Ford Mustang 1971-1973: van Nagy Fenevad
Modifikimi i jashtëzakonshëm i Ford Mustang Mach 1, i prodhuar midis viteve 1971-1973, është një makinë ekstremesh. Është Mustangu më masiv dhe më i rëndë i prodhuar ndonjëherë, i dashur nga shumë njerëz për stilin e tij tepër muskulor, ndërsa të tjerë e përçmojnë gjithçka që përfaqëson. Ky Mustang nuk është aspak një makinë e keqe, por problemi i tij kryesor është se shfaqet në kohën e gabuar. Vazhdon trendin e rritjes së masës dhe madhësisë të nisur nga paraardhësit e tij, gjë që justifikohet nga prodhuesi me praninë e motorëve më të mëdhenj dhe më të fuqishëm. Megjithatë, ënjtja e pakontrolluar shkon shumë larg dhe Mustangu i hollë dhe kompakt i viteve 1960 shndërrohet në një bishë të shëndoshë. Thuhet se nxitësi kryesor i kësaj rritjeje të vazhdueshme të mbipeshës ishte presidenti i atëhershëm i Ford Motor Company, Semon "Bunky" Knudsen magazin de piese auto online.

Si ish-ekzekutiv i General Motors, ai nuk e kuptonte plotësisht konceptin origjinal të Mustang dhe e imagjinonte atë si një makinë të egër me një megamotor, fuqi mahnitëse dhe një pamje imponuese në rrugë. Megjithatë, kohërat po ndryshojnë, normat e sigurimit për makinat super të fuqishme po rriten ndjeshëm, rregulloret gjithnjë e më të rrepta mbi nivelet e emetimeve të dëmshme po hyjnë në fuqi dhe, për ta përmbyllur të gjitha, hija e krizës globale energjetike po afrohet. Në këtë atmosferë komplekse dhe të paparashikueshme, qëndrimet shoqërore ndaj makinave muskulore po fillojnë të ndryshojnë.
Krahasuar me paraardhësin e tij, Ford Mustang i ri i vitit 1971 kalon të gjitha kufijtë me gjatësinë e tij prej 4.8 m, gjerësinë prej 1.9 m dhe peshën prej 1.5 ton – një makinë vërtet e madhe që rezulton të jetë një sfidë serioze, si për drejtimin ashtu edhe për parkimin. I mungojnë praktikisht të gjitha karakteristikat dalluese që e bënin makinën origjinale kaq të shkëlqyer. Versioni më i shfrenuar i modelit është i pajisur me një motor V8 me 7 litra, zhvillon një fuqi prej 375 kf dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 200 km/orë.
Në vitin 1972, motorët më të fuqishëm u hoqën nga linja dhe fuqia e kuajve është zvogëluar në të gjitha aspektet për shkak të kalimit në llogaritjet e reja të fuqisë neto SAE dhe ndryshimeve në mekanizmin e shpërndarjes së gazit. Ky vit ka shitjet më të pakta të Mach 1 që nga gjenerata 1971–73. Makina e paraqitur në foto është prodhuar gjithashtu atëherë dhe është pjesë e koleksionit të Nikolai Blagoev nga Stara Zagora. Mustangu i tij ka një karroceri të kabrioletshme, e cila është ndoshta më e bukura nga tre versionet kryesore, dhe dallohet për dizajnin më të pastër dhe më të pjekur. Për kohën e saj, shitjet e kufizuara brenda vitit 1972 konsideroheshin një disavantazh. Megjithatë, sot, Mustangët e së njëjtës periudhë janë artikuj shumë të çmuar për koleksionistët.
- 2025-07-17 - Ofertë e plotë e elektronikës për FIAT me kualifikim më të lartë.
- 2025-07-16 - Bravo, ID.3: Kapaciteti i baterisë 90%, ale dojazd 160 km
- 2025-07-15 - GAZ-13S "Čajka": Werbepolitik
- 2025-07-14 - Roemeniëából Elektronische autoval: mennyibe kerül?
- 2025-07-13 - Akordim ekstrem i një ferramenta Carpoint para Daciu Bigster
- 2025-07-12 - Renault Boréal – Dacia e re Bigster de Europa é o Premier
- 2025-07-11 - Visszaseekke: Eladó Alfa Romeo në Maserati?
- 2025-07-10 - Em 40 ose më parë Jeepa Diesel melhor.
- 2025-07-09 - Dacia 1325 Liberta: von der Felswand aus gesehen
- 2025-07-08 - Baba polak, 45 vjeç
