 100 km/orë dhe një maksimum prej 180 km/orë. Një përmirësim i ndjeshëm krahasuar me paraardhësin, i cili kishte nevojë për 10.6 sekonda për të arritur shpejtësinë prej 100 km/orë dhe arriti një maksimum prej 170 km/orë.
MICRA, SA SHUMË JE RRITUR!
Nissan Micra është kthyer! Ndërkohë, lançohet gjenerata e gjashtë me elementë retro dhe sistem elektrik transmisioni
MICRA ËSHTË NJË NGA makinat e vogla MË GJATËGJATË në treg: modeli ka qenë në dispozicion që nga viti 1982. Është një nga ato makina, gjeneratat e të cilave ndryshojnë shumë nga njëra-tjetra. Kjo vlen edhe për gjeneratën e re që Nissan po lançon pas tre vitesh pa Micra (paraardhësi i tij u ndërpre në vitin 2022). Modeli i ri është në përputhje me trendet aktuale. Forma e tij është më imponuese se më parë, gjithashtu ka një ndjesi pak retro dhe - kjo nuk duhet t'i vijë si surprizë askujt - makina është elektrike. Dhe kjo nuk është déjà vu. Për sa i përket formës së tij, Nissan i ri elektrik i ngjan Renault 5 të ri. Në fund të fundit, Micra e re është produkt i aleancës së dy markave.
PAQE DHE VETËM PAQE
Pas vetëm dy vitesh, Austral merr një front krejtësisht të ri, duke iu afruar vizionit të Rafale-s kryesore.
ASNJË TË BËJË ME "REVOLUCIONI I HA FËMIJËT E TIJ!" Edhe pse në Paris gjithçka aktualisht po tregon drejt një "rinovimi" dhe francezët janë përqendruar vetëm te R5, vëllai i tij praktik R4 dhe ringjallja e Twingo-s si një makinë elektrike e përballueshme për njerëzit, ata ende nuk e braktisin gamën e tyre aktuale të modeleve në rrugë. Përkundrazi: një vit më herët se zakonisht, Austral mori një përditësim. Pas pothuajse 2 vitesh, francezët po e përditësojnë modelin, dhe në thelb. 12 Meqenëse në vend të një grimi të ri, ata tani ofrojnë një "fytyrë" krejtësisht të re me një maskë të re, me një profil më të theksuar të kapakut të përparmë dhe drita të ndryshme, të ngjashme me ato të modelit kryesor Rafale, motoja e modelit është më shumë fisnikëri. Përndryshe, kur Austral kalon pranë jush, patjetër do ta njihni atë. Pjesa e pasme e modelit është ridizajnuar plotësisht. Ndërsa projektuesve iu lejua të shfrenoheshin në maksimum, inxhinierët duket se kanë treguar njëfarë përmbajtjeje - të paktën në shikim të parë.
Vazhdo në faqen tjetër
- 2025-07-28 - Dodge Durango SRT Hellcat: testoni SUV-in tuaj brutal 707 (VIDEO)
- 2025-07-27 - O Touareg é um carro de verdade, com Ferrari dhe Benz der Volt.
- 2025-07-26 - Strategjia strategjike: Der Fiat-Verkäufer u kthye në Belső égésű motorokhoz zurück
- 2025-07-25 - Brugter Sportwagen: Audi S7 Sportback (C7)
- 2025-07-23 - Dacia Duster Hybrid përballë MG ZS Hybrid: Vergleichstest (VÍDEO)
- 2025-07-22 - Van de Mazda CX-5 – Okosabb dhe më pak (VÍDEO)
- 2025-07-21 - Xiaomi YU7: telefon inteligjent me SUV elektrik (VIDEO)
- 2025-07-19 - Beste automatische incasso Bulgare bietet 300 Arbeitsplätze të reja
- 2025-07-17 - Ofertë e plotë e elektronikës për FIAT me kualifikim më të lartë.
- 2025-07-16 - Bravo, ID.3: Kapaciteti i baterisë 90%, ale dojazd 160 km
