GAZ-13S "Čajka": Werbepolitik

Kjo makinë e rrallë dhe unike sovjetike u prodhua në uzinën e famshme letoneze të automobilave RAF në Riga dhe, sipas disa studiuesve të historisë së automobilave, duhej të quhej RAF-GAZ-13S (të gjitha modifikimet kanë një pllakë me emrin RAF në derën e pasme, të shtuar në "Chaika"). Ambulancat speciale GAZ-13S u prodhuan për nevojat e Drejtorisë së 4-të Kryesore të Ministrisë së Shëndetësisë, Garazhit për Qëllime të Veçanta dhe Ministrisë së Mbrojtjes së BRSS piese auto online.

GAZ-13S "Čajka": Werbepolitik

Vetë prodhimi në thelb përbëhet nga një konvertim i limuzinave standarde, çatitë e të cilave janë prerë në pjesën e pasme dhe një çati më e gjatë e përbërë nga tre pjesë vendoset në hapësirën bosh, dhe së fundmi instalohet një derë e pestë me një dritare pleksiglasi. Ndërsa pesha e makinës rritet nga 2660 në më shumë se 3000 kg, dy fletë shtesë shtohen në sustat e fletëve të pasme. Në ndarjen e pasagjerëve, menjëherë pas rreshtit të parë të vendeve, është instaluar një ndarje e ngjashme me atë në GAZ-13A, dhe një barelë vendoset pas saj. Kuti me pajisje të posaçme mjekësore, duke përfshirë një kapëse për një aparat intravenoz, janë instaluar në anën e majtë, dhe cilindra oksigjeni dhe një pajisje elektroshok janë bashkangjitur në anën e djathtë pranë derës së pasme. Tre çelësa për ndriçimin në dhomën sanitare janë instaluar në tavanin mbi vendin e shoferit. Meqenëse konvertimi është tërësisht manual, disa ndryshime të vogla mund të gjenden në secilin rast krahasuar me të tjerët.

Midis viteve 1973 dhe 1982, u prodhuan gjithsej rreth 20 makina të tilla, të cilat mund të ndahen në dy seri, pasi ato ndryshojnë në mungesën (ose praninë) e një shtylle në dritaren e tretë anësore.

Makina ekziston edhe në versionin furgon, në të cilin dritaret anësore të dyta dhe të treta janë zëvendësuar me panele metalike në ngjyrën e karrocerisë. Motori është një V8 standard me një fuqi prej 195 kuaj-fuqi dhe një vëllim pune prej 5.5 litrash. Kutia e shpejtësisë është automatike me tre shpejtësi.

Deri më sot, kanë mbijetuar 12 makina të serisë butike. Për aq sa dihet, nuk ka asnjë rast të vetëm në të cilin ndonjë nga këto makina është përdorur për qëllimin e tyre të synuar.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Vetë prodhimi në thelb përbëhet nga një konvertim i limuzinave standarde, çatitë e të cilave janë prerë në pjesën e pasme dhe një çati më e gjatë e përbërë nga tre pjesë vendoset në hapësirën bosh, dhe së fundmi instalohet një derë e pestë me një dritare pleksiglasi

Midis viteve 1973 dhe 1982, u prodhuan gjithsej rreth 20 makina të tilla, të cilat mund të ndahen në dy seri, pasi ato ndryshojnë në mungesën (ose praninë) e një shtylle në dritaren e tretë anësore