KIA EV3: makinë elektrike tërheqëse për të gjithë familjen.

Me një autonomi të mjaftueshme, hapësirë të bollshme dhe një çmim të shkëlqyer, Kia EV3 synon të bindë të pavendosurit për përfitimet e lëvizshmërisë elektrike piese auto online.

KIA EV3: makinë elektrike tërheqëse për të gjithë familjen.

Kia është e vendosur ta bëjë lëvizshmërinë elektrike funksionale për masat, dhe për këtë qëllim po hyn në garë me EV3. Crossover-i me gjatësi 4.30 m duhet të ofrojë një gjë mbi të gjitha: autonomi të besueshme dhe hapësirë të bollshme me një çmim të përballueshëm.
Për këtë qëllim, ofrohen dy madhësi baterish. Njëra me kapacitet prej 58.3 kilovat-orë, e cila sipas pajisjeve duhet t'i garantojë automjetit elektrik 2-tonësh një autonomi prej 436 km sipas WLTP.

Çmimi i modelit bazë: vetëm 69,900 leva. Nëse sytë tuaj janë në horizont dhe ju nevojiten të paktën 600 km autonomi elektrike, do të duhet të zgjidhni opsionin me një bateri 81.4 kilovat-orë, me çmimin që fillon nga 79,900 leva. Sa i përket shpejtësisë së karikimit, bateria e vogël në një stacion karikimi DC arrin një maksimum prej 101 kW, dhe bateria e madhe karikohet deri në 128 kW.

Në të dyja rastet, koha e pritjes është gati 30 minuta për t’u karikuar nga 10 në 80 përqind. Logjikisht, procedura në një stacion karikimi me AC zgjat më shumë, pasi kapaciteti maksimal i karikimit në bord është vetëm 11 kW.

Kushdo që niset për një udhëtim të gjatë me EV3 merr një lloj mbështetjeje në formën e një itinerari të zgjedhur sipas stacioneve të karikimit në dispozicion, të përgatitur nga navigimi i fabrikës. Ai përpunon të dhënat nga automjeti, analizon itineraret në kohë reale dhe, nëse është e nevojshme, sugjeron pushime të ndërmjetme të përshtatshme. I njëjti sistem mund të përdoret për të rregulluar më tej baterinë në mënyrë që të optimizohet dhe, mbi të gjitha, të përshpejtohet procesi i karikimit. Përveç kësaj, automjeti mbështet funksionin Plug and Charge - kjo do të thotë që për shumë nga stacionet e karikimit, nuk ka nevojë t'i zhbllokoni ato përmes një aplikacioni celular ose kartave të kompanisë pas përfundimit të marrëveshjes përkatëse të partneritetit.

Gjatë drejtimit, teknologjia e përparuar e sistemit të frenimit në formën e të ashtuquajturit i-Pedal 3.0 siguron gjenerimin efikas të energjisë elektrike të vlefshme gjatë frenimit dhe lëvizjes me motor. Duke përdorur levën pas timonit, fuqia e rikuperimit mund të zgjidhet dhe fiksohet nga tre nivele deri në funksionin One-Pedal-Drive, si dhe të çaktivizohet plotësisht. Kushdo që dëshiron mund t'ia lërë frenimin para kthesave, rrethrrotullimeve dhe kryqëzimeve sistemit adaptiv aktiv të kontrollit të shpejtësisë, i cili punon me informacionin e navigimit dhe merr me sukses rolin e një navigatori elektronik virtual.

Motorizimi për të dy llojet e baterive është identik. Është një motor elektrik sinkron i ngacmuar përgjithmonë me 204 kf dhe çift rrotullues maksimal prej 283 Nm, i cili vë në lëvizje rrotat e boshtit të përparmë. Sipas Kia-s, duhen 7.9 sekonda për të arritur një shpejtësi prej 100 km/orë, dhe shpejtësia maksimale e mundshme është 170 km/orë.

Në rregull, nuk po flasim për shifra rekordesh botërore këtu, por në interes të përdorshmërisë maksimale të EV3 në jetën e përditshme, ato janë më se të pranueshme. Pezullimi i makinës - gjithashtu i pritshëm - nuk është aspak i projektuar për gara në pistë.

Vazhdo në faqen tjetër

Pjesë auto AutoPower
Pjesë auto AutoPower

Kia është e vendosur ta bëjë lëvizshmërinë elektrike funksionale për masat, dhe për këtë qëllim po hyn në garë me EV3

Çmimi i modelit bazë: vetëm 69,900 leva