Erle BMW 3-si është i disponueshëm me tempo muito
BMW E21 mbetet në histori si gjenerata e parë e Serisë legjendare 3, e cila është prodhuar që nga qershori i vitit 1975 deri në dhjetor të vitit 1983. Prezantimi i saj i parë zyrtar në media u bë personalisht nga Bordi i Menaxhimit të BMW-së, i kryesuar nga Herbert Quandt, në Stadiumin Olimpik në Mynih. Gjatë gjithë historisë së prodhimit të tij, modeli ishte i disponueshëm vetëm si kupe me dy dyer (me përjashtim të kabrioleteve Baur) magazin de piese auto online.

BMW E21 fillimisht u prodhua vetëm me motorë karburatori, katër cilindra benzinë me një zhvendosje prej 1.6, 1.8 dhe 2.0 litra. Injektimi i karburantit u prezantua në fund të vitit 1975 në 320i, dhe në vitin 1977 Versioni i parë me një motor 6-cilindri me karburator u shfaq gjithashtu në Evropë. Megjithatë, vetëm një version i përmirësuar i njësisë me katër cilindra me injeksion të drejtpërdrejtë shitet në Shtetet e Bashkuara. Në vitin 1978, Seria 3 mori motorin e saj të parë me gjashtë cilindra me injektim karburanti, i prezantuar për herë të parë në modelin kryesor 323i, dhe në vitin 1981 debutoi versioni 1.6 litra i 315 me fuqi të reduktuar. Konvertimet Baur u prodhuan nga viti 1978 deri në vitin 1981 dhe janë të disponueshme me të gjitha versionet e motorëve. Seria e parë 3 nuk ishte e disponueshme në formën M3, por disa shembuj u prodhuan bazuar në modelin me motorin më të madh me gjashtë cilindra, 323i.
Dizajni i E21 është natyrshëm i ngjashëm me atë të Serisë së re 5 (E12), e prezantuar në vitin 1972. Lakorja karakteristike e shtyllave të pasme të BMW-së, e njohur si "kthesa Hoffmeister", ruhet edhe këtu. Frymëzuesi kryesor për drejtimin artistik në zhvillimin e markës gjatë kësaj periudhe ishte stilisti francez Paul Braque, i cili drejtoi departamentin e dizajnit të BMW-së nga viti 1970 deri në vitin 1974. Ndikimi i tij pozitiv në imazhin e prodhuesit elitar gjerman është i pamohueshëm, dhe Muzeu i Dizajnit në Londër e ka emëruar E21 si një nga "pesëdhjetë makinat që ndryshuan botën".
Paraqitja e brendshme e E21 dallohet me futjen e një koncepti të ri dizajni, në të cilin konsola qendrore dhe zona qendrore e panelit të kontrollit janë të vendosura në kënd drejt shoferit. Kjo më pas u bë markë tregtare e BMW-së për shumë vite. Në kontekstin e sigurisë pasive, të gjitha skajet dhe elementët e kontrollit në brendësi janë të rrumbullakosura dhe të mbushura.
Gjatë karrierës së saj të jashtëzakonshme nëntëvjeçare të prodhimit, E21 prodhoi gjithsej 1,364,039 njësi, 4,595 prej të cilave u konvertuan nga Baur.
- 2025-05-08 - Die Auszeichnung ndërkombëtare plus wichtig für Chavdar busznak
- 2025-05-06 - Nosso Jeep Compass: O magnije alcance 375 metra bej pajisje elektronike
- 2025-05-05 - Van Alfa du Petit SUV-ja – de maan 4x4-Gyel (VIDEO)
- 2025-05-04 - Elektro-Pickup van Jeff Bezos kushtoi 35 milionë dollarë.
- 2025-05-03 - Një model ekskluziv i Ford mund të jetë modeli Kuga
- 2025-05-02 - Alfa Romeo, Jeep dhe FIAT nuk kanë marka të tjera
- 2025-05-01 - Em um BMW 3er Nachfolger en Neue-Klasse-Design (VIDEO)
- 2025-04-30 - Po në lidhje me krahasimin e motorit VW?
- 2025-04-29 - A është modeli ideal i DS Automobiles me një teknologji të integruar Formel-E-Technology?
- 2025-04-28 - Ich merke mir, dass ich noch nicht fertig bin (VIDEO)
