Dacia Duster Hybrid përballë MG ZS Hybrid: Vergleichstest (VÍDEO)

Makinat e reja janë bërë mjaft të shtrenjta, dhe edhe nëse mund t’i përballoni, pyetja është, a doni t’i përballoni? … Për fat të mirë, modelet e përballueshme ende ekzistojnë. Makinat e reja me çmime tërheqëse, siç është ky MG ZS Hybrid, siç mund ta shihni, kushtojnë rreth 27,000 euro në Gjermani. Pothuajse aq sa një Dacia Duster Hybrid. Ne i bëmë vetes pyetjen nëse na duhet vërtet më shumë, a është ajo që ofrojnë të mjaftueshme dhe sigurisht, cilin nga dy modelet duhet të blejmë në fund të fundit magazin de piese auto online.

Dacia Duster Hybrid përballë MG ZS Hybrid: Vergleichstest (VÍDEO)

Vitin e kaluar, u shfaq gjenerata e dytë e MG ZS, në këtë duel kjo makinë është sulmuese, ajo prodhohet në fabrikën Saic në Kinë. Me 4.43 m gjatësi, 1.82 m gjerësi dhe 1.64 m lartësi, është pak më e gjatë dhe pak më e pjerrët se Duster. Në kabinë, MG ofron pak më shumë hapësirë, materialet e përdorura janë gjithashtu pak më cilësore, gjë që në të vërtetë nuk është ndonjë arritje e madhe. Ndërsa në Duster na pret plastika e fortë, në MG gjenden të paktën sipërfaqe pjesërisht të zbutura të bëra nga materiale artificiale. Sa i përket pozicionit të ulëseve, në MG si shoferi ashtu edhe pasagjeri i tij duhet të jenë të gatshëm për kompromis. Ju uleni lart, dhe timoni nuk mund të rregullohet për thellësi. Ulësja e pasagjerit pranë shoferit nuk mund të rregullohet për lartësi. Përndryshe, vetëm në disa vende në MG vihet re se kjo është një makinë e optimizuar për buxhetin. Për shembull, me ulëset me ngrohje njëfazore ose dritaret elektrike, të cilat nuk mund të hiqen dhe të mbyllen plotësisht vetëm me një shtypje. Kjo është ndjesia gjatë drejtimit të ZS Hybrid. Gjithçka është bërë mirë, është e qartë, ajo që ndoshta mungon janë disa butona të vërtetë për kondicionerin, por keni këtë menu të qartë, sistemi i informacionit dhe argëtimit përgjigjet mjaft shpejt dhe në shumicën e rasteve funksionon mjaft mirë. Tani do t'ju demonstroj diçka tjetër, duke u kthyer në këtë rrugë rurale, ku mund ta përshpejtoj makinën, siç ndoshta e dëgjoni edhe ju… këtu kemi një transmision automatik me 3 shpejtësi me një konvertues çift rrotullues. Nuk dyshoja se do të isha në gjendje të përjetoja diçka të tillë në vitin 2025.

Por funksionon mjaft mirë, veçanërisht në trafikun e qytetit, ku as nuk e vëren se janë në dispozicion marshe të ndryshme. Ndjesia është pothuajse si një kuti CVT. Falë baterisë 1.8 kWh, mund të shkosh relativisht larg vetëm me energji elektrike. Sipas MG, në qytet kjo është deri në 10 km. Përveç kësaj, fuqia e sistemit është 197 kf. Me fjalë të tjera, tërheq përpara mirë, nuk ka mungesë fuqie, në përgjithësi gjithçka duket çuditërisht harmonike. Pezullimi është pak më i ngurtë krahasuar me Duster. Timoni është kënaqshëm i drejtpërdrejtë, madje keni mundësinë të rregulloni se sa lehtë rrotullohet timoni, për shembull përmes mënyrave të drejtimit. Janë në dispozicion Eco, Normal dhe Sport. Gjithashtu ka aftësinë të rikuperojë, por për këtë qëllim duhet të hyni së pari në menu, pas së cilës mund të zgjidhni nivelin e duhur - të dobët, mesatar dhe të fortë. Në përgjithësi, definitivisht nuk është një makinë sportive, por të lëvizësh me këtë makinë në jetën e përditshme është padyshim diçka argëtuese.

Për sa i përket vlerave që matëm, gjërat duken kështu. Përshpejtimi me një bateri të ngarkuar është 7.7 sekonda nga 0 në 100, frenimi nga e njëjta shpejtësi në pushim kërkon një distancë frenimi prej 36.6 m me frena të ngrohta dhe 36.5 m me frena të ftohta. Kushdo që kërkon më shumë fuqi për më gjatë duhet të pranojë një rënie të lehtë të fuqisë, kur motori elektrik nuk kontribuon më pothuajse në lëvizjen përpara. Në këtë gjendje, MG ZS ka nevojë për 13.4 sekonda për të arritur 100 km/orë dhe shumë më tepër kohë për të arritur shpejtësinë e tij maksimale prej 168 km/orë. Turi ynë i matjes së konsumit të MG përfundoi me një konsum prej 6.1 l benzinë A98. Gjë që na çon në mega inspektimin e, kushtuar bagazhit. Vërejmë se MG ka një buzë ngarkimi më të ulët. Në parim, diçka praktike, këtu madje zbret pak më poshtë, kemi një dysheme të dyfishtë, të cilën mund ta heqim edhe nëse na duhet hapësirë shtesë. Muret janë të shtruara me qilim, gjë që definitivisht nuk është e dhënë në këtë gamë çmimesh. Tani le të shohim Duster. Vëllimi i ngarkesës në MG, meqë ra fjala, është midis 443 dhe 1457 litra. Në Dacia, është 430 deri në 1545 litra.

Mund ta gjeni krahasimin e plotë në videon tonë:

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Vitin e kaluar, u shfaq gjenerata e dytë e MG ZS, në këtë duel kjo makinë është sulmuese, ajo prodhohet në fabrikën Saic në Kinë

Por funksionon mjaft mirë, veçanërisht në trafikun e qytetit, ku as nuk e vëren se janë në dispozicion marshe të ndryshme