Jaguar XJ-S ka qenë në treg për 50 vjet.

Jaguar XJ-S ishte modeli më i përparuar i markës në kohën e tij, i disponueshëm në treg nga viti 1975 deri në vitin 1996. Gjatë 20 viteve e shtatë muajve, u prodhuan gjithsej 115,413 njësi në tre versione kryesore piese auto online.

Jaguar XJ-S ka qenë në treg për 50 vjet.

XJ-S u zbulua më 10 shtator 1975, por dizajni dhe zhvillimi filluan në fund të viteve 1960 nën emrin e koduar Projekti XJ27. Dizajni origjinal ishte nga stilisti i kompanisë Malcolm Sawyer, por pas vdekjes së tij në vitin 1970, stili u përfundua nga ekipi i brendshëm i dizajnit të Jaguar, i udhëhequr nga Doug Thorpe. Fuqia sigurohej nga një motor origjinal Jaguar V12 me mundësi zgjedhjeje midis transmisionit manual ose automatik. Në atë kohë, makinat e prodhimit me motorë V12 ishin mjaft të rralla, me Lamborghini dhe Ferrari midis kompanive të pakta që ofronin modele kaq unike. Specifikimet e XJ-S janë gjithashtu plotësisht të krahasueshme me ato të dy makinave italiane. Ajo përshpejton në 97 km/orë në 7.6 sekonda (për versionet me transmision automatik) dhe arrin një shpejtësi maksimale prej 230 km/orë. Seria e parë XJ-S kishte një transmision BorgWarner Model 12 me një strehë dhe bulona montimi prej gize, por pas vitit 1977 u instalua një transmision General Motors Turbo-Hydramatic 400 me një strehë alumini plotësisht të integruar.

Modeli fillimisht u ofrua me goma Dunlop SP Super E205/70VR15 të montuara në rrota aliazhi 6K, megjithëse policia britanike preferonte t'i pajiste Jaguar-ët e tyre me gomat Michelin XWX 205/70VR15 me performancë më të lartë. Në fund të viteve 1970, XJ-S përdorte edhe goma Pirelli P5 205/70VR15. Versionet evropiane ishin të pajisura me dy fenerë standardë eliptikë, ndërsa ato për SHBA-në kishin katër të rrumbullakët.

Jaguar filloi prodhimin e XJ-S menjëherë pas përfundimit të krizës së parë të naftës, kur tregu për makinat sportive V12 5.3 litra u reduktua ndjeshëm. Pavarësisht ndikimit të tyre mbresëlënës në stil, shtyllat e pasme tepër të gjera dhe të pjerrëta nuk u pritën mirë në disa tregje. Për shembull, autoritetet gjermane i konsideruan ato si kufizim të dukshmërisë nga mbrapa dhe refuzuan të jepnin miratimin e tipit për modelin që do të shitet në tregun vendas (siç bënë me Lancia Beta Montecarlo), duke kërkuar që blerësit gjermanë të XJ-S të merrnin miratim të veçantë për gjendjen teknike.

Gjatë kësaj periudhe, kërkesa mbeti e ulët dhe kompania u detyrua të pezullonte përkohësisht prodhimin në vitin 1981, në mënyrë që kopjet e pashitura të shiten më lehtë.

Në korrik të vitit 1981, XJ-S u riemërua XJ-S HE dhe tani fuqizohej nga një motor i ri V12, shumë më ekonomik. Kjo u ndihmua veçanërisht nga dhoma e djegies Fire Ball më efikase, falë së cilës fuqia u rrit në 295 kf. Në të njëjtën kohë, XJ-S HE mori ndryshime në pjesën e jashtme dhe të brendshme, të tilla si futje kromi në pjesën e sipërme të parakolpëve dhe futje elm në panelin e instrumenteve dhe kornizën e dyerve, si dhe rrota të reja prej aliazhi Starfish me pesë rreze të pajisura me goma Pirelli Cinturato P5 215/70R15.

Në vitin 1983, u prezantua motori i ri 3.6 litra me gjashtë cilindra në vijë, Jaguar AJ6, së bashku me një model të ri kabriolet të quajtur XJ-SC. Këtu, sediljet e vogla të pasme të kupesë u hoqën për t'i bërë vend çatisë së butë. Kjo nuk ishte realisht një kabriolet në kuptimin e vërtetë të fjalës, pasi kishte korniza anësore të fiksuara dhe një profil qendror në stilin targa. Midis viteve 1983 dhe 1987, makinat me gjashtë cilindra (të cilat mund të njiheshin nga pjesa qendrore e ngritur e kapakut të motorrit) ishin të disponueshme vetëm me një kuti ingranazhesh manuale me pesë shpejtësi Getrag 265, dhe nga viti 1987 e tutje me një automatik me katër shpejtësi ZF 4HP22 (së bashku me injeksion të përmirësuar të karburantit të ngjashëm me atë të XJ40). Në vitin 1988, modeli dyvendësh targa XJ-SC, i cili nuk arriti të arrinte sukses të madh në treg, u zëvendësua nga një kabriolet klasik me dy vende, i cili rezultoi të ishte një sukses absolut.

Versioni i fundit u prodhua nga viti 1991 deri në vitin 1996. Në të njëjtën kohë, kompania Jaguar u ble nga Ford, e cila prezantoi modifikime të shumta dhe eliminoi vizën ndarëse në përcaktimin me tre shkronja, i cili u bë XJS.

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

XJ-S u zbulua më 10 shtator 1975, por dizajni dhe zhvillimi filluan në fund të viteve 1960 nën emrin e koduar Projekti XJ27

Modeli fillimisht u ofrua me goma Dunlop SP Super E205/70VR15 të montuara në rrota aliazhi 6K, megjithëse policia britanike preferonte t'i pajiste Jaguar-ët e tyre me gomat Michelin XWX 205/70VR15 me performancë më të lartë