BMW-Werk filloi prodhimin e modeleve iX3 në nëntor.

Fabrika e parë e automobilave të Grupit BMW që mbështetet tërësisht në energjinë elektrike të rinovueshme gjatë funksionimit normal; nuk përdoren lëndë djegëse fosil piese auto online.

BMW-Werk filloi prodhimin e modeleve iX3 në nëntor.

Grupi BMW ka hyrë në fazën përfundimtare përpara se modeli i parë Neue Klasse të dalë nga linja e montimit. Prodhimi serik i BMW iX3 i ri do të fillojë në fund të tetorit në fabrikën e Grupit BMW në Debrecen, Hungari, kur do të vihet zyrtarisht në funksion objekti më i ri dhe më inovativ i prodhimit në rrjetin global të prodhimit të kompanisë.

“Fillimi i prodhimit serik të BMW iX3 sinjalizon një epokë të re në prodhimin e automobilave. Fabrika jonë e re në Debrecen është projektuar dhe ndërtuar tërësisht në përputhje me vizionin tonë strategjik për iFACTORY. Dixhitale që nga fillimi, uzina do të ofrojë një dimension të ri në prodhimin efikas dhe pa lëndë djegëse fosile”, thotë Milan Nedeljković, Anëtar i Bordit të Menaxhimit të BMW AG përgjegjës për Prodhimin.

BMW iFACTORY përfaqëson një vizion strategjik për prodhimin e ndërtuar mbi struktura të efektshme dhe efikase, menaxhim të përgjegjshëm të burimeve, përdorim ekonomik të inovacioneve dixhitale të teknologjisë së fundit dhe një fokus të fortë te punonjësit. Grupi BMW ka regjistruar gjithashtu patenta të reja për një numër të madh sistemesh dhe procesesh inovative në uzinën e Debrecenit.

“Ne morëm përsipër sfidën e krijimit të një makine krejtësisht të re si detyrën e parë në një fabrikë krejtësisht të re - dhe në mënyrën më ekonomike dhe efikase të mundshme. Ne thjeshtuam proceset, zvogëluam kompleksitetin, validuam dixhitalisht çdo operacion të vetëm dhe përdorëm sistematikisht ekspertizën e rrjetit tonë global. Rezultati është kjo fabrikë me prodhim efikas, procese inovative dhe fleksibilitetin për të integruar modele shtesë”, thotë Hans-Peter Kemser, Drejtor i Fabrikës së BMW Group në Debrecen.

Ashtu si me çdo model të ri, kapaciteti i BMW iX3 të ri do të rritet gradualisht në faza pas fillimit të prodhimit. Si modeli i parë në Neue Klasse, iX3 demonstron inovacionet më të fundit të dizajnit dhe teknologjisë që do të përcaktojnë të gjithë gamën e modeleve të markës në të ardhmen. Midis tani dhe vitit 2027, teknologjitë në Neue Klasse do të integrohen në 40 modele dhe përditësime të reja modelesh.

Nga fabrika virtuale në realitet

Parimet udhëzuese të BMW iFACTORY janë zbatuar plotësisht në teknologjitë e përdorura në fabrikën e re të BMW Group në Debrecen. Për shembull, ajo u planifikua dhe u ndërtua në mënyrë dixhitale nga themelet dhe festoi fillimin virtual të prodhimit që në mars të vitit 2023 si Fabrika Virtuale e BMW Group. Kjo qasje lejoi që çdo operacion të testohej virtualisht paraprakisht, pas së cilës linjat e prodhimit mund të instaloheshin në ndërtesa pikërisht si në binjakun dixhital.

Procese optimale për të gjitha teknologjitë në fabrikë

Me një rrjedhë vlerash të optimizuar dhe sisteme efikase, punishtja e presës siguron një nivel të lartë produktiviteti. Grupi BMW vazhdon të ndjekë strategjinë e tij të provuar të përdorimit të të njëjtave mjete dhe presave në të gjithë rrjetin e tij global. Kjo optimizon përdorimin e kapacitetit të rrjetit, duke lejuar që mjetet e presës të vendosen në vende të shumta dhe të trajnojnë personelin në të gjithë rrjetin.

Punishtja e karrocerisë përfiton në veçanti nga planifikimi dhe validimi dixhital i avancuar. Çdo detaj i procesit simulohet paraprakisht dixhitalisht për të përcaktuar rrjedhën ideale të vlerës dhe për të siguruar që secili prej gati 1,000 robotëve të jetë i pozicionuar në mënyrë optimale. Që nga fillimi, bashkëpunimi i ngushtë midis ekipeve të zhvillimit dhe prodhimit rezulton në efikasitet të lartë prodhimi dhe përfitim maksimal për klientin. Për shembull, numri i metodave të bashkimit është zvogëluar ndjeshëm, gjë që zvogëlon kompleksitetin e përgjithshëm. Karakteristikat e dizajnit të integruara në fillim të procesit të zhvillimit janë gjithashtu të dukshme në detajet e Neue Klasse, siç është vula e padukshme e derës. Kjo krijon një lidhje vizuale midis dritares dhe derës, duke rezultuar në një pamje unike. Një shembull tjetër është maksimizimi i hapësirës së disponueshme të baterisë në strukturën e karrocerisë - dhe kështu madhësia dhe efikasiteti i baterisë - gjë që gjithashtu i sjell dobi drejtpërdrejt klientit.

Në fabrikën e BMW Group në Debrecen, dyqani i bojës luan një rol vendimtar në uljen e ndjeshme të gjurmës CO2e të BMW iX3. Prodhimi i BMW iX3 të ri do të gjenerojë një total prej rreth 80 kg CO₂e (emetime të Sferës 1/2). Kjo shifër përfshin emetimet e CO₂e nga fabrika e Debrecenit, si dhe prodhimin e pjesëve të brendshme në vendet e tjera të BMW Group, duke përfshirë komponentët e prodhuar në Landshut, për shembull. Kjo përfaqëson një ulje prej rreth dy të tretash krahasuar me prodhimin e modeleve ekzistuese BMW. Vetëm për fabrikën e Debrecenit, kjo qasje do të zvogëlojë emetimet e CO₂e nga prodhimi i një automjeti të vetëm, duke përfshirë baterinë e tij me tension të lartë, me rreth 90% - në rreth 34 kg CO₂e (kur funksionon me kapacitet të plotë, krahasuar me vendet e tjera të BMW Group).

Dyqanet e bojës zakonisht mbështeten në gaz për të arritur temperaturat e larta të kërkuara (deri në 180 gradë Celsius). Fabrika e Debrecenit do të jetë fabrika e parë e automobilave e Grupit BMW që do të furnizohet me energji elektrike ekskluzivisht nga burime të rinovueshme të energjisë gjatë funksionimit normal, d.m.th. pa përdorimin e lëndëve djegëse fosile si nafta ose gazi. Për shkak të kërkesave të larta për energji, dyqani i bojës është faktori më i rëndësishëm në uljen ndjeshëm të emetimeve të CO2e të uzinës së Debrecenit. Vetëm në dyqanin e bojës, përdorimi i energjisë elektrike nga burime të rinovueshme zvogëlon emetimet vjetore të CO2e deri në 12,000 ton. Rreth një e katërta e nevojave vjetore të uzinës për energji elektrike do të sigurohet nga sistemi fotovoltaik 50,000 vat në vend. Energjia diellore e tepërt, si ajo e gjeneruar në ditët jo pune, ruhet në një sistem ruajtjeje të energjisë termike me një vëllim prej 1,800 m³ dhe një kapacitet prej 130 MWh.

Dyqani i bojërave përdor gjithashtu një sistem rikuperimi të energjisë. Në projektimin e dyqanit të ri të bojërave, u zbatua me sukses një rrjet transferimi të nxehtësisë, i cili siguron kursime shtesë të energjisë deri në 10%. Ky koncept inovativ kombinon masa të shumta për rikuperim efikas të energjisë nga sistemet e furnizimit me ajër të kompresuar, tharjes dhe ftohjes. Nxehtësia e mbetur e rikuperuar përdoret për të ngrohur qarkun e ujit.

Përveç kësaj, një sistem i ruajtjes së energjisë termike – që përmban 1,800 m³ ujë, me një kapacitet prej 130 MWh – ruan energjinë e tepërt nga sistemi fotovoltaik gjatë periudhave jashtë orarit të pikut dhe e shpërndan atë si nxehtësi gjatë kërkesës maksimale.

