Die Auszeichnung ndërkombëtare plus wichtig für Chavdar busznak
Dy prototipet e para të "Chavdar" 11 M4 u prodhuan në fabrikën Kässbohrer në vitin 1972, dhe njëri prej tyre u shfaq në Panairin e Plovdivit në shtator të atij viti. Modelet e para serike të këtij lloji u prodhuan në vitin 1976, dhe prodhimi i tyre masiv u zotërua vitin pasardhës piese auto online.

Autobusi është projektuar për transport ndërqytetas dhe turistik. Karroceria e saj vetëmbështetëse e bën atë më të lehtë se modelet me shasi dhe lejon që ndarjet e bagazheve të vendosen poshtë ndarjes së pasagjerëve, gjë që nga ana tjetër kontribuon në rritjen e stabilitetit të drejtimit. Ky model Chavdar ka arritur izolimin maksimal termik dhe akustik të brendshëm. Ngrohja sigurohet nga një njësi autonome ngrohjeje me naftë dhe dy shkëmbyes anësorë të nxehtësisë duke përdorur nxehtësinë nga ftohësi i motorit. Shkëmbyesi i nxehtësisë në pjesën e përparme të autobusit e çon ajrin nëpër xhamat e përparmë dhe i mbron ato nga djersitja dhe ngrirja. Ventilimi sigurohet përmes kapakëve, pajisjeve të kombinuara të ventilimit dhe ndriçimit, xhamave anësorë të lëvizshëm dhe shkëmbyesve të nxehtësisë kur janë të izoluar nga sistemi i ftohjes së motorit.
Pezullimi i pavarur i boshtit të përparmë siguron stabilitet maksimal, lehtëson drejtimin, rrit manovrueshmërinë dhe ndihmon në rritjen e rehatisë, si në shpejtësi të larta ashtu edhe gjatë drejtimit në rrugë të pabarabarta. Në ndarjen e gjerë të pasagjerëve, varësisht nga qëllimi i autobusit, mund të vendosen numra dhe lloje të ndryshme vendesh. Motori i fuqishëm Raba-MAN është montuar në pjesën e pasme, gjë që minimizon zhurmën e kabinës dhe siguron dinamikë të shkëlqyer dhe shpejtësi të lartë.
Në fund të marsit 1977, gjatë ekspozitës ndërkombëtare të specializuar të autobusëve turistikë të mbajtur në Dubrovnik të Jugosllavisë, "Chavdar" 11 M4 mori çmimin e tretë. Shfaqja organizohet nga Federata Botërore e Prodhuesve të Autobusëve dhe Karrocave, dhe çmimet e vendosura prej saj, të cilat jepen çdo vit, janë më prestigjiozet në industri. Pavarësisht konkurrencës serioze, "Chavdar" 11 M4 (i pajisur me ajër të kondicionuar) i prezantuar nga ne është ende një autobus modern për kohën e tij, edhe pse dizajni i tij u prezantua nga Kässbohrer në vitet 1960. Një vlerësim shumë pozitiv për të u botua edhe në shtypin e specializuar në Gjermaninë Perëndimore:
Në panairin e Dubrovnikut u prezantuan të gjithë prodhuesit e autobusëve nga Evropa dhe disa nga Amerika e Veriut dhe Japonia... Tre autobusë lanë përshtypjen më të fortë: Daimler-Benz 0-303 i ri me ajër të kondicionuar, Setra 215 me dritare panoramike dhe "Chavdar" 11M4 bullgar me ajër të kondicionuar. Me vendim unanim të Federatës Botërore të Prodhuesve të Autobusëve, Daimler-Benz 0-303 dhe "Chavdar" 11M4 morën distinktivin nderi të federatës me dy yje; Dallimi më i lartë – 3 yje, nuk u dha këtë vit.
I njëjti model u rikthye me medalje ari pas pjesëmarrjes në panairet ndërkombëtare në Plovdiv dhe Brno, Çekosllovaki në vitin 1978. Gjatë kësaj periudhe, autobusët Chavdar tashmë po eksportoheshin në shumë vende të botës.
- 2025-05-07 - Erle BMW 3-si është i disponueshëm me tempo muito
- 2025-05-06 - Nosso Jeep Compass: O magnije alcance 375 metra bej pajisje elektronike
- 2025-05-05 - Van Alfa du Petit SUV-ja – de maan 4x4-Gyel (VIDEO)
- 2025-05-04 - Elektro-Pickup van Jeff Bezos kushtoi 35 milionë dollarë.
- 2025-05-03 - Një model ekskluziv i Ford mund të jetë modeli Kuga
- 2025-05-02 - Alfa Romeo, Jeep dhe FIAT nuk kanë marka të tjera
- 2025-05-01 - Em um BMW 3er Nachfolger en Neue-Klasse-Design (VIDEO)
- 2025-04-30 - Po në lidhje me krahasimin e motorit VW?
- 2025-04-29 - A është modeli ideal i DS Automobiles me një teknologji të integruar Formel-E-Technology?
- 2025-04-28 - Ich merke mir, dass ich noch nicht fertig bin (VIDEO)
