Der Sitz, meu vader, é um Peugeot 406 Coupé-t
Concepto T Coupé dhe Concepto T Cabrio janë dy prototipa interesante dhe shumë premtuese të prezantuara nga Seat në vitet 1992 dhe 1993. Ato u projektuan nga David Ancona i firmës spanjolle Integral Design dhe kanë disa ngjashmëri gjenetike me prototipat e mëparshëm Proto T dhe Proto TL të krijuar nga Giugiaro, të cilët më vonë u rimishëruan në gjeneratën e parë të Seat Toledo piese auto online.

Ideja kryesore pas Concepto T ishte shtimi i dy versioneve të reja sportive në gamën e Toledo-s: një kupe dhe një kabriolet. Projekti u lançua në fund të vitit 1989 si një zgjatim natyror i zhvillimit të mëparshëm, me emrin e koduar Projekti S3. Ndërkohë, modeli i ri Toledo ishte praktikisht i përfunduar, megjithëse premiera e tij në treg nuk ishte deri dy vjet më vonë. Në atë kohë, ishte planifikuar një version sportiv me motorë G60 ose VR6 dhe me të gjitha rrotat aktive, por pas testeve të kryera, ideja u refuzua. Megjithatë, përmirësimet e bëra u përdorën më vonë në zhvillimin e Concepto T, me prototipin e parë të pajisur me një motor V6.
Në fund të viteve 1980 dhe fillim të viteve 1990, makina të tilla ishin shumë të kërkuara dhe Seat besonte se një shtesë kaq e re në gamën e kompanisë mund të kishte një efekt shumë të dobishëm në imazhin e markës. Në atë kohë, vetëm dy makina të ngjashme ofroheshin brenda Grupit VW - Volkswagen Corrado dhe Audi 80 Coupé S2.
Modeli i parë prospektiv, Seat Concepto T Coupé 2+2, bazuar në Toledo, u prezantua në Panairin e Motorëve në Paris në vitin 1992. Për ato vite, makina dukej shumë mirë dhe me siguri do të linte përshtypje edhe sot. Ajo dallohej nga linjat më të lëmuara, pothuajse pa kënde të drejta, dhe karroceria e saj e verdhë ishte e kombinuar me një çati xhami, xhama të errët, fenerë të errët, rrota të sheshta Azev me 5 rreze, një sistem shkarkimi me nga një tub shkarkimi në secilën anë dhe mbishkrimin Concept T në pjesën e pasme. Një tipar karakteristik për sa i përket teknologjisë ishte zëvendësimi i pasqyrave të pasme me kamera. Prototipi ishte i pajisur me një motor V6 që gjeneronte 200 kf.
Në Panairin e Motorëve të Barcelonës në vitin 1993, Seat prezantoi edhe Concept T Cabrio. Fillimisht, premiera e tij zyrtare ishte planifikuar të ishte në Gjenevë, por për arsye të panjohura, u përhap një raport i rremë për një aksident të rremë gjatë transportit të tij. Concept T Cabrio është pak më i sofistikuar, por në pamje është pothuajse identik me kupenë, përveç çatisë së butë. Disa ndryshime mund të gjenden edhe në dritat e përparme transparente (në vend të errësuar), të cilat janë si ato të makinave të prodhimit, dhe rrotat me pesë rreze janë më cilindrike. Ky variant i ri përfshin gjithashtu pasqyra standarde të pasme. Karroceria është e lyer me një të kuqe të pasur, e cila bie ndesh me pjesën e brendshme të ndriçuar, ndërsa pulti është një kombinim i blusë dhe grisë. Motori është i njëjtë me Concept T Coupé.
Megjithatë, prodhimi serik i planifikuar i Concepto T për fundin e vitit 1994 nuk u zhvillua dhe shumica e prototipeve të ndërtuara sipas këtij programi në fund u braktisën. Dhe kjo është vërtet për të ardhur keq, sepse disa vite më vonë, Peugeot 406 Coupé me pamje shumë të ngjashme arriti të arrinte sukses shumë të mirë në treg.
- 2025-11-01 - Um Verdensmaster furgon auto-elektronik-auto
- 2025-10-31 - Progresszív hirulikus ütközők – in der Geheimwaffe von Citroën
- 2025-10-30 - ETF MT-240: De grote Muldenkipper-Szlovéniaából-Gizúrá
- 2025-10-29 - Projekti i prodhimit të Golf GTI
- 2025-10-28 - Lancia ECV2: Ik ben niet geschäft
- 2025-10-27 - Biotassád në laku
- 2025-10-26 - 95,9 Prozent stroj um Porsche-Gewinn aus
- 2025-10-25 - Spotreba paliva Audi 100 TDI është vetëm 1.76 litra.
- 2025-10-24 - Mal posso esperar pelo lindo ano com o tempo
- 2025-10-23 - KS-80: modeli i ri i legjendës së Zündapp











