Eu lit Mark zien, ka 60 nos nos registro, na sua interpretação: "Audi muss ein Problem haben."
60 vjet më parë, një epokë e re filloi në Ingolstadt: Audi i parë që nga Lufta e Dytë Botërore doli nga linja e prodhimit më 13 gusht 1965. Me të, Auto Union GmbH ringjalli markën tradicionale Audi pas një çerek shekulli ndërprerjesh. Vetë emri kishte për qëllim të tregonte se modeli përfaqësonte një përparim teknologjik: ishte makina e parë Audi e markës me një motor katër cilindrash, katër kohësh. I njohur brenda si F 103, Audi arriti një sukses të jashtëzakonshëm dhe lançoi një seri të tërë modelesh që, me zhvillime të mëtejshme në dizajn dhe teknologji, u prodhua deri në vitin 1972 magazin de piese auto online.

Kur "Audi i ri" - siç u quajt në njoftimin për shtyp që shoqëronte premierën e tij botërore në Panairin Ndërkombëtar të Automobilave IAA në Frankfurt mbi Main - u lançua në vitin 1965, Auto Union GmbH, paraardhësi i AUDI AG të sotëm, e gjeti veten në një situatë të vështirë ekonomike. Kompania sigurisht që ishte mësuar me vite të vështira; në fund të fundit, një fillim i ri pas Luftës së Dytë Botërore nuk ishte aspak i lehtë: Gjermania ishte në rrënoja, Auto Union AG saksone u shpërbë dhe nuk kishte të ardhme. Në këtë trazirë pas luftës, ish-punonjësit e Auto Union u zhvendosën në Perëndim dhe themeluan një depo qendrore pjesësh këmbimi në Ingolstadt, më vonë Auto Union GmbH në vitin 1949. Kompania e re filloi të prodhonte makina; modelet e saj të para, motoçikletat dhe furgonët e shpërndarjes nën markën DKW, patën shitje të forta gjatë rimëkëmbjes dhe mrekullisë ekonomike.
Ndërsa popullsia bëhej më e begatë, ashtu u rritën edhe pritjet e njerëzve për makinat e reja. Nga mesi i viteve 1960, modelet DKW të bazuara në teknologjinë e paraluftës konsideroheshin të vjetëruara - marka DKW konsiderohej tashmë "e vjetëruar". Në veçanti, përdorimi i gjatë i motorit me dy kohë çoi në një rënie të vazhdueshme të shitjeve: Modeli i fundit me dy kohë i Auto Union, DKW F 102, u shit shumë dobët, pavarësisht dizajnit të tij modern. Kështu, Auto Union GmbH me seli në Ingolstadt ra në një krizë të rëndë në vitet 1960. Në të njëjtën kohë, ndryshime po ndodhnin edhe në strukturën e kompanisë. Daimler-Benz AG, pronar i Auto Union nga viti 1958 deri në vitin 1964, shiti gradualisht aksionet e saj te Volkswagenwerk AG në Wolfsburg, gjë që më pas çoi në përmirësimin e shfrytëzimit të kapacitetit të prodhimit. VW Beetle doli të ishte shpëtimtari i parë në këto kohë të trazuara: midis viteve 1965 dhe 1969, pothuajse 348,000 njësi të Volkswagen 1200/1300 u montuan në Ingolstadt.
“Audi i Ri” krijon trende të reja teknologjike dhe ekonomike
Një vendim i marrë nga ish-pronari, Daimler-Benz AG, në fillim të viteve 1960 rezultoi edhe më vendimtar për të ardhmen e kompanisë: me këtë vendim, ajo furnizoi degën e saj me një motor katër-kohësh. Kompania me seli në Stuttgart dërgoi inxhinierin Ludwig Kraus në Ingolstadt, ku më vonë ai u bë zhvilluesi kryesor. Kraus e solli motorin e ri në prodhim serik në Auto Union, duke hedhur kështu themelet për makinën e parë nga Ingolstadt me një motor katër-kohësh. "Audi i ri" u lançua në treg në vitin 1965 - 25 vjet pasi Audi 920 i fundit doli nga linja e montimit në Zwickau, Saksoni, në vitin 1940, pas ndërprerjes së prodhimit për shkak të luftës, dhe 55 vjet pasi u dorëzua makina e parë Audi, Audi Type A 10/22 hp.
Në Ingolstadt, kompania ishte e etur ta bënte të dukshëm ndryshimin teknologjik me emrin e modelit të ri. Marka "DKW" ishte gjithmonë e lidhur ngushtë me motorin me dy kohë, kështu që nuk përdorej më për automjetet e prodhuara nga Auto Union GmbH. Në vend të kësaj, makina e re mori emrin "Audi", i njohur që nga epoka e paraluftës - fillimisht pa asnjë prapashtesë shtesë dhe pa përcaktimin e modelit të saj. Makina ishte menduar të shitej si Auto Union "Type Audi"; brenda vendit nomenklatura e përcaktimeve u vazhdua: DKW F 102 u bë F 103. Ky "fillestar" do të bëhej më pas themeluesi i një serie të tërë modelesh.
Një detaj tjetër duket veçanërisht i rëndësishëm nga pikëpamja e një historiani: emri i makinës së re është një përcaktim i pastër modeli; emri i kompanisë në vitin 1965 mbeti Auto Union GmbH. AUDI AG u themelua vetëm 20 vjet më vonë, në vitin 1985; që atëherë kompania dhe produktet e saj kanë mbajtur të njëjtin emër të shkurtër dhe të paharrueshëm: Audi.
