Baba polak, 45 vjeç
Pajisja e një makine standarde pasagjerësh me një bosht të tretë është një obsesion që ka pushtuar mendjet e projektuesve për dekada të tëra. Ka transformime të panumërta të tilla, të cilat në disa raste janë bërë për një qëllim të caktuar praktik, si dhe për pjesëmarrje në gara maratonë, si dhe për nevojat e shërbimeve të ndryshme të shpëtimit, ose thjesht për kënaqësi. Megjithatë, në të gjitha rastet, qëllimi kryesor i boshtit shtesë të pasmë lidhet me rritjen e kapacitetit të ngarkesës pa përkeqësuar stabilitetin. Ka shumë shembuj të suksesshëm të modifikimeve të tilla në histori, bazuar në Mercedes G4, Citroën DS, Range Rover dhe shumë marka të tjera të famshme. Fatkeqësisht, kontributi polak në këtë drejtim është më shumë një shembull dështimi magazin de piese auto online.

Zhvillimi i Polonezit me tre akse filloi 45 vjet më parë si një projekt i përbashkët i fabrikës FSO dhe kompanisë së karvanëve Nevyadov. Kamioni me tre akse u përfundua në vitin 1981, kur u kryen testet e para. Falë dy boshteve të pasme, platforma e tij e ngarkesës është mjaft e gjatë dhe, në teori, duhet të ketë një kapacitet të madh ngarkese prej rreth 900 kg, gjë që, megjithatë, është fundi i avantazheve kryesore të prototipit. Pavarësisht pamjes së saj tërheqëse, e cila është mjaft e mirë nga pikëpamja e dizajnit, makina nuk mund të mburret me funksionalitet shumë të mirë. Boshti qendror është i lëvizshëm, ndërsa boshti shtesë i pasmë jo vetëm që është i lirë nga lëvizja, por edhe nga frenat. Për shkak të sustave të dyfishta, pezullimi bëhet shumë i ngurtë, veçanërisht kur platforma e ngarkesës është bosh. Ajo për të cilën makina është e njohur është se kur ngas në terren të pabarabartë, shpesh varet në boshtin e saj të mesëm. Në shumë raste, karteri godet sipërfaqen e rrugës dhe frenimi joefektiv (sidomos kur makina është e ngarkuar) bëhet një makth për ekipin e testimit.
Është interesante se, në vend që të dërgohej për skrap dhe të harrohej plotësisht, Polonez me tre akse arriti të mbijetojë deri më sot, gjë që në vetvete është një arritje shumë e mirë. Eksperimente të pasuksesshme janë bërë përgjithësisht gjatë viteve nga shumë kompani të tjera automobilistike, madje edhe ato më elitare. Megjithatë, në FSO, përparësitë për ruajtjen e trashëgimisë kulturore i nënshtrohen qartë kritereve të tjera. Ndërsa atje, prototipa unikë nga fundi i viteve 1950, siç janë Warszawa Ghia dhe Syrena Sport të projektuara në Itali, u hodhën në skrap pa hezitim, Polonez me gjashtë akse (të cilin çdo zejtar i zoti mund ta ndërtojë në shtëpi) është ruajtur si një shembull i aktiviteteve të zhvillimit në shkallë të gjerë dhe të suksesshme të FSO-së gjatë epokës socialiste.
- 2025-07-07 - Furgonë model 7 rodín van Opel: model Rüsselsheim-Család
- 2025-07-06 - Der Betrieb des FIAT 500 Hybriddel de Mirafiori-auto – 5000 faqe v roku 2025
- 2025-07-05 - Eu lit Mark zien, ka 60 nos nos registro, na sua interpretação: "Audi muss ein Problem haben."
- 2025-07-04 - 70,000 BMW-Elektronikauto com Software-Hiba-Miatt
- 2025-07-03 - O Hyundai Ioniq 6 N Dynamic Beleefde estreou no Goodwood Festival of Speed.
- 2025-07-02 - 510 LE com 50,000 km asim: motor AMG V8 bruto
- 2025-07-01 - U VW-Motorrad me Sitzplatznutzung privat
- 2025-06-30 - Bij Stellantis é um financiador com motor Hemi-V8!
- 2025-06-28 - En Kia Sportage Motorunk 53 km viac (KITERJESZTETT TESZT)
- 2025-06-27 - Seit 50 Jahren gibt é asistent em Werkzeuge für die Motorreparatur
