Geely Zeekr 001 FR: Chaussette elétrica AZ 1264
Porsche Taycan Turbo GT, Tesla Model S Plaid ose Lucid Air Sapphire. Këta ekstremistë elektrikë tani po marrin konkurrencë nga Kina. Zeekr merr pozicionin kryesor me 001 FR - modeli do të sulmojë në Evropë magazin de piese auto online.

Korsia e parakalimit në Electric Avenue po fillon të ngushtohet dhe ajri për akorduesit e fabrikës po bëhet më i trashë. Ndërsa AMG dhe kompania po përballen me vështirësi me transformimin, heronjtë e rinj nga Silicon Valley po i kalojnë ata. Tani edhe kinezët kanë hyrë në lojë: pas versionit Plaid të Tesla Model S (1034 kf) dhe Lucid Air Sapphire (1254 kf), Zeekr 001 shfaqet gjithashtu si një FR dhe tregon pjesën e pasme këndore në modele të tilla si Mercedes-AMG EQE 53 (626 kf) ose BMW i5 M60 (601 kf) dhe madje edhe Porsche Taycan Turbo GT (1109 kf).
Katër motorë elektrikë me një total prej 1264 kuaj-fuqi lejojnë karakteristika dinamike që e ngrenë pulsin në qiell. Ndërsa një pompë nxehtësie e përparuar ftoh baterinë dhe motorët elektrikë dhe kështu lejon disa xhiro më shumë në pistë, motorët elektrikë tërheqin rrotat me 1280 Nm dhe e katapultojnë "vrapuesin" kinez në 2.02 sekonda në një ritëm prej 100. Nëse më pas vazhdoni të shtypni me guxim pedalin e gazit, do të arrini 280 km/orë, dhe falë tërheqjes në të gjitha rrotat, sistemit Torque Vectoring dhe baterisë së rëndë prej 100 kilovat-orë do të jeni në gjendje të përshkoni të paktën 550 (sipas ciklit kinez) kilometra në një makinë mjaft turistike. Edhe frenat - Brembo me disqe karboni me madhësinë e një pice të madhe - kafshojnë jashtëzakonisht fort.
Pra, njerëzit me benzinë në gjak do të kujtojnë ditët e vjetra të mira. Dhe ndërsa Tesla dhe Lucid janë mjaft të thjeshta, Zeekr demonstron fuqinë e tij përmes parakolpave të përparmë dhe të pasmë, një krahu të madh në kapakun e bagazhit, kalipera të kuqe të frenave pas rrotave 22 inç. Me përjashtim të sediljeve sportive me tapiceri të kuqe Alcantara, gjithçka tjetër është hequr nga pjesa e brendshme. Shkurtesa FR është tipike e poezisë kineze - Rrugët e së Ardhmes. Megjithatë, për 001 nuk keni nevojë për rrugë nga e ardhmja, por për një pistë nga e tashmja - megjithëse e vendosur në zonën industriale në afërsi të Pekinit. Ndërsa në anën e tribunave ose në bokse mund të dëgjoni gumëzhitjen e gomave, kur jeni brenda makinës jeni të detyruar të dëgjoni një tingull artificial që nuk i përshtatet aspak kohërave të sotme. E tëra çfarë mund të bëjmë është të presim (nëse nuk flasim kinezisht) përkthimin e manualit të përdorimit dhe ta fikim menjëherë.
Por për çfarë nuk keni nevojë të dini kinezisht? Dy çelësat e modalitetit në timon që rrisin kënaqësinë e drejtimit. Ai në të djathtë, ku mund të zgjidhni modalitetet e drejtimit dhe ta bëni Zeekr dukshëm më të mprehtë. Dhe ai në të majtë, sepse kontrolli i stabilitetit dhe Kontrolli i Launch-it aktivizohen prej andej. Pastaj, jo vetëm që çdo shtypje e pedalit të gazit transmetohet direkt te motorët elektrikë, por edhe sistemi nervor dhe pulsi i shoferit ndryshojnë plotësisht.
Meqenëse imazhi i markës është i rëndësishëm dhe për këtë arsye duhet të tërheqë vëmendjen, njerëzit kanë një qendër zhvillimi në Nurburgring dhe duan ta lançojnë së shpejti këtë makinë që të rrah zemrën fort në tregun gjerman. Edhe pse makina elektrike në Kinë kushton më shumë se dyfishi i versionit bazë, dhe sipas kësaj logjike çmimi i saj në Gjermani pritet të jetë midis 260,000 dhe 300,000 leva. Por në fakt çmimi nuk luan asnjë rol. Sidoqoftë, kinezët nuk shpresojnë për shitje të mëdha - prodhimi mujor nuk do të kalojë 99 makina.
PËRFUNDIM
Të gjitha makinat elektrike janë të fuqishme dhe të shpejta, por prapëseprapë paksa tërheqëse. Por është Zeekr ai që krijon një urë lidhëse midis epokës së re dhe tifozëve me benzinë në gjak. Jo, jo për shkak të tingullit sintetik. Është qesharake si gjithmonë. Por sepse FR jo vetëm që është i fuqishëm dhe funksionon me pasion, por edhe sepse dobësitë e tij, ndryshe nga Tesla dhe Lucid të mirë, janë të dukshme, por ato shihen ndryshe, siç ishin dikur me AMG dhe kompaninë. Kështu, modeli ofron më të mirën e të dy botëve.
- 2025-06-16 - Audi RS4 Combi me BMW M3
- 2025-06-14 - Xiaomi SU7 Ultra bolo uveto në trh në Nordschleife-Elektroauto-Rekord auf!
- 2025-06-13 - Pontiac Nagydíj 1966: brezi i ri
- 2025-06-12 - Hyundai prezantoi versionin bazë të Ioniq 6 N.
- 2025-06-11 - Um minissetor përfshin një total prej 980 automobilave dhe 285 motorových vodičík
- 2025-06-10 - Brujas Mercedes-Model: Mercedes CLS
- 2025-06-09 - Stellantis Heritage është një model ekskluziv i Abarth 695 në Clubu Italia.
- 2025-06-08 - Onze Multivan para 8 pessoas është në dispozicion në Bolgar-Piacot
- 2025-06-06 - Kjo makinë e re nga BMW Motorrad
- 2025-06-05 - Njihuni me BMW i4 Topmodel 601 lóeről
