Dacia 1302. - 50 vjet më parë
Që nga debutimi i saj në vitin 1969, Dacia 1300 është bërë makina më moderne e pasagjerëve e prodhuar në kampin socialist. Duke u mbështetur në gjenin e fortë dhe rezistent ndaj kohës të prototipit të saj Renault 12, Dacia ka mbetur në prodhim për më shumë se një çerek shekulli, pa ndryshime të rëndësishme strukturore. Falë bazës së mirë mbi të cilën mund të mbështetet, kompania rumune fillon zhvillimin e varianteve origjinale të veta, të cilat nuk janë të disponueshme në gamën Renault, i pari prej të cilëve u prezantua saktësisht 50 vjet më parë. Ky është versioni i lehtë i përcaktuar si 1302, i cili fillimisht u prodhua në seri të kufizuar, por me kalimin e kohës është vendosur si një nga modelet më të njohura dhe të kërkuara të kompanisë, i ofruar në gjashtë stile kryesore karrocerie magazin de piese auto online.

Versioni i parë i automjetit të lehtë komercial Dacia 1302 (të cilin rumunët me shaka e quajnë "Papuc" ose "pantofla") u prodhua midis viteve 1975 dhe 1982, me vetëm 1,500 njësi të prodhuara gjatë kësaj periudhe. Karroceria është vetëmbështetëse, platforma e ngarkesës është bërë nga rrëshirë poliesteri dhe fletë metalike, dhe pezullimi i pasmë është i përforcuar dhe i modifikuar për të siguruar një ngarkesë prej 400-500 kg. Ky version ekziston në tre seri: e para ka parakolpë të drejtë të pasmë dhe një dritare të vogël të pasme, e dyta ka parakolpë të valëzuar të pasmë dhe një dritare të vogël të pasme, dhe e treta ka një dritare të pasme më të madhe.
Në vitin 1981, u prezantua Dacia 1304 - modeli i parë i kompanisë me tërheqje të pasme, i cili përdori shumë elementë dhe pjesë nga Aro 10 (duke përfshirë edhe amortizatorët me gjethe të pezullimit të pasmë), si rezultat i të cilit kapaciteti i tij i ngarkesës u rrit në 1100 kg. Ishte i disponueshëm në 3 versione: kamionçinë, shasi dhe një version me panele anësore që hapen, me sipërfaqe të dobishme të platformës së ngarkesës prej 2.25 metra kub. Versionet e hershme ishin të pajisura me motorin standard me një vëllim pune prej 1289 centimetra kub dhe një fuqi prej 54 kf, por pas vitit 1992, filluan të ofroheshin versione me motorë më të fuqishëm prej 1397 centimetra kub (62 kf) dhe 1557 centimetra kub (72 kf). Vetëm në vitin 2002, gama e Dacia 1304 u pasurua me një motor nafte Renault 1.9 litra me një fuqi prej 62 kf. Kapaciteti i ngarkesës së versioneve të ndryshme varion nga 850 deri në 1150 kg.
Pas vitit 1992, u prezantuan disa modele më interesante, i pari prej të cilëve ishte 1307 Double Cab. Ishte një makinë me pesë vende me katër dyer dhe një gjatësi prej 4794 m (124 mm më e gjatë se Dacia 1304). Gjatë kësaj periudhe, u shfaq edhe kamioneti me buxhet të ulët Dacia 1309, i cili u prodhua midis viteve 1992 dhe 1998. Ndryshe nga versionet e mëparshme, ai ishte pothuajse tërësisht i bazuar në kamionçinën Dacia 1310 (vetëm me çatinë mbi ndarjen e ngarkesës të hequr) dhe kishte një ngarkesë prej 400 kg.
Në vitin 1994, 1304 King Cab debutoi me 2 dyer, por me një kabinë të zgjatur dhe dy rreshta vendesh, e cila u prodhua për 10 vjet.
Në vitin 1998, gama ishte gjithashtu e disponueshme me një motor injeksioni 1.6 litra, dhe që nga viti 2000, kur u prezantua versioni i ri i ri, janë lançuar versionet e para të serisë 4×4 (me një kapacitet ngarkese prej 1250 kg). Sistemi i tërheqjes në të gjitha rrotat aktivizohet me shtypjen e një butoni, nga vendi i ndalimit ose kur ngasni në vijë të drejtë me një shpejtësi më të vogël se 10 km/orë. Me sistemin e tërheqjes në të gjitha rrotat të aktivizuar, nuk është e mundur të ngasni me një shpejtësi më të lartë se 40 km/orë, për shkak të mungesës së një diferenciali ndërboshor.
Varianti me naftë identifikohet lehtësisht nga pjesa plastike e zezë që del nga kapaku i motorrit. Arsyeja për këtë është se motori është më i gjatë, kështu që është bërë një vrimë në kapak, i cili është i mbuluar nga një copë plastike që del.
Një total prej 318,969 njësish të të gjitha modifikimeve dhe varieteteve u prodhuan nga prilli 1975 deri në dhjetor 2006. Shumë prej tyre shiten me sukses jashtë vendit, përfshirë Bullgarinë.
- 2025-06-21 - Védői trófea: počeldődőd a kaland!
- 2025-06-20 - Ele lida com um Ford Puma elétrico com família de 57.700 Levas, Tütséja a Bolgár Piacot.
- 2025-06-19 - Javitott vai mais emprestar: ¿Mansory-Tuning para M5-OT?
- 2025-06-18 - Simboli Novo: Nissan LEAF ist zurück
- 2025-06-17 - Geely Zeekr 001 FR: Chaussette elétrica AZ 1264
- 2025-06-16 - Audi RS4 Combi me BMW M3
- 2025-06-14 - Xiaomi SU7 Ultra bolo uveto në trh në Nordschleife-Elektroauto-Rekord auf!
- 2025-06-13 - Pontiac Nagydíj 1966: brezi i ri
- 2025-06-12 - Hyundai prezantoi versionin bazë të Ioniq 6 N.
- 2025-06-11 - Um minissetor përfshin një total prej 980 automobilave dhe 285 motorových vodičík