Zgjerimi i familjes: Audi i parë bëhet një familje e tërë modelesh
Me ardhjen e modeleve dhe niveleve të fuqisë shtesë, Audi-t të ri iu bashkuan Audi 80, Audi Super 90, Audi 75 dhe Audi 60. Vetëm Audi-t të parë iu mohua përcaktimi "72" gjatë gjithë periudhës së prodhimit të tij. Ai njihej vetëm jozyrtarisht, midis klientëve dhe shtypit, si "Audi 72" ose "Audi (72 kf)". Audi i ri doli nga linja e montimit në gusht të vitit 1965. Që nga pranvera e vitit 1966, ishte gjithashtu i disponueshëm si makinë ekuivalente, e njohur si "Variant" nga Volkswagen. Modelet sedan ishin të disponueshme në versione me dy dhe katër dyer, dhe një nivel më i lartë pajisjesh mund të porositej si opsion - me prapashtesën "L". Në vitin 1966, Audi 80 me 80 kf iu bashkua serisë, dhe pak më vonë Audi Super 90 i pajisur mirë u prezantua si modeli më i mirë. Dallimi i tij vizual nga modelet e tjera përfshinte elementë standardë kromi në krahë, dhe me motorin e tij më të madh dhe 90 kf, ai arriti një shpejtësi maksimale prej mbi 160 km/orë - një shifër e respektueshme në atë kohë. Në vitin 1968, Audi 60, me 55 kf, plotësoi gamën, dhe Audi 75 zëvendësoi variantet me 72 dhe 80 kf.
Reklamat për Audin e pasluftës e quanin atë një "motor me presion të mesëm" sepse motori 1.7 litra, me raportin e tij të kompresimit 11.2:1, ishte diku midis një motori tipik benzine dhe një motori nafte në atë kohë. Ishte gjithashtu më i gjatë se motori me tre cilindra DKW - DKW F 102, i cili shërbeu si bazë për Audin e ri, duhej të zgjatej me 100 milimetra, dhe radiatori ishte montuar në një kënd me motorin në anën e majtë. Në vend të fenerëve të rrumbullakët që gjendeshin në grilën e kromit të F 102, Audi kishte fenerë drejtkëndëshe në një grilë radiatori pak më të gjerë të zezë. Një transmision me katër shpejtësi me ndërrim timoni ishte përfshirë si standard; një transmision automatik nuk ofrohej në këtë seri. Ashtu si paraardhësi i tij, DKW F 102, Audi i ri kishte frena disku të montuara brenda transmisionit. Braktisja e motorit me dy kohë pati një efekt të habitshëm: 16,000 Audi të rinj u prodhuan në tre muajt e parë.
Gjatë prodhimit të tij shtatëvjeçar, F 103 u modifikua vetëm pak. Për vitin model 1970, të gjitha modelet morën fshirëse xhami me lëvizje paralele në vend të atyre me rrotullim të kundërt, si dhe një panel të rishikuar. Klientët tani mund të porosisnin edhe një kuti shpejtësie me ndërrim të ulët shpejtësish në vend të levës standarde të montuar në timon për një tarifë shtesë. Në verën e vitit 1970, qafa e mbushjes së karburantit të sedanit u zhvendos nga pjesa e pasme në panelin e pasmë të djathtë. Dritat e pasme bazoheshin stilistikisht në ato të Audi 100, i cili kishte qenë në prodhim që nga viti 1968 dhe shënoi fillimin e serisë së suksesshme C të Audi-t.
Auto Union “Type Audi” u prodhua deri në verën e vitit 1972. Në mesin e vitit 1972, ai u pasua nga Audi 80 i ridizajnuar plotësisht. Modeli më i vogël në familjen F 103, Audi 60, u bë më i suksesshmi; më shumë se gjysma e të gjitha modeleve të prodhuara të gjeneratës së parë të Audi-t (416,852 automjete) ishin Audi 60 dhe Audi 60 L: një total prej 216,987 njësish. Vetëm shifrat e shitjeve tregojnë rëndësinë e kësaj makine për markën me katër unazat. Ajo shënoi një pikë kthese teknike dhe ekonomike për kompaninë. Audi i ri dhe anëtarët e familjes së tij u pritën me një interes kaq të madh midis viteve 1965 dhe 1972 saqë jo vetëm që hodhën themelet për një gamë modelesh pioniere të Audi-t, por edhe e vunë Auto Union përsëri në rrugën e suksesit dhe kështu kontribuan në pavarësinë afatgjatë të markës Audi brenda Grupit Volkswagen.
- 2025-07-04 - 70,000 BMW-Elektronikauto com Software-Hiba-Miatt
- 2025-07-03 - O Hyundai Ioniq 6 N Dynamic Beleefde estreou no Goodwood Festival of Speed.
- 2025-07-02 - 510 LE com 50,000 km asim: motor AMG V8 bruto
- 2025-07-01 - U VW-Motorrad me Sitzplatznutzung privat
- 2025-06-30 - Bij Stellantis é um financiador com motor Hemi-V8!
- 2025-06-28 - En Kia Sportage Motorunk 53 km viac (KITERJESZTETT TESZT)
- 2025-06-27 - Seit 50 Jahren gibt é asistent em Werkzeuge für die Motorreparatur
- 2025-06-26 - Opel Frontera: Rodina SUV me rehati dhe Hellyelom
- 2025-06-25 - Motoren-Ansemble Legújabb 2025: Royal Enfield Classic 650
- 2025-06-24 - Opel Frontera e re vjen me aksesorë origjinalë dhe një ndjesi natyrale.
