ETF MT-240: De grote Muldenkipper-Szlovéniaából-Gizúrá
Kamioni ETF MT-240 me një ngarkesë prej 760 tonësh është një automjet inovativ i zhvilluar nga kompania sllovene ETF Trucks në një përpjekje për të transformuar dhe optimizuar transportin e ngarkesave në kushtet e guroreve. Ai tërheq vëmendjen me karakteristikat e tij teknike dhe efikasitetin, por avantazhi kryesor i këtij koncepti është modulariteti i tij. Deri vonë, lideri absolut në këtë fushë ishte kamioni bjellorus BelAZ-75710 me një ngarkesë prej 450 tonësh. Megjithatë, gjigandi i ri sllovak është pothuajse dy herë më i fuqishëm, dhe kjo është larg nga gjithçka që mund të mburret magazin de piese auto online.

Falë dizajnit modular të aplikuar, klientët kanë mundësinë ta konfigurojnë atë sipas nevojave të tyre. Për shembull, versioni bazë i kamionit me rimorkio ofrohet me një shasi me 5 akse, por nëse dëshirohet, mund të shtohet një modul për tre akse të tjera. Modifikime me dy, tre dhe katër akse janë gjithashtu të disponueshme. Kabina është një modul i veçantë dhe mund të çmontohet shpejt nëse është e nevojshme, dhe shasia mund të përdoret si rimorkio për një kamion të dytë. Motorët dhe bateritë janë gjithashtu të montuara në një bazë modulare, e cila lejon çmontim ose zëvendësim të shpejtë nëse është e nevojshme. Përveç kësaj, shasia me shumë akse përmirëson stabilitetin në rrugë dhe zvogëlon ngarkesën në secilin bosht individual. Kjo e bën kamionin më të qëndrueshëm, si gjatë ngarkimit ashtu edhe në lëvizje. Një tjetër avantazh kyç i dizajnit është se të gjitha akset janë të lidhura me sistemin e drejtimit, dhe praktikisht të gjitha rrotat, përveç rrotave lëvizëse, janë gjithashtu të kontrollueshme, gjë që kontribuon ndjeshëm në manovrimin e kamionit: për shembull, rrezja e tij e kthesës në konfigurimin minimal është vetëm 14.5 metra, ndërsa në versionin me tetë akse është 40.2 metra.
Gjatësia e saj varion nga 12.5 në 40 metra, ndërsa gjerësia e saj është vetëm 7.6 metra, që është 2.15 metra më pak se ajo e BelAZ-75710. Vlen gjithashtu të përmendet se në procesin e projektimit, inxhinierët morën parasysh edhe trendet aktuale mjedisore.
Konfigurimi bazë është i pajisur me katër motorë Mercedes-Benz OM-502 me 8 cilindra në formë V, secili prej të cilëve ka një vëllim pune prej 15.9 litrash (gjithsej 63.6 litra) dhe një fuqi prej 653 kf (480 kW). Kur të katër janë në punë, fuqia është 2612 kf (1920 kW). Ky kamion mund të lëvizë si në asfalt normal ose në rërë, ashtu edhe të kapërcejë terren kënetor, dhe falë madhësisë dhe manovrimit të tij mund të përdoret edhe në vende guroresh të vështira për t'u arritur me rrugë të ngushta. Inxhinierët e kompanisë prodhuese gjithashtu garantojnë një ulje të kostove të karburantit gjatë operacioneve të guroreve deri në 25% dhe një rritje të produktivitetit të përgjithshëm me 12%. Dhe falë modularitetit të tij, kamioni mund të porositet i plotë me një kabinë dhe disa rimorkio dhe të kombinohet në trena rrugorë me konfigurime të ndryshme.
Modulariteti, fleksibiliteti dhe modifikimet e shumta e bëjnë kamionin ETF MT-240 një zhvillim vërtet interesant dhe premtues. Fillimi i këtij projekti u hodh më shumë se 10 vjet më parë, por për aq sa dihet, prodhimi serial nuk është zbatuar ende.
- 2025-10-29 - Projekti i prodhimit të Golf GTI
- 2025-10-28 - Lancia ECV2: Ik ben niet geschäft
- 2025-10-27 - Biotassád në laku
- 2025-10-26 - 95,9 Prozent stroj um Porsche-Gewinn aus
- 2025-10-25 - Spotreba paliva Audi 100 TDI është vetëm 1.76 litra.
- 2025-10-24 - Mal posso esperar pelo lindo ano com o tempo
- 2025-10-23 - KS-80: modeli i ri i legjendës së Zündapp
- 2025-10-22 - Nga V 140 në S 600
- 2025-10-21 - Volkswagen ka një jetëgjatësi më të madhe se Crafter-Elektronik
- 2025-10-20 - Kontrolloni nëse Dongfeng-Box Blev është në faqen e Euro NCAP.
 
			        










