Fiat 500 i përdorur

Si një makinë e përdorur me stil, Fiat 500 ka shumë fansa. Çfarë duhet të kërkoni te makinat e dorës së dytë piese auto online.

Fiat 500 i përdorur

BIZNESI RETRO u ringjall në Fiat në vitin 2007. Gjenerata e re e Fiat 500 e emocionoi Evropën si një kapuçino perfekt gjatë pushimeve verore. Deri para pak muajsh, modeli prodhohej në fabrikën polake të markës në qytetin e Tychy. I frymëzuar nga makina e vogël kult e viteve 1950, "mini" i krijuar nga Roberto Giolito solli përsëri elementët e rrumbullakosur, për të cilët ende është i dashur jo vetëm nga italianët. Makina e vogël me tre dyer futet (pothuajse) në një vend parkimi dhe me konfigurimin e saj tërheq vëmendjen e të gjithëve.

Modeli 500, me gjatësi 3.57 metra, është një përzierje midis një makine të vogël dhe një aksesori mode. Ai ndjek logjikën e shumë çantave të grave, duke u plotësuar pothuajse çdo vit me ngjyra dhe nuanca të reja pajisjesh, dhe kështu periudha e prodhimit të tij u ruajt për një kohë të gjatë. Në vitin 2015, pati një ndryshim të ri me grafikë të re ndriçimi dhe sisteme infotainment Uconnect. Në përgjithësi, detajet e kromit dhe detajet e shumta të dizajnit janë të këndshme. Pjesa e brendshme është simpatike, pamja është më e mirë se cilësia. Koncepti i kontrollit të kabinës është tradicional me butona dhe çelësa klasikë. Hapësira e ofruar është lehtësisht e parashikueshme. Mund të futeni përpara nëse jeni deri në 1.90 m i gjatë, ndërsa vetëm fëmijë të vegjël ose çanta pazari mund të vendosen në pjesën e pasme.

KJO OFROHET
Shumëllojshmëria në treg është e jashtëzakonshme. Përveç versioneve të zakonshme me çati të fortë, ekziston një çati rrëshqitëse M dhe një 500C me një çati të madhe prej pëlhure. Qoftë 500 Diesel, Dolce Vita, Gucci për adhuruesit e modës apo Riva me lëkurë të hollë Poltrona Frau dhe ambient prestigjioz si jaht – Fiat i përshtatet pothuajse çdo shijeje. Për sa i përket drejtimit, rekomandohet motori i fuqishëm me benzinë 1.2 litra me 69 kf. Motori 0.9 litra TwinAir me 2 cilindra me 86 ose 105 kf përshpejtohet shpejt, por bëhet i pangopur nën ngarkesë. Në vitin 2020, shfaqet hibridi i butë hibrid me 70 kf me një gjenerator starter me rrip. Ekzotike dhe jopopullore në stacionet e shërbimit janë versionet me propan-butan, metan dhe versioni elektrik i destinuar për Shtetet e Bashkuara. Motorë të fuqishëm me naftë janë gjithashtu të disponueshëm – por janë të rrallë.

KËSHTU MENAXHOHET
Me butonin City, modeli i shkurtër 500 bëhet jashtëzakonisht i lehtë për t’u drejtuar dhe i manovrueshëm. Megjithatë, pezullimi i fortë të godet si një ekspres i dyfishtë. Timoni është i drejtpërdrejtë, motorët janë të shkathët. Bëhet zhurmë në autostradë - atje modeli 500 është jashtëzakonisht ekonomik me motorin dizel Multijet. Rekomandohet që modeli 500 të përdoret për në qytet, jo si një vrapues maratonash.

KJO KRIJON HELME
Cilësia nuk është në një nivel shumë të mirë. Me rritjen e moshës, ajo përkeqësohet më tej - veçanërisht me pronarë të pakujdesshëm. Rrjedhjet e vajit dhe sistemet e dëmtuara të shkarkimit janë probleme të vazhdueshme. Motorët TwinAir kanë tendencë të konsumojnë vaj gjatë ngasjes më sportive. Kushinetat e boshtit dhe frenat shpesh konsumohen. Të pamirëmbajtura dhe të drejtuara në dimër me borë dhe kripë, mostrat tregojnë shpejt shenja korrozioni. Deri më tani, ka 43 fushata të njohura shërbimi për modelin.

Vazhdo në faqen tjetër

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

BIZNESI RETRO u ringjall në Fiat në vitin 2007

Modeli 500, me gjatësi 3