Koncepti VW ID. CRUZ: erschwinglicher Elektrik SUV
Volkswagen po prezanton një SUV kompakt elektrik në IAA MOBILITY në Mynih (8-14 shtator): Koncepti ID. CROSS – i përshtatshëm si për qytet ashtu edhe për udhëtime të gjata magazin de piese auto online.

Thomas Schaefer, Drejtor Ekzekutiv i markës Volkswagen dhe anëtar i Bordit të Menaxhimit të Grupit, komentoi: “Që nga fillimi, qëllimi im ishte të ndërtoja versionin më të mirë të markës Volkswagen që nga themelimi i saj. Makina konceptuale e ID. CROSS e së ardhmes tregon se ne tashmë po japim rezultate të vërteta – me një dizajn të ri, shumë teknologji tipike të klasave më të larta, manovrim dhe cilësi të përmirësuar dhe, mbi të gjitha, me emrin ‘e duhur’ përsëri. Me këtë brez të ri të Volkswagen, ne po i përmbushim premtimet tona.”
Katër modele të reja kompakte elektrike. Pas ID.2, konceptit ID.GTI (bazuar në ID.2) dhe ID.EVERY1, koncepti ID.CROSS është koncepti i katërt i makinës së vogël elektrike. Versionet e prodhimit të këtyre modeleve të reja Volkswagen do të jenë në treg nga viti 2026. "Premiera botërore e ID.Polo-s së re është planifikuar për gjysmën e parë të vitit 2026. ID.Polo GTI do të prezantohet menjëherë pas kësaj. Të dy modelet do të shfaqen në IAA MOBILITY, ende pak të kamufluar. ID.CROSS do të ketë premierën e tij botërore në verën e vitit 2026. ID.EVERY1, i cili do të shfaqet në Mynih, megjithëse ende në formën e një makine konceptuale, do të jetë një nga pikat kryesore në vitin 2027."
Të katër modelet e reja ID. janë pjesë e një fushate produktesh ndërmarkash nga Brand Group Core (SEAT & CUPRA, ŠKODA, Volkswagen, Volkswagen Commercial Vehicles), si pjesë e së cilës markat e Grupit do të lançojnë modele të reja në segmentin fillestar të lëvizshmërisë elektrike. Brand Group Core po përdor qëllimisht sinergjitë dhe ekonomitë e shkallës për të qenë në gjendje të ofrojë automjete elektrike veçanërisht tërheqëse në Evropë, si nga ana teknike ashtu edhe nga ajo e çmimit.
I pastër dhe pozitiv – ikonik dhe mbresëlënës. Koncepti ID. CROSS, në ngjyrën jeshile Urban Jungle, pasqyron një gjuhë të re, të pastër dhe mbresëlënëse dizajni. