En Kia Sportage Motorunk 53 km viac (KITERJESZTETT TESZT)
Testi i gjatë përfundoi pas një kilometrazhi prej 53,514 km! Kia Sportage përfundoi në stacionin e servisit me rrjedhje të lëngut ftohës dhe humbje të fuqisë. Diagnoza: dëmtim i motori magazin de piese auto online.

Ndonjëherë, kur gjithçka është kaq e bukur dhe plotësisht sipas shijes suaj, kërkojmë një fije floku në supë. Ja ku e gjetëm në bllokun e motorrit. Një çarje e vogël midis cilindrave numër tre dhe katër, dhe fundi i provës së gjatë të makinës me numër regjistrimi F-PR 1319, e cila filloi kaq premtuese më 2 nëntor 2022.
Kia Sportage 1.6 CRDi me sistem elektrik 48 volt dhe 136 kf, në ngjyrën Experience Green dhe e pajisur me gjithçka që është e mirë dhe e shtrenjtë: GT-line me rrota 19 inç, sistemi i shkëlqyer i navigimit i Kia-s, të cilin shumica e njerëzve mund ta përdorin në mënyrë intuitive dhe kontrolli i tij me zë është në nivelin e modeleve premium gjermane, me një transmision automatik me 7 shpejtësi me dy tufë pa tërhequr gjatë ndezjes. Çmimi i makinës së provës: 101,240 leva (i llogaritur bazuar në të dhënat për Gjermaninë).
Pas misionit fillestar prej 520 kilometrash, testuesi Rolf Klein mbeti i impresionuar: "Gëzuar për motorin me naftë! Edhe "gara" në autostradë nuk e rrit konsumin mbi 8.5 litra." Ne shpenzuam mesatarisht 7.9 litra naftë për 100 km gjatë 50,271 km. Dhe gjërat bëhen edhe më mirë kur ngas me qetësi: "Pas pothuajse 6,000 km pune, kishte një gjashtë para pikës dhjetore", përmbledhi gazetari Andreas Mai, si shumë të tjerë, siç është testuesi Stefan Mallach, të cilin e konfirmoi për Sportage: "136 kf janë të mjaftueshme. Motori dridhet pak, por nuk ka nevojë për më shumë fuqi!"
Por me 53,514 km, mendojmë se do të donim më shumë fuqi. Çfarë ndodhi? Së pari, ngrohja u ndërpre, pastaj një humbje e fuqisë - dhe drita e kontrollit të motorrit u ndez. Diagnoza e parë: makina po humbiste lëng ftohës! Kishte një detaj që dukej i çuditshëm për servisin e Kia-s: mekanikët e kishin kthyer vëmendjen te tubat e hyrjes dhe daljes së radiatorit të ngrohësit, ku në fakt duhet të kishte dy kapëse pa vidë të instaluar - dhe në Sportage-in tonë kishte vetëm një kapëse, por me një vidë. A vuri re një pikë tjetër servisi ndonjë rrjedhje dhe e zëvendësoi kapësen? Nëse po, tani është tepër vonë. Makina vazhdoi të humbiste lëng ftohës, kështu që Kia Germany u shikuan thellë në sy dhe vendosën: Gjërat po nxehen shumë, do t'i japim fund kësaj.
Gjatë çmontimit të motorit, si punonjësit e Kia-s ashtu edhe eksperti i DEKRA-s, Markus Konstantin, e zbuluan menjëherë defektin: një çarje të vogël në bazën midis cilindrit të tretë dhe të katërt. “Makina kishte shumë pak lëng ftohës, gjë që shkaktoi mbinxehje”, përmbledh punonjësi i DEKRA-s.
Dhe njerëzit në Kia ishin të sinqertë, duke thënë: "ne shitëm 16,513 makina me këtë motor, 5,076 prej të cilave ishin Sportage. Ka tetë raste të njohura në të gjitha modelet, dy prej të cilave janë në Sportage." Është mirë që Kia ofron një garanci 7-vjeçare ose 150,000 km. Sepse përndryshe riparimi për Kia-n do të kishte kushtuar ekuivalentin e rreth 6,600 BGN.
Vazhdo në faqen tjetër
- 2025-06-27 - Seit 50 Jahren gibt é asistent em Werkzeuge für die Motorreparatur
- 2025-06-26 - Opel Frontera: Rodina SUV me rehati dhe Hellyelom
- 2025-06-25 - Motoren-Ansemble Legújabb 2025: Royal Enfield Classic 650
- 2025-06-24 - Opel Frontera e re vjen me aksesorë origjinalë dhe një ndjesi natyrale.
- 2025-06-23 - Dacia 1302. - 50 vjet më parë
- 2025-06-21 - Védői trófea: počeldődőd a kaland!
- 2025-06-20 - Ele lida com um Ford Puma elétrico com família de 57.700 Levas, Tütséja a Bolgár Piacot.
- 2025-06-19 - Javitott vai mais emprestar: ¿Mansory-Tuning para M5-OT?
- 2025-06-18 - Simboli Novo: Nissan LEAF ist zurück
- 2025-06-17 - Geely Zeekr 001 FR: Chaussette elétrica AZ 1264
