Die Fahrt zstavsky 270 km/Tag, i çuditshëm Sie Golfa R-hez erreicht heeft
Golf 8 tani ka marrë një version R Pas recetës së mirënjohur - katër cilindra, me katër rrota - fshihet një rregullim i mirë dinamik që duhet të ndihmojë Golfin e lartë të jetë dukshëm më shpërthyes dhe më i këndshëm për t'u drejtuar. Dëshmia më e mirë për këtë është modaliteti i ri Drift, me të cilin R në të ardhmen gjithashtu mund të marrë kthesat "me dyert përpara", si dhe paketa e re R Performance për të rritur shpejtësinë maksimale magazin piese auto online ieftine.
Golf 8 R me 320 kf mund të porositet nga data 5 nëntor 2020 (për Gjermaninë), me dërgesat që tashmë fillojnë në fund të këtij muaji. Çmimet ende nuk dihen.
Për ngasjen kujdeset një motor 2-litërsh turbo benzine me katër cilindra me përcaktimin EA888 në versionin Evo4. Një nga veçoritë e reja të kësaj njësie është kontrolli plotësisht elektrik i ftohësit: shkurton fazën e ngrohjes dhe kështu optimizon efikasitetin e motorit. Ashtu si me Arteon R, njësia gjeneron 320 kf. dhe 420 Nm çift rrotullues maksimal. Kjo është dhjetë kuaj fuqi më shumë se Audi S3. Me DSG dhe makinë 4x4, makina shpejton nga 0 në 100 km/h për 4,7 sekonda. Një paketë R Performance është e disponueshme si opsion. Ai rrit shpejtësinë maksimale nga 250 në 270 km/h dhe e bën R të ri Golfin e prodhimit më të shpejtë në histori. Deri më tani ishte Golf 7 GTI Clubsport S me një shpejtësi maksimale prej 265 km/h. Paketa Performance përfshin gjithashtu një spoiler më të madh të pasëm, rrota 19 inç dhe dy mënyra shtesë të drejtimit Special dhe Drift. Në të dytën, DSG standarde me 7 shpejtësi ofron një modalitet të vërtetë manual - dhe nuk nxiton të kalojë në një kufizues. Në Amerikën e Veriut, Golf 8 R do të vijë standard me një transmetim manual me 6 shpejtësi. "Handle" nuk është planifikuar për Evropën për momentin Filtru combustibil Valeo.
Dhe në gjeneratën e tetë të Golf R, fuqia shpërndahet në të katër rrotat. Falë diferencialit të ri të pasmë, makina 4Motion 4x4 jo vetëm që mund të shpërndajë çift rrotullues midis boshteve të përparme dhe të pasme, por edhe midis rrotave të pasme të majtë dhe të djathtë - deri në 100 për qind në njërën prej tyre. Përveç bllokimit të diferencialit, është shtuar edhe pezullimi adaptiv standard DCC në asistentin e kontrollit të dinamikës.
- 2024-11-13 - Mercedes G 63 AMG V12: požičovňa "Würfel", em 5 alt.
- 2024-11-12 - E30 M3 em bi-bio BMW
- 2024-11-12 - Alfa Romeo Alfetta GT 1.8: Lendario há 50 ano
- 2024-11-12 - ¡Jetzt "AUDI" com logo! Você tem um Gyungonek gehad negativo?
- 2024-11-11 - VW Multivan është një autobus me dy drejtime nga Kalifornia
- 2024-11-11 - Padrão: Jobb-Reparatur, apo jo?
- 2024-11-11 - Në versionin e ri të Porsche Macana
- 2024-11-07 - Onze BMW M2: Motor M4 s výškou 460 Zoll dhe dĺžkou 14.9 Zoll
- 2024-11-07 - ¿Euh 7-Euro-Mercado em Benzin?
- 2024-11-07 - Rückblick: Seat Altea: jemi perfekte?
- 2024-11-06 - Para 50 nga Mercedes-Benz me 5 legjenda
- 2024-11-06 - Citroën Zette de Tommeine Voorganger C5 Aircross pred
- 2024-11-06 - En Peugeot-beggarhetöbbé-tektsi-kulcsmodelljeit
- 2024-11-05 - Çfarë është një makinë e përdorur V8 amerikane 6.2 litra tani?
- 2024-11-05 - VW-Auto nuk është një alternativë
- 2024-11-05 - Novo Audi A5: geschriebene Meistereleganz (VIDEO)
- 2024-11-04 - Mercedes CLA dhe Geely Kaufirma nuk janë të suksesshëm.
- 2024-11-04 - O mais novo Abartha-Fahrer não é mais geamuseerd
- 2024-11-01 - O Volvo-Fördersystem – 2024 é o melhor fabricante
- 2024-11-01 - Vooruitzichten: Ford Focus II – ndryshime rrënjësore
- 2024-10-30 - Hyundai é um nové auto com SUV elektrike IONIQ 9-El
- 2024-10-30 - Az Audi schließt das Werk em Bruxelas ab
- 2024-10-29 - Janë testuar bateritë dhe pajisjet me elektronikë të re për Dodge Charger Daytona
- 2024-10-29 - Modeli Škoda me Fabiát-rat tani është lëshuar në një version të ri
- 2024-10-28 - Renault paraqet č. 10. Renault-Festival de CLIO-t e de ZOE-t
- 2024-10-28 - Um 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Unido gerado
- 2024-10-28 - Unser Golf GTI Clubsport S: ¡Olyan Aura op 40 Tagen!
- 2024-10-28 - Tiguan Bira Golf à Roues
- 2024-10-26 - Uma reneszánsza een G-szátnában um passado II Proibição futura em limitação de Auflage
- 2024-10-26 - E 5-Millioner-Auto-Toyota-Auto é do Reino Uygéske Kingdomsban geferente
- 2024-10-26 - Jeep para Avenger 4xe më i mirë është i disponueshëm ekskluzivisht për The North Face Edition
- 2024-10-25 - Limuzinë luksoze në Bruggách: BMW 7er-Serie (F01)
- 2024-10-25 - Plus Petit M235 Gran Coupé por Neubau ersetzt.
- 2024-10-25 - Dus Nebel a znalec Dacia Sandero vorbunden
- 2024-10-24 - Volkswagen Jetta GLI 40. Shembull i një GTI amerikan: GTI amerikan
- 2024-10-24 - Para 10 autonomia Tage 120,000 km relative? Volwaardig!
- 2024-10-23 - Hyundai është i madh
- 2024-10-23 - Antigua Plaza Alhambra (7N): Familienempfang Espanha
- 2024-10-23 - Audi RS 4 B5: Ein Klassiker der Extraklasse: Erster Schritt
- 2024-10-22 - Ura luksoze: Audi A8 (D4)
- 2024-10-22 - Dacia zyrtare priniesla SUV kryesore do mercado
- 2024-10-22 - De Alfa Romeo Junior também estreou com Parisban em Szófiában
- 2024-10-21 - Çfarë është Mercedes E500?
- 2024-10-21 - 100,000 km me BMW ose M3-Mal: A është epoka juaj ideale? (FOLYTATOTT TESZT)
- 2024-10-20 - Mercedes CLK 63 AMG Série Negra: Gebrauchtwagen
- 2024-10-20 - Nový Land Cruiser para rok 2024 je tu
- 2024-01-20 - Ferrota - Aplikacioni, llojet, riparimet, dhe pyetjet