Das brauchen Sie: Robotertaxi roda um dia

Në Kaliforni dhe Kinë, taksitë robotë po bëhen gjithnjë e më shumë pjesë e jetës së përditshme magazin de piese auto online.

Das brauchen Sie: Robotertaxi roda um dia

Nëse porosisni një taksi në San Francisko, është plotësisht e mundur që t'ju presë një automjet autonom nga kompania Waymo. Ndërsa në lançimin e shërbimit, klientëve u duhej një kod aksesi ose duhej të regjistroheshin më parë në një listë pritjeje, sot taksitë robotë lejohen zyrtarisht në Kaliforni dhe dega e Google është ende në kulmin e valës.

Por udhëtimi me taksi pa shofer vazhdon të shoqërohet me frikë për shumë njerëz. Pranverën e kaluar, mjegulla bëri që një nga makinat e Waymo të ngecej në rrugë, dhe një tjetër robotaksi u fut në trafikun që vinte përballë pasi korsia e tij ishte bllokuar. Megjithatë, dhjetëra mijëra pasagjerë i besojnë kompanisë. Waymo shërben rreth njëqind mijë udhëtime me taksi autonome në javë në San Francisko, Los Angeles dhe Phoenix, me destinacionin e radhës të shërbimit që do të jetë Austin, Teksas.

Në tetor, administrata e Kalifornisë ndaloi funksionimin e taksive autonome nga Cruise, një degë e General Motors, vetëm pak muaj pasi lejoi shërbimin robotik të operonte 24/7 në të gjithë Shtetin Sunshine. Shkaku ishte një përplasje midis një taksie nga flota e Cruise dhe një këmbësori. Si rezultat i incidentit, rreth një mijë makina u tërhoqën për të zëvendësuar softuerin, por GM përfundimisht vendosi ta braktiste projektin.

Në të njëjtën kohë, në Kinë, faza e dyshimeve me sa duket është kapërcyer tashmë. Atje, qeveria po promovon shërbimet e makinave vetë-drejtuese. Teknikisht, rreziqet atje ende nuk mund të shmangen plotësisht, prandaj videot qesharake me situata të pazakonta të shkaktuara nga makinat robotike shfaqen shpesh në rrjetet sociale.

Një detaj kurioz në Mbretërinë Qiellore është fakti se çmimet e taksive robotike janë më të ulëta se ato të atyre konvencionale, gjë që përfaqëson konkurrencë serioze që kërcënon biznesin e shoferëve të taksive të rregullta. Numri më i madh i taksive autonome në botë aktualisht operon në qytetin e Wuhanit. Disa mijëra njerëz punojnë tashmë në metropolin me 11 milionë banorë. Makinat janë në pronësi të Apollo Go, një degë e gjigantit të teknologjisë Baidu, ekuivalenti kinez i Google. Klientët tregojnë se porosia fillon nga një aplikacion celular në smartphone, për të hapur derën e pasme të makinës, skanohet një kod përkatës dhe, sapo të hyjë në ndarjen e pasagjerëve, duhet të futet një kod PIN në një monitor, pas së cilës automjeti elektrik niset për në adresën e dëshiruar. Aktualisht, rreth tre duzina qytete kineze kanë licencat e nevojshme për të testuar taksitë autonome - kryesisht në qendra të mëdha, dhe në kryeqytetin Pekin, ka ende një person pas timonit që mund të marrë përsipër në rast të një situate potencialisht kritike. Trafiku shpesh i ngjeshur mbetet një sfidë për teknologjinë, prandaj lëvizja e taksive robotike nuk lejohet ende në disa rrugë dhe qendra.

Por le të kthehemi edhe një herë te SHBA-të. Kompania Motional me seli në Boston nuk ka dyshime për sigurinë e drejtimit autonom. Sidomos për të, Hyundai po prodhon një version robotik të një taksie në Singapor bazuar në modelin e saj Ioniq 5. Makinat po testohen në një pistë unike të ndërtuar në një lartësi prej 744 m në çatitë e qendrës së zhvillimit, dhe taksitë e para Ioniq 5 janë tashmë në detyrë në bulevardet bregdetare të Los Angeles. Qoftë fitimprurëse dhe pa probleme për ta!

Publikimi është pjesë e rubrikës "Për më shumë siguri dhe respekt në rrugët bullgare me Continental"

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Nëse porosisni një taksi në San Francisko, është plotësisht e mundur që t'ju presë një automjet autonom nga kompania Waymo

Por udhëtimi me taksi pa shofer vazhdon të shoqërohet me frikë për shumë njerëz