Ezek a noisette modelek csak mennek tavb: Lexus GS 450h (gjenerata e tretë)
Këto makina të përdorura zgjasin vërtet shumë. Pra, mos lejoni që kilometrazhi i lartë t'ju dekurajojë. Pas 200,000 kilometrash, këto makina që kërkojnë shumë kilometrazh janë larg fundit të jetës së tyre piese auto online.

Testet e shumta kanë zbuluar vazhdimisht modele që arrijnë të përballojnë distancën relativisht pa probleme. Dhe jo gjithmonë "vetëm" 100,000 kilometra, por në disa raste dukshëm më shumë. paraqet dymbëdhjetë modele nga klasa të ndryshme që njihen për jetëgjatësinë e tyre të gjatë.
Lexus GS 450h (gjenerata e tretë) – nga 22,000 BGN.
Pavarësisht teknologjisë hibride, GS 450h nuk është shumë ekonomik. Një motor nafte me fuqi të ngjashme ndoshta do ta tejkalonte hibridin e plotë për sa i përket efikasitetit. Megjithatë, konsumi i karburantit midis shtatë dhe nëntë litra është më se i pranueshëm për një motor benzine kaq të madh, të kultivuar dhe të fuqishëm.
Ndërveprimi i rafinuar dhe jashtëzakonisht i aftë midis motorit të qetë V6 dhe motorit të fuqishëm elektrik është mbresëlënës. E gjitha fillon me mënyrën se si sedani i madh përshpejtohet pothuajse në heshtje që nga fillimi, i mundësuar vetëm nga motori elektrik. Transmisioni automatik me ndryshueshmëri të vazhdueshme siguron një udhëtim vazhdimisht të qetë - makina luksoze japoneze ka vendosur standardin në aspektin e rehatisë së drejtimit për gati 20 vjet. Dhe kushdo që shijon prodhimin e sistemit prej 345 kf do ta kuptojë shpejt se fuqia e këtij automjeti dy-tonësh mund të habisë edhe shoferët e makinave elektrike që janë të prirur për fuqi.
Në vitin 2010, modeli GS iu nënshtrua një mini-ripërtëritjeje të fytyrës. Me shufra aktive kundër rrotullimit në pezullim, të cilat minimizojnë rrotullimin e karrocerisë gjatë kthesave. Mbresëlënëse: pavarësisht teknologjisë së tij komplekse, Lexus GS 450h ka një jetëgjatësi jashtëzakonisht të gjatë.
Dobësitë: bateritë mund të përkeqësohen me kalimin e kohës, duke bërë të nevojshme zëvendësimin e tyre, pasi modeli 450h nuk mund të funksionojë pa një motor elektrik. Megjithatë, kjo nuk duhet bërë gjithmonë në një punishte Toyota. Disa punishte të pavarura specializohen në zëvendësimin e baterive (nga rreth 3,000 leva). Disavantazhi i dizajnit: teknologjia hibride i privon GS 450h hapësirën në bagazh: kapaciteti prej 280 ose 320 litra (pas rimodelimin) është më shumë në nivelin e një makine të vogël.
- 2025-10-15 - Motori i parë Suzuki në botë.
- 2025-10-14 - 911 HLS: A është një Porsche?
- 2025-10-13 - Colani Pilhale
- 2025-10-12 - Nach Tod von The Walking Dead një auto-malignidade
- 2025-10-11 - Pajisjet elektrike Suzuki janë në dispozicion me etanol
- 2025-10-10 - Audi Q7 – um momento raro (Andere Wahl)
- 2025-10-09 - Audi S6: 30 vjet me modelin Essence
- 2025-10-08 - Em 24 Tagen den Boxster mit dem Turm erobern!
- 2025-10-07 - Dacia Hipster – elektromobil dhe elektromobil (VIDEO)
- 2025-10-06 - Koncepti Dacia Hipster është një pajisje elektronike.
