Ele é um Király? (para Forma-1-Welt)
Çfarë shkroi Bullgaria 20 vjet më par� magazin de piese auto online.

Fernando Alonso ia ka dalë ta rrëzojë nga froni Michael Schumacher këtë sezon. Por a është ai vërtet mbreti i ri i Formula 1?
Historia ka zakon të përsëritet, nuk ka dyshim për këtë... Sezonin e kaluar, ekipi i Renault e tronditi status quo-në në Formula 1, ashtu siç bëri në sezonin 1994/95, kur ende mbante emrin Benetton. Thjesht e bëri - me një frymë sportive të jashtëzakonshme, një buxhet të kufizuar, zgjidhje teknike të zgjuara, një makinë jashtëzakonisht të besueshme dhe, së fundmi, por jo më pak e rëndësishme, me një të ri të talentuar në kabinën e pilotit...
Spanjolli 24-vjeçar Fernando Alonso arriti t’ia rrëmbejë kurorën e kampionatit legjendarit Michael Schumacher para fundit të sezonit – në Çmimin e Madh të Brazilit. Duke vepruar kështu, ai u bë jo vetëm kampioni i parë spanjoll në mbretëreshën e sporteve motorike, jo vetëm fituesi i titullit të parë të pilotit me një makinë Renault, por edhe kampioni më i ri në historinë e Formula 1 që nga Emerson Fittipaldi, i cili fitoi kampionatin në vitin 1972.
"E gjithë kjo më duket si një film që po e shoh për herë të dytë", shprehet me gëzim menaxheri personal i Alonsos dhe drejtori i ekipit Renault, Flavio Briatore, me të cilin Michael Schumacher fitoi edhe titujt e tij të parë kampionë.
Sigurisht, deklarata e Briatores nuk është gjë tjetër veçse një dredhi marketingu - përmendja e më të riut dhe kampionit shtatë herë në një fjali rrit ndjeshëm imazhin e spanjollit. Nuk ka dyshim se Alonso është i aftë, por a do t'i rezistonte i riu nga Oviedo një krahasimi më të detajuar midis tij dhe Michael, i cili është i regjistruar për kurorën e kampionatit për pesë vitet e fundit? Le të shohim...
TALENT
Kampioni i botës shtatë herë ka ende një avantazh të konsiderueshëm në këtë cilësi themelore të një piloti garash. Midis viteve 1991 dhe 1994, ai e bëri botën të fliste për të ashtuquajturin faktor Schumacher, i aftë të kompensonte dobësitë e një makine dhe të ndryshonte rrjedhën e një gare. Për më tepër, në vitet që pasuan, ai vërtetoi ekzistencën dhe efektivitetin e këtij faktori "magjik", duke fituar gjithsej 7 tituj botërorë, 84 fitore në raundet e kampionatit dhe 64 pozicione pol. Nuk duhet harruar se të paktën gjysma e këtyre fitoreve u fituan nga gjermani me një makinë më të dobët se ato të konkurrentëve të tij, në shi, vapë, në pista të vështira dhe pavarësisht avarive dhe pengesave - vetëm falë vullnetit të tij unik dhe talentit të tij të pamohueshëm, të cilat janë baza e këtij "faktori Schumacher".
Fernando Alonso (ende) nuk mund të mburret me diçka të tillë, pasi ende nuk ka zhvilluar beteja serioze në pistat e Formula 1. Para garës në Brazil, spanjolli madje u lut që të mos binte shi... Sigurisht, askush nuk po flet për "faktorin Alonso" tani - as midis tifozëve spanjollë që janë të entuziazmuar për titullin e kampionatit.
1:0 për Schumacherin
ZHVILLIMI I KARRIERËS
Të dy pilotët u njohën si fitues dhe kampionë potencialë në fillim të karrierës së tyre në "cirkun fluturues". Të dy fituan garën e tyre të parë në sezonin e tyre të dytë në Formula 1, dhe të dy u bënë kampionë bote në vitin e tyre të katërt të pjesëmarrjes. Michael arriti të fitonte një tjetër titull menjëherë pas të parit dhe, pavarësisht pranisë së emrave si Hill, Villeneuve dhe Hakkinen, e vendosi veten si PILOT në Formula 1. Në të kundërt, Alonso nuk konsiderohet të jetë i vetmi sundimtar i ardhshëm i Çmimit të Madh.