Dixhitalizimi i plotë i proceseve të prodhimit rrit më tej efikasitetin e montimit. Platforma IT AIQX (Artificial Intelligence Quality Next), e zhvilluar brenda kompanisë BMW Group, është një komponent kyç i BMW iFACTORY. AIQX përdor sensorë dhe sisteme kamerash përgjatë linjës së prodhimit për të automatizuar proceset e cilësisë. IA vlerëson të dhënat dhe u ofron reagime në kohë reale punonjësve të linjës. Në të ardhmen, automjetet në linjë do të bëhen gjithashtu pjesëmarrës aktivë dhe të lidhur në ekosistemin industrial IoT (Internet of Things). Ato do të kryejnë vetëanalizë, do të bashkëveprojnë me punonjësit e uzinës në kohë reale dhe automatikisht do të ndajnë dhe dokumentojnë mesazhet përkatëse duke përdorur mjete të tilla si kamerat në bord dhe sistemet IT. Pajisjet, mjetet, komponentët dhe çdo BMW në sallat e montimit tani janë të lidhura dixhitalisht me sistemin e prodhimit BMW.

E ashtuquajtura "strukturë gishtash" e ndërtesës - një version i optimizuar i dizajnit të përdorur në fabrikën e BMW Group në Leipzig - lejon që 80 përqind e pjesëve të dorëzohen direkt në pikën e saktë të montimit në linjë. Logjistika plotësisht elektrike brenda kompanisë përfiton gjithashtu nga trenat autonomë të traktorëve që transportojnë bateri me tension të lartë direkt nga prodhimi në pikat e montimit, si dhe robotët inteligjentë të transportit që dorëzojnë në mënyrë autonome komponentë më të vegjël në linjën e montimit. Duke lidhur të gjitha bazat e të dhënave të brendshme dhe të jashtme, i gjithë procesi i logjistikës arrin thellësi dixhitale të paparë, duke automatizuar shumë detyra analize manuale, të ndërlidhura më parë. Në këtë mënyrë, informacioni i strukturuar mirë është i disponueshëm në çdo kohë dhe mund të analizohet menjëherë "me shtypjen e një butoni".

Grupi BMW po zbaton procese prodhimi shumë inteligjente për bateritë e tij të reja me tension të lartë të zhvilluara brenda kompanisë. Fabrika e Debrecenit është e para nga pesë fabrikat në të gjithë botën që fillon prodhimin serik të baterive me tension të lartë Gen6. Proceset e prodhimit u zhvilluan dhe u testuan fillimisht në fabrika pilot. Inteligjenca artificiale, analiza e të dhënave dhe shkëmbimi i vazhdueshëm i njohurive brenda rrjetit të prodhimit luajnë gjithashtu një rol kyç në shpërndarjen e prodhimit. Binjakët dixhitalë të prodhimit dhe bazat e të dhënave gjithëpërfshirëse të inteligjencës artificiale sigurojnë optimizimin e procesit dhe trajnimin e punonjësve. Qasja e vazhdueshme me zero defekte mundëson kontrolle të cilësisë pa probleme në linjën e montimit dhe monitorim 100% në fund të linjës së montimit. Në përputhje me parimin "lokal për lokal", montimi i baterive me tension të lartë zhvillohet direkt në vend, duke u lejuar ekipeve të prodhimit të përfitojnë nga efikasiteti i infrastrukturës dhe distancat e shkurtra.

Më të mirët e më të mirëve:

Fabrika e Debrecenit përfiton nga përvoja e të gjitha vendeve të prodhimit në të gjithë botën

Fabrika e BMW Group në Debrecen është vendi i parë i prodhimit në rrjetin e kompanisë që nuk është i lidhur me një fabrikë kryesore specifike. Në vend të kësaj, ajo shërben si një fabrikë rrjeti, duke kombinuar praktikat më të mira nga vende të ndryshme anembanë botës. Avantazhi kryesor i kësaj qasjeje është se fuqia punëtore aktuale e fabrikës prej mbi 2,000 punonjësish mund të trajnohet brenda rrjetit, duke lejuar që njohuritë e tyre të ndahen me punonjës nga vende të ndryshme, si Kina, Afrika e Jugut, Meksika, SHBA-ja dhe, sigurisht, Gjermania. Në të njëjtën kohë, punonjësve nga i gjithë rrjeti global u jepet mundësia të ndajnë njohuritë e tyre teknologjike në Debrecen dhe të sjellin përvojën e tyre në prodhimin e modeleve Neue Klasse përsëri në vendndodhjen e tyre - duke krijuar një situatë të favorshme për të gjitha fabrikat.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Grupi BMW ka hyrë në fazën përfundimtare përpara se modeli i parë Neue Klasse të dalë nga linja e montimit

“Fillimi i prodhimit serik të BMW iX3 sinjalizon një epokë të re në prodhimin e automobilave