Ihr Vitara Electrica dhe Ihr Erlebnis? (TESZT)
Suzuki po feston një premierë botërore sepse në vitin e ri 2025 do të lançojë modelin e saj të parë elektrik. Ja ku është - testuam Suzuki e-Vitara-n e re magazin de piese auto online.

Versioni 4x4 i Suzuki e Vitara që testuam përshpejton nga 0 në 100 km/orë në një kohë të shkurtër prej 7.4 sekondash, por nuk mund ta “fshehë” peshën e tij prej 1.9 tonësh në rrugët dredha-dredha. Megjithatë, sjellja në rrugë mbetet gjithmonë e parashikueshme, ndoshta falë pezullimit të pasmë me shumë lidhje. Frenat me disk të ventiluar në të gjitha rrotat gjithashtu performojnë mirë. Diametri i kthesës - 10.4 metra - është mjaft i vogël.
Duket sikur japonezët nuk donin të bënin vetëm një "SUV" që do të kishte frikë nga ngarja jashtë rrugës. Një motor elektrik sinkron me 174 kuaj fuqi vepron në pjesën e përparme, dhe një i dytë me 65 kuaj fuqi në pjesën e pasme. Meqenëse ky i fundit dërgon 114 Nm çift rrotullues në boshtin e pasmë, kjo duhet të jetë e mjaftueshme për t'u larguar nga një grumbull bore e thellë në vendpushimin e skive ose për të përshkuar rrugët me baltë në pyll.
4×4 duket si një model ICE?
Për më tepër, modaliteti Trail ndihmon në performancë më të mirë jashtë rrugës, e cila simulon bllokimin e mirë të diferencialit qendror - dhe parandalon rrëshqitjen e panevojshme të rrotave në njërën nga boshtet. Për më tepër, në këtë modalitet, Vitara niset relativisht pa probleme në mënyrë që të mos "gërmojë", dhe ESP lejon njëfarë rrëshqitjeje. Distanca prej 180 mm nga toka nuk do të jetë e mjaftueshme për profesionistët që punojnë me çizme gome, por shitësit e zgjuar të Suzuki-t kanë filluar të ofrojnë komplete për ngritje të pezullimit (të paktën për versionin me benzinë).
Bateria e litiumit me fosfat hekuri ka avantazhet e saj (e fortë, e qëndrueshme, më pak e ndjeshme ndaj ngrirjes, pa metale të rënda toksike), por nuk mund t'i injorojmë disavantazhet e saj - fuqia maksimale e karikimit është vetëm 90 kW. Kur e "karikoni" me rrymë të vazhdueshme nga 10 në 80 përqind, duhet ta mbani të varur në stacionin e karikimit për të paktën 45 minuta. Dhe nëse përdorni një Wallbox 11 kW, karikimi i baterisë së vogël zgjat 4.5 orë dhe i asaj të madhes - 5.5 orë. Të paktën "japonezët" mbështeten në ngrohjen moderne me një pompë nxehtësie.
Në fund të fundit, koncepti i Vitarës duket paksa kontradiktor: hapësira e kabinës dhe sediljet janë të përshtatshme për një udhëtim të gjatë, por jo koha e karikimit DC.
Përfundim
Modeli elektrik e Vitara është shumë më modern sesa modeli 10-vjeçar me benzinë – ditët e sistemeve të ngathëta të mbajtjes në korsi dhe asistentëve tepër “nervozë” të frenimit emergjent te Suzuki kanë ikur prej kohësh. Dobësia kryesore është koha e gjatë e karikimit DC.
- 2025-05-09 - Ford Mustang 1971-1973: van Nagy Fenevad
- 2025-05-08 - Die Auszeichnung ndërkombëtare plus wichtig für Chavdar busznak
- 2025-05-07 - Erle BMW 3-si është i disponueshëm me tempo muito
- 2025-05-06 - Nosso Jeep Compass: O magnije alcance 375 metra bej pajisje elektronike
- 2025-05-05 - Van Alfa du Petit SUV-ja – de maan 4x4-Gyel (VIDEO)
- 2025-05-04 - Elektro-Pickup van Jeff Bezos kushtoi 35 milionë dollarë.
- 2025-05-03 - Një model ekskluziv i Ford mund të jetë modeli Kuga
- 2025-05-02 - Alfa Romeo, Jeep dhe FIAT nuk kanë marka të tjera
- 2025-05-01 - Em um BMW 3er Nachfolger en Neue-Klasse-Design (VIDEO)
- 2025-04-30 - Po në lidhje me krahasimin e motorit VW?
