Bravo, ID.3: Kapaciteti i baterisë 90%, ale dojazd 160 km

ADAC kreu një test katërvjeçar të Volkswagen ID.3 elektrik. Inxhinierët në qendrën e testimit dhe teknikës në Landsberg të Gjermanisë, përshkuan më shumë se 160,000 kilometra me modelin kompakt elektrik. Përfundimi i tyre më i rëndësishëm ishte se 91 përqind e kapacitetit neto të baterisë prej 77 kilovat-orë u ruajt. Për ID.3, si për të gjitha modelet e tjera elektrike, Volkswagen garanton se bateria do të ruajë të paktën 70 përqind të kapacitetit të saj neto origjinal pas 8 vitesh funksionimi ose 160,000 kilometrash piese auto online.

Bravo, ID.3: Kapaciteti i baterisë 90%, ale dojazd 160 km

“Rezultati tregon se cilësia e modeleve tona ID. mbetet mbresëlënëse edhe pas një periudhe të gjatë drejtimi”, thekson Martin Sander, Anëtar i Bordit të Volkswagen për Shitjet, Marketingun dhe Pas-Shitjet. “Kapaciteti i lartë i mbetur i baterisë prej mbi 90 përqind pas 160,000 kilometrash konfirmon se modelet tona ID. janë gjithashtu shumë tërheqëse si automjete të përdorura dhe se ato vazhdojnë të përmbushin kërkesat e klientëve tanë.”

Ekipi i testimit i ADAC nuk ishte aspak i kursyer në bateri. Për të mbuluar 160,000 kilometrat sa më shpejt të ishte e mundur, më shumë se 40 përqind e karikimit u krye në stacionet e karikimit të shpejtë. Përveç kësaj, në kundërshtim me rekomandimet e prodhuesit, ID.3 shpesh lihej në stacionin e karikimit me një karikim 100 përqind - ndonjëherë për disa ditë, duke pritur shoferin e tij të radhës.

Testi i qëndrueshmërisë i Klubit Gjerman të Automobilave është i pari i këtij lloji për një automjet në familjen ID. Midis provave, ID.3 iu nënshtrua kontrolleve të përsëritura nga inxhinierët në qendrën e testimit dhe teknologjisë Landsberg am Lech, me një fokus të veçantë në gjendjen e baterisë.

ADAC rekomandon që klientët të instalojnë gjithmonë përditësime të softuerit. Si pjesë e testit afatgjatë, ID.3 mori disa përditësime - duke përfshirë Planifikuesin e Rrugës EV, i cili planifikon ndalesat e karikimit në udhëtime më të gjata në mënyrë që automjeti elektrik të arrijë në destinacionin e dëshiruar sa më shpejt të jetë e mundur. Sistemi jo vetëm që merr parasysh nivelin e karikimit të baterisë, por edhe situatën aktuale të trafikut dhe parashikimet. Përditësimet jo vetëm që rregullojnë gabime të ndryshme, por gjithashtu rrisin fuqinë maksimale të karikimit në 170 kW.

Përditësimet kanë gjithashtu një ndikim pozitiv në konsumin e energjisë elektrike dhe autonominë. Për shembull, softueri i ri ul ndjeshëm konsumin e energjisë në udhëtime të shkurtra dhe në temperatura midis 0 dhe 5°C.

ADAC shton se pavarësisht kilometrazhit të lartë, karroceria dhe sistemi i pezullimit janë në gjendje të mirë. Sistemi i pezullimit dhe i drejtimit përballuan peshën e madhe të makinës pa asnjë problem - dhe nuk pati probleme serioze me to.

Edhe kur ngas në autostradë (me shpejtësi mesatare), ID.3 përshkoi 400 km me një karikim të vetëm (zyrtarisht, sipas ciklit WLTP, autonomia është 525 km). Megjithatë, në temperatura nën zero, përdoruesit duhet të presin 300-320 km.

Kabina e pilotit u kritikua për kontrollet e saj të vështira, me të ashtuquajturit "rrëshqitës me prekje" për kontrollin e temperaturës dhe volumit. Tabelat me prekje në timon gjithashtu rezultuan mjaft jopraktike për shkak të mungesës së reagimeve të mira. Sistemi i informacionit dhe argëtimit ishte i ngadaltë dhe bezdisës, duke e detyruar shoferin të jepte pëlqimin e tij për të sa herë që makina ndizej pas përditësimit të softuerit.

Sipas garancisë, në 55,000 km, gjysmë-boshti i djathtë u zëvendësua - një problem i njohur për VW. Një antenë GPS me defekt gjithashtu duhej të zëvendësohej (525 euro). Në 158,000 km, bateria origjinale 12 volt u prish dhe makina nuk pranoi të ndizet, dhe mekanizmi i kapakut të portës së karikimit u shtua në listën e pjesëve "goditëse".

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

“Rezultati tregon se cilësia e modeleve tona ID

Ekipi i testimit i ADAC nuk ishte aspak i kursyer në bateri