2:0 për Schumacherin
LUFTËTARËSI
Michael Schumacher është djali i një oxhaku pastruesi, dhe babai i Alonsos është një mjeshtër i shpëlarjes. Për të dy, jeta ka qenë një luftë që nga fëmijëria e hershme, e cila vazhdon edhe sot e kësaj dite. "Unë gjithmonë do të luftoj", theksoi gjermani pas garës në Brazil, dhe Alonso nuk e fshehu kënaqësinë e tij me këtë fakt, sepse sipas mendimit të tij, "fitoret kundër Michael janë dyfish më të vlefshme". Këtu ka një barazim të qartë, me rivalët që marrin nga një pikë secili.
3:1 për Schumacherin
NERVAT
Siç u duk qartë në disa duele finale për titullin (1994, 1997 dhe 1998), kjo ishte pika më e dobët e Schumacherit. Në të kundërt, Alonso demonstroi një qetësi të lakmueshme, duke fituar titullin e tij botëror vetëm me një gabim - kontaktin me murin e betonit në Montreal.
3:2 për Schumacherin
GABIMET
Gjatë rrugës drejt titullit të tij të parë botëror, Alonso bëri më pak gabime sesa Schumacher në atë kohë. Në një ndeshje kokë më kokë, "Princi i Asturias" sillet shumë më i përmbajtur sesa piloti gjerman.
3:3 Barazim
DISIPLINA
Shpesh ndodhte që në muzg inxhinierët ta detyronin Schumacherin perfeksionist dhe punëtor të dilte nga makina... Në të kundërt, Alonso e sheh punën për zhvillimin e makinës thjesht si një detyrë. Këtu gjërat janë të qarta.
4:3 për Schumacherin
FORMA FIZIKE
Alonso është një profesionist, ndërsa Schumacher është një atlet i jashtëzakonshëm. Pas garave në temperatura të larta, spanjolli duket dukshëm i rraskapitur - shembuj tipikë në këtë drejtim janë gara në Bahrein, ku Alonso duhej të ulej pas ceremonisë së ndarjes së çmimeve, dhe Çmimi i Madh i Brazilit, në të cilin spanjolli u detyrua të mbështeste helmetën e tij në murin anësor të kabinës gjatë kthesave të shpejta majtas. Schumacher më tepër shijon sforcimin ekstrem, por vuan më shumë mendërisht kur diçka nuk shkon me makinën e tij. Të dy e duan futbollin, por në fushë Michael duket se është në formë më të mirë.
5:3 për Schumacherin
CILËSITË E LIDERSHIMIT
Me durim të pafund dhe përpjekje të jashtëzakonshme, Schumacher arriti ta shndërronte Ferrarin nga një rrëmujë kaotike në një ekip kampionati që funksiononte në mënyrë perfekte. Alonso, nga ana tjetër, u udhëhoq dhe u lejua të udhëhiqej nga menaxherët e ekipit të tij.
8:3 për Schumacherin
SPORTIVIT
Nuk është sekret që kampioni i rrëzuar nga froni ka fituar respektin e pilotëve të tjerë të Formula 1, jo vetëm për shkak të sjelljes së tij mjaft të ashpër në situata të diskutueshme në pistë. Dhe sezonin e kaluar ai u kritikua nga disa kolegë të tij për përplasjen me Heidfeld në garën debutuese në Melbourne. Gjëja pozitive në këtë rast është se ndërkohë Schumacher pranon dhe pranon gabimet e tij më lehtë se disa vite më parë. Spanjolli i habiti shumë me simpatinë e tij të shprehur hapur ("Thjesht nuk është e drejtë!") për fatin e keq të rivalit të tij për titullin Kimi Raikkonen nga ekipi McLaren-Mercedes. Në të njëjtën kohë, megjithatë, Alonso bllokoi pa ceremoni dhe mjaft të rrezikshme David Coulthard nga Red Bull në garën në Nurburgring. Por në fund të fundit, garuesit e vërtetë duhet të jenë në gjendje të ndihmojnë njëri-tjetrin me bërrylat e tyre ndonjëherë... Një avantazh i vogël për pilotin e parë të Ferrarit.
7:3 për Schumacherin
PËRVOJË PROFESIONALE
Të dy kanë garuar (në kart) që nga fëmijëria. Schumacher deri më tani ka marrë pjesë në 228 raunde të Formula 1, ndërsa Alonso ka vetëm 67. Në total, Michael ka më shumë kilometra në krye në pistë sesa pasardhësi i tij në çdo garë Grand Prix… Nuk ka nevojë për koment!
8:3 për Schumacherin
POTENCIALI REKLAMUES
Vështirë se është një krahasim i drejtë... Emri i Schumacherit ka qenë simbol i suksesit dhe përsosmërisë për një dekadë, dhe shërbimet e tij janë përdorur nga marka globale si Fiat, Shell dhe Vodafone. Alonso mund ta kontrastojë këtë shkëlqim me imazhin e tij si një shpresë e re në ekipin Renault, i përshtatshëm për reklamimin e syzeve të diellit në modë.
9:3 për Schumacherin
PARA
Së bashku janë të ardhurat
Nga reklamat, Alonso fiton rreth 14 milionë dollarë në vit, ndërsa Schumacher fiton lehtësisht katër herë më shumë se kaq të ardhura – për dhjetë vjet pa pushim… Menaxherët e të dyjave janë disa nga “peshkaqenët” më të rrezikshëm në biznes – Flavio Briatore (Z. 40%) dhe Willy Weber (Z. 20%).
10:3 për Schumacherin
STILI I JETËS
Schumacher mezi e di se sa larg shtrihet pasuria e tij e madhe në Zvicër dhe ndoshta nuk shqetësohet për koston e avionit të tij privat Challenger, por në të njëjtën kohë, vështirë se ka ndonjë që do ta kishte zili pasurinë e tij. Meqenëse nuk është martuar ende, Alonso nuk ka nevojë për pasuri të patundshme serioze dhe është përqendruar qartë në grumbullimin e fondeve, gjë që nuk është aspak një disavantazh. Pikë të barabarta për të dy.
11:4 për Schumacherin
JETA PERSONALE
Schumacher ambicioz dhe agresiv në pistë është mjaft i qetë jashtë Formula 1. Michael gjithmonë e ka theksuar lidhjen e tij me familjen dhe partneren e tij të vetme në jetë, ndërsa në dymbëdhjetë muajt e fundit të karrierës së tij Fernando Alonso ka ndryshuar tashmë dy bukuroshe. Për momentin, "Fern" nuk ka një marrëdhënie të fortë, pasi fama që e ka kapluar ndoshta e pengon të dallojë dashurinë e vërtetë nga ajo e rreme. Në përgjithësi, spanjolli është mjaft i turpshëm dhe nuk nxitohet në zgjedhjen e tij. Përsëri, nga një pikë për të dy.
12:5 për Schumacherin
PERSPEKTIVA
Të dy kanë nënshkruar kontrata që skadojnë në fund të sezonit të ardhshëm, dhe të dy nuk e fshehin se planet e tyre për të ardhmen janë plotësisht të hapura. Nuk përjashtohet që rivaliteti midis të dyve të vazhdojë nën ngjyra të tjera të kompanisë, pasi rregulli që Alonso është i fortë me rininë e tij, dhe Michael - me përvojën e tij, do të vazhdojë të zbatohet me forcë të plotë në të ardhmen. Për momentin, mund të thuhet se diferenca në moshë prej dymbëdhjetë vjetësh nuk është ende aq e rëndësishme sa ndryshimi në cilësitë e makinave që ata drejtojnë. Prandaj, sipas këtij kriteri, rezultati është i barabartë.
13:6 për Schumacherin
PËRFUNDIM
Në fund të fundit, Michael Schumacher mbetet piloti më i fortë në historinë e Formula 1. Nga ana tjetër, kohërat kur talenti i tij i madh e ndihmonte të kompensonte dobësitë në goma ose aerodinamikë, për shembull, kanë ikur përgjithmonë. Të rinj si Alonso dhe Raikkonen janë shumë të bezdisshëm dhe të shpejtë për t'i lejuar atij një superioritet të tillë...
- 2025-12-16 - Mercedes Classe R: vozidlo Airbus com boa relaciones custo-benefício
- 2025-12-15 - Azúj Smart është i shpejtë dhe 5 metra i gjatë!
- 2025-12-14 - Viva! Diaľnica Autobahn De autoroute d'Hemus është vetëm 3 km larg.
- 2025-12-13 - Porsche prezanton një version të veçantë të modelit 911 të krijuar nga projektuesi vizionar Ferdinand Alexander Porsche.
- 2025-12-12 - Feloldják en belső égésű motorok tilalmát!
- 2025-12-11 - Um Volkswagen Mini, um longo tempo e um grande vencedor
- 2025-12-10 - SMZ-C3D: Mittlerweile pode ter a legjenda "Invalidkáról" shkruan incorretamente.
- 2025-12-09 - Renault 25
- 2025-12-08 - Kreative Auftritt in der Polnischen Gesellschaft: Fiat 126P a Polonez-Mikroskop
- 2025-12-06 - Toyota GR GT: Uma revista "Testversion" com motor V8 para Supra-steht para Tür.











