Dacia 1325 Liberta: von der Felswand aus gesehen

Historia e Dacia-s dhe Bulgarreno-s filloi në të njëjtën kohë në vitin 1966, kur Bullgaria dhe Rumania nënshkruan kontrata me Renault-in. Megjithatë, prodhimi në fqinjin tonë verior ndryshon nga i yni në disa aspekte kryesore - megjithëse uzina e ndërtuar atje hyri në punë vetëm në vitin 1968, ajo është shumë më e madhe, më e pajisur dhe me një kapacitet shumë më të madh. Vetë prodhimi kryhet në një cikël të mbyllur dhe nuk varet nga furnizimet e jashtme, dhe Dacia 1300, e cila është analoge me Renault 12 moderne për kohën e saj, filloi të prodhohej njëkohësisht me të. Kjo është arsyeja pse burimi si i vetë uzinës ashtu edhe i modelit specifik është shumë i lartë, dhe nuk është rastësi që ajo ka mbetur në transportues për më shumë se një çerek shekulli magazin de piese auto online.

Dacia 1325 Liberta: von der Felswand aus gesehen

Në fund të viteve 1970, kontrata e Renault me Rumaninë skadoi, por pala franceze bëri një propozim për ta zgjatur atë, me idenë që të fillonte prodhimi i Renault 18 në vend të Dacia 1300. Megjithatë, Partia Komuniste në pushtet besonte se prodhuesit rumunë të makinave kishin fituar tashmë përvojë të mjaftueshme për t'u përballur vetë me të gjitha sfidat e ardhshme. Si rezultat, në vitet 1980 u shfaq një seri e tërë zhvillimesh interesante eksperimentale - nga një makinë kompakte qyteti te një kupe sportive tërheqëse, si dhe, natyrisht, variacione të shumta bazuar në sedanin standard. Burimi gjenetik i Renault 12 është me të vërtetë shumë i madh, por ende jo i pafund. Kjo është arsyeja pse, që në mesin e viteve 1980, projektuesit e fabrikës ofruan një version të një makine krejtësisht të re, moderne, me indeksin numerik 1325. Këtu, për fat të keq, ekspertët e partisë përsëri kishin fjalën vendimtare, dhe ky projekt ambicioz mbeti vetëm në plan të parë. Sipas udhëzimeve të dhëna më sipër, duhet të realizohen kursimet maksimale, prandaj Dacia e ardhshme duhet të ruajë sa më shumë elementë strukturorë nga modeli 1300.

Megjithatë, pavarësisht kufizimeve të vendosura, specialistët e fabrikës arritën të krijonin një makinë mjaft të mirë me një linjë të re dhe elegante, e cila ishte një hap i rëndësishëm përpara në evolucionin stilistik të Dacia-s. Dizajni i Renault 12, i projektuar në mesin e viteve 1960, doli të ishte shumë i përshtatshëm për transformim në një hatchback (i cili nuk ishte në gamën e prototipit francez), dhe kjo ide u realizua praktikisht në fund të viteve 1980 me modelin e mëparshëm 1320.

Pjesa e përparme e Dacia 1325 është e dukshme për grilën e ridizajnuar dhe kapakun e ri, si dhe ndarjen e motorrit të ridizajnuar (duke arritur kështu një amortizim më të mirë të goditjeve në rast të një përplasjeje ballore dhe për këtë arsye mbrojtje më të mirë për shoferin dhe pasagjerët), si dhe dritat drejtkëndëshe të kombinuara me sinjalizues dhe dritat anësore të përshtatshme. Duke ripërpunuar pjesën e pasme, u arrit një ulje e koeficientit aerodinamik nga 0.45 në Dacia 1300 në 0.33 në modelin e ri (në atë kohë koeficienti optimal në mbarë botën ishte rreth 0.3).

Stili i pjesës së pasme është krejtësisht i ndryshëm nga ai i modeleve të mëparshme dhe i afrohet kryesisht modeleve aktuale perëndimore të kohës. Pesha e makinës është zvogëluar duke eliminuar zonat e mbuluara nga parakolpët e përparmë dhe të pasmë, gjë që në fund të fundit kontribuon në uljen e konsumit të karburantit.

Dacia 1325 është i disponueshëm me dy lloje motorësh, 1289 dhe 1397 cc. Boshtet e kamave janë të montuara në kokën e cilindrit dhe vihen në lëvizje nga një rrip kohe Piretti, i cili servisohet çdo 50,000 km. Në të njëjtën kohë, një zgjidhje e ngjashme u përdor gjerësisht nga kompani të tilla si Renault, Volkswagen, Ford dhe të tjera, dhe për këtë qëllim u modifikua konfigurimi i dhomës së djegies, skema e shpërndarjes, pompa e vajit dhe karburatori. Në versionet me motorin 1397 cc, parashikohet instalimi i një karburatori me dy dhoma, bazuar në atë të përdorur nga Oltcit, i cili çon në një ulje të konsumit të karburantit dhe një ulje të emetimeve të dëmshme. Përmbushen rregulloret aktuale ndërkombëtare për nivelet e zhurmës. Paneli përfshin disa instrumente të reja si një takometër dhe ekrane për të treguar presionin e vajit dhe temperaturën e ftohësit. Ventilimi dhe ngrohja e kabinës janë në një nivel shumë më të mirë se ato të modeleve të mëparshme, dhe ajri i kondicionuar është gjithashtu i disponueshëm si opsion.

Sa i përket stilit, Dacia 1325 ka prototipin e saj në personin e modelit 1320 - hatchback-u i parë i kompanisë, bazuar në versionin station wagon, i cili u prodhua në seri të vogla nga viti 1987 deri në vitin 1990. Modeli 1325 u prodhua midis viteve 1991 dhe 1996, që përkoi me fillimin e proceseve demokratike në vend. Nga këtu vjen emri i saj komercial Liberta, që do të thotë "liri" në rumanisht.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Në fund të viteve 1970, kontrata e Renault me Rumaninë skadoi, por pala franceze bëri një propozim për ta zgjatur atë, me idenë që të fillonte prodhimi i Renault 18 në vend të Dacia 1300

Megjithatë, pavarësisht kufizimeve të vendosura, specialistët e fabrikës arritën të krijonin një makinë mjaft të mirë me një linjë të re dhe elegante, e cila ishte një hap i rëndësishëm përpara në evolucionin stilistik të Dacia-s