Informacioni TÜV 2025: Aktualizovane SUV pod denumiru: BMW X1 (F48)

Dëshira për SUV duket se është e pandryshuar. Numri i lartë i regjistrimeve pasqyron suksesin dhe popullaritetin e këtij lloji automjeti. Megjithatë, jo të gjitha modelet dallohen për qëndrueshmëri dhe besueshmëri. Raporti vjetor i TÜV zbulon mangësi specifike për modelin - statistikat, të analizuara në bashkëpunim me, ekspozojnë pa mëshirë dobësitë që dolën gjatë inspektimeve teknike piese auto online.

Informacioni TÜV 2025: Aktualizovane SUV pod denumiru: BMW X1 (F48)

Dhjetë SUV-ë të njohur që nuk e kalojnë testin e sigurisë rrugore – ja vlerësimi ynë!

BMW X1 (F48)

Shkalla e defekteve pas 4-5 vitesh: 17.4% (Ø 9.1%), pas 6-7 vitesh: 18.7% (Ø 13.6%).

BMW X1 është një rast i veçantë, pasi është një model vërtet i fortë me një numër të ulët defektesh në TÜV. Megjithatë, shpesh dështon në inspektimin e dytë dhe të tretë teknik. Fajtori nuk është as konsumimi dhe as defektet, por një pjesë që duhet të zëvendësohet çdo pesë vjet.

Këto janë amortizatorët e kapakut aktiv të përparmë (mbrojtje nga përplasja e këmbësorëve). Kjo ndodh sepse shumë punishte e injorojnë faktin se këta amortizatorë kanë një afat çuditërisht të shkurtër ruajtjeje. Problem bezdisës, por jo i kushtueshëm. Pas kësaj, X1 e kalon inspektimin tjetër teknik relativisht lehtë me amortizatorë të rinj.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Dhjetë SUV-ë të njohur që nuk e kalojnë testin e sigurisë rrugore – ja vlerësimi ynë!

BMW X1 (F48)