BMW 120d: Diesel Kompakt-en Kompaktklasse (TESZT)
Pas pesë vitesh, BMW Seria 1 është përditësuar aq rrënjësisht saqë shfaqet si një model i ri në treg - dukshëm më elegant, shumë më sportiv dhe më i pjekur në shumë mënyra magazin de piese auto online.

Premium, kompakt, dinamik dhe hatchback: për shumë të rinj, ky dikur ishte modeli ideal për kënaqësinë e drejtimit dhe lëvizshmërinë individuale. Gjatë 15 viteve të fundit, tendenca ka qenë drejt SUV-ve dhe prodhuesit kanë lëvizur në atë drejtim. Megjithatë, BMW po vazhdon të përqendrohet në segmentin e hatchback kompakt dhe po prodhon Serinë 1. Për më tepër, gjenerata e re F70 nuk është thjesht një ripërtëritje e fytyrës me një dizajn të ndryshuar të dritave dhe një monitor më të madh në brendësi. Jo, kjo Serinë 1 është praktikisht një makinë e re - dhe për më tepër një më e mirë.
Me një gjatësi prej 4.36 m, gjenerata e re është rritur me 42 mm. Baza e rrotave (2670 mm) dhe gjerësia (1800 mm) mbeten të pandryshuara, ashtu si edhe platforma UKL2 dhe koncepti me tërheqje në rrotat e përparme. Me pjesën e përparme të ulët dhe të zgjatur, modeli i ri duket shumë më sportiv se paraardhësi i tij.
Pjesa e brendshme e Serisë së re 1 është modernizuar gjerësisht dhe është bërë më e qartë. Ekrani i lakuar i njohur 10.25 inç në kabinën e pilotit, ekrani me prekje 10.7 inç dhe Sistemi Operativ BMW 9 aktual ndihmojnë për ta arritur këtë. Të gjitha veprimet që lidhen me kontrollin e kabinës kryhen nëpërmjet ekranit me prekje ose sistemit të komandave zanore. Përveç materialeve me cilësi të lartë dhe punimit shumë të mirë, do të shijoni sedilje të rehatshme dhe me formë të mirë.
Edhe pse çdo gjë e rëndësishme është e re, ka një gjë të mirë që mbetet e njëjtë: në Serinë 1 mund të ngisni ende një motor nafte. Ne testuam 120d, më të fuqishmin nga dy motorët me naftë me të cilët ofrohet F70. I njëjti motor 2-litërsh me 4 cilindra ka 110 kW (150 kf) në 118d, ndërsa në 120d fuqia është 10 kW më shumë (163 kf). Motori u tregon bindshëm adhuruesve të lëvizshmërisë elektrike se çfarë është e aftë të bëjë bota e vjetër. Përmbledhja: makinë e shkëlqyer, motor i shkëlqyer, jashtëzakonisht ekonomik (vlera nën 5.0 l/100 km janë të mundshme). Versioni me naftë i Serisë 1 është i pajisur me një sistem hibrid të butë 48 volt, i cili siguron 15 kW (20 kf) shtesë dhe 55 Nm nëpërmjet një gjeneratori me rrip starter. Motori është i kufizuar akustikisht. Transmisioni automatik me 7 shpejtësi zbaton komandat e pedalit të përshpejtuesit në mënyrën tipike të BMW-së. Makina qëndron fort në rrugë, duke ofruar një përzierje të mirë të sportivitetit dhe rehatisë dhe kontrollohet me saktësi në kthesa.
Përfundim
BMW Seria 1 e re është dukshëm e ndryshme nga paraardhësi i saj: me një pamje të jashtme më moderne, pezullim më të mirë dhe një brendësi me cilësi më të lartë. Nuk është vetëm në pamje që F70 nuk është një rimodelim, por një model krejtësisht i ri.
TË DHËNA TEKNIKE
Motori 4-cilindra, naftë, sistem hibrid i butë 48 volt. Zhvendosja 1995 cm³
Fuqia 120 kW (150 kf) 3750-4000 rpm + motor elektrik 15 kW (20 kf) Çift rrotullues maksimal
360 Nm në 1500 – 2500 rpm Transmetim automatik me 7 shpejtësi, gjatësi e gjatë/gjerësi/lartësi 4361/1800/1459 mm
Pesha 1570 kg Vëllimi i ngarkesës nga 300 në 1135 l 0-100 km/h në 7.9 sek shpejtësia maksimale 222 km/h Konsumi i karburantit 4.5 l naftë Emetimet 117 g/km Çmimi nga 72,550 BGN
- 2025-12-24 - ADAC: Um Dacia é um verdadero Hingucker
- 2025-12-23 - Kjo video është e disponueshme automatikisht.
- 2025-12-22 - VW T1: Se você estiver em New York onde está o caminho, não perca mais tempo, čomo está na cidade
- 2025-12-20 - Acesso aos numericos of service Mercedes-Benz Trucks
- 2025-12-19 - Mercedes A-Klasse A tem TÜV: um Benz-Modell solid
- 2025-12-18 - BMW Z4: Roadster der Oberklasse
- 2025-12-17 - Ele é um Király? (para Forma-1-Welt)
- 2025-12-16 - Mercedes Classe R: vozidlo Airbus com boa relaciones custo-benefício
- 2025-12-15 - Azúj Smart është i shpejtë dhe 5 metra i gjatë!
- 2025-12-14 - Viva! Diaľnica Autobahn De autoroute d'Hemus është vetëm 3 km larg.











