Kjo makinë e re nga BMW Motorrad
Aktivizim plotësisht automatik i friksionit, me ndërrim automatik ose me këmbë, për kënaqësi edhe më të madhe në ngarj piese auto online.

Ndihmësi Automatik i Ndërrimit të Marsheve (ASA) është një zgjidhje inovative teknologjike që e bën ngasjen e një motoçiklete më të lehtë dhe më të rehatshme duke aktivizuar automatikisht tufën. Komponentët kryesorë të sistemit janë dy aktuatorë elektromekanikë që marrin përsipër hapjen dhe mbylljen e tufës dhe ndërrimin e marsheve të kutisë së shpejtësisë me 6 shpejtësi. Nevoja për një levë aktivizimi manual eliminohet, duke e bërë nisjen, ndalimin dhe manovrimin më të lehtë. Ndihmësi Automatik i Ndërrimit të Marsheve gjithashtu merr parasysh shpejtësinë dhe ngarkesën e motorrit për të zgjedhur në mënyrë optimale marshin dhe pikën e ndërrimit të marsheve për saktësi maksimale.
Falë ASA-së, ngasësi është më pak i përfshirë, gjë që rrit kënaqësinë e drejtimit të motoçikletës. Gjithashtu, Ndihmësi i Automatizuar i Ndërrimit të Marsheve krijon një lidhje edhe më të drejtpërdrejtë me motorin e fuqishëm boxer, për shkak të kontrollit të saktë të tufës, duke siguruar kontroll të saktë të motoçikletës, vetëm me anë të gazit dhe, nëse dëshirohet, me levën e ndërrimit të marsheve me këmbë.
Kur zgjidhet modaliteti M, sistemi lejon ndërrimin e marsheve nëpërmjet levës së këmbës së majtë, si në një kuti shpejtësie konvencionale, por pa pasur nevojë të aktivizohet manualisht tufja. Kjo i lejon shoferit të zgjedhë momentin e ndërrimit të marsheve. Në modalitetin D, sistemi demonstron avantazhet e tij. Pikat e ndërrimit të marsheve zgjidhen nga njësia e kontrollit elektronik të motorit.
Në të dyja modalitetet, M dhe D, ngasësi shijon ndërrimin perfekt të marsheve. Rezultati është përshpejtim efikas i motoçikletës dhe stabilitet shtesë. Gjatë ndërrimit të marsheve, për shembull, karakteristika e lëkundjes së një kambioje klasike manuale eliminohet kryesisht. Në përputhje me rrethanat, eliminohet edhe rreziku i kontaktit midis pasagjerit dhe kaskës së ngasësit. Përparësitë janë gjithashtu të dukshme kur ulni marshin, ku minimizohet mundësia e çekuilibrit të shasisë. Karakteristikat e ndërrimit të marsheve ndryshojnë në varësi të modaliteteve të zgjedhura të ngasjes. ASA, së bashku me Kontrollin Aktiv të Lundrimit dhe sistemin e Paralajmërimit të Përplasjes Forward Collision Warning, po formësojnë të ardhmen e funksioneve të lidhura në motoçikleta.
Funksionimi dhe ndërrimi automatik i marsheve me friksion, duke garantuar një ndjesi të re pas timonit
Ndonjëherë, në situata më komplekse, përdorimi i friksionit dhe levës së marshit kërkon shumë përqendrim. Për shembull, kur udhëtoni me një pasagjer dhe shumë bagazhe. Në situata të tilla, Ndihmësi i Automatizuar i Ndërrimit të Marsheve ju jep liri shtesë dhe kontribuon në një kënaqësi më të madhe në drejtim. Thjesht shtypni gazin dhe motori i fuqishëm boxer ju tërheq përpara pothuajse pa mundim, pavarësisht nëse po niseni nga një pjerrësi. Sistemi është gjithashtu veçanërisht i dobishëm në terren të vështirë dhe në drejtim jashtë rrugës.
Aktuatorë elektromekanikë për kontrollin e tufës dhe ndërrimin e marsheve
Ndihmësi i Automatizuar i Ndërrimit të Marsheve është një evolucion logjik teknik i Ndihmësit të Ndërrimit të Marsheve BMW Motorrad Pro. Dy aktuatorë të kontrolluar elektronikisht operojnë tufën dhe marshin e ndërrimit të marsheve, duke siguruar ndezje të lehtë dhe ndërrime automatike të marsheve.
Kur shtypet leva e ndërrimit të marsheve me këmbë, një sensor regjistron komandën. Sensorë shtesë përcaktojnë shpejtësinë e boshtit të hyrjes dhe pozicionin e tufës. Këto vlera regjistrohen nga TCU (Njësia e Kontrollit të Transmisionit), e cila është e lidhur me modulin e kontrollit të motorit, për modelimin dhe kontrollin e tufës, ndërrimit të marsheve dhe statusit.
Kyçi aktivizohet nga një aktuator elektromekanik me një sistem hidraulik me një lidhje të drejtpërdrejtë midis cilindrave kryesorë dhe ndihmësve. Aktuatori rregullon rrëshqitjen e kërkuar të kyçjes, e aktivizon atë kur ndërron marshin dhe e hap atë kur frenohet.
Në modalitetin M, drejtuesi i motorit mund ta lëvizë levën e ndërrimit të marsheve në drejtimin e dëshiruar në mënyrën e zakonshme. Nëse shpejtësia e motorit është brenda diapazonit të marshit të dëshiruar, ndërrimi i marsheve kryhet menjëherë. Nëse shpejtësia e motorit bie nën minimumin për një marsh të caktuar, ndërrimi i marsheve kryhet automatikisht, madje edhe në modalitetin M.
Në modalitetin D, marshet ndërrohen automatikisht në varësi të modalitetit të zgjedhur të ngasjes, shpejtësisë së motorrit, pozicionit të gazit dhe këndit të animit të motoçikletës. Ndërrimi i marsheve bëhet sipas situatës specifike dhe kërkesave dinamike.
- 2025-06-05 - Njihuni me BMW i4 Topmodel 601 lóeről
- 2025-06-04 - Škoda Superb 1.5 TSI m-HEV: në cseh E-szätná národná Tálángel (TESZT)
- 2025-06-02 - Subaru BRZ: Eu sou um purista, eu disse isso! (TESZT)
- 2025-06-01 - Ein Legérdekesebbek em Spasovden 2025-ből
- 2025-05-31 - Okos #1 Pro – Problem me hashtag-et cilësore? (TESZT)
- 2025-05-30 - Wartburg 311/3 Coupé: um carré socialista em chervteteje
- 2025-05-29 - Porsche 914: një pamje e ndryshme
- 2025-05-28 - Elektrische Motorhaube 2025-ben: Ultravioleta F77 2 Mach
- 2025-05-27 - Das brauchen Sie: Robotertaxi roda um dia
- 2025-05-26 - Xiaomi SU7 është një version i ri i SUV-it: v YU7
