Culto dos Anos 1980: Citroën BX

Dikur të çuditshme, tani të dashura: këto pesë modele frymëzojnë me dizajnin e viteve 198 magazin de piese auto online.

Culto dos Anos 1980: Citroën BX

Shpesh duhet pak kohë për të “gëlltitur” një dizajn të caktuar makine. Për shembull, makinat e viteve 1980, që mbajnë tiparet karakteristike të asaj epoke në aspektin e teknologjisë, aerodinamikës dhe pretendimeve ambicioze.

Po flasim për modele si Volvo Tundra – projekti i guximshëm i Gandinit, i cili më vonë u shfaq si Citroën BX. Apo Alfa 75, e emëruar me rastin e 75-vjetorit të markës, me një parim transmisioni dhe skaje të mprehta si karakteri i makinës. Subaru XT me kabinën e tij si aeroplan dhe një teknologji pothuajse utopike për atë kohë, siç është një asistent nisjeje në kodër. Mazda 626, e imponuar në gjeneratën e saj të dytë si një teknologji japoneze e pathyeshme. Dhe gjithashtu Bitter SC: nga jashtë pothuajse si një Ferrari, dhe nga brenda me teknologji të fortë Opel – një vizion i Erich Bitter, i cili dallohet nga format fisnike dhe idetë e bukura.

Citroën BX

Periudha e prodhimit: 1982 deri në 1994

fuqi: 55 deri në 200 kf

Çmimet e të përdorurave: nga rreth 5,000 BGN.

Ekziston vetëm në Francë! Studioja e dizajnit e zhvilluar nga Gandini fillimisht ishte menduar për Volvo-n. Por suedezët i gjetën format e prototipit Tundra shumë të egra. Dhe kështu projekti përfundoi me Citroën si BX. Me pamjen e saj futuriste, të kombinuar me hidraulikën legjendare të Citroën, BX vazhdon të shkaktojë emocione edhe sot. Makina e mesme prej afërsisht 1.1 tonësh ecën pa probleme edhe në asfalt të pabarabartë.

Përveç hapësirës bujare, modeli station wagon ofron një sedilje të pasme shumë praktike të palosshme. Edhe pse linja e çatisë ofron më shumë hapësirë për kokën në pjesën e pasme, prapëseprapë duhet të përkuleni për të hyrë - dyert janë marrë nga makina hatchback. Nuk është praktike, por dritarja anësore më e pasme është një shtesë e këndshme. Versionet GTI dhe 16V (pa katalizator deri në 160 kf) janë vërtet interesante.

Dobësitë: BX ishte më i fortë se paraardhësit e tij, por ndryshku në pjesën e pasme, në pjesën e poshtme të karrocerisë në zonën e bagazhit dhe përgjatë palosjeve dëmtoi modelet në dispozicion. Modeli 1.9 është i besueshëm, por konsumi i vajit zakonisht vjen për shkak të guarnicioneve të dëmtuara të valvulave.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Shpesh duhet pak kohë për të “gëlltitur” një dizajn të caktuar makine

Po flasim për modele si Volvo Tundra – projekti i guximshëm i Gandinit, i cili më vonë u shfaq si Citroën BX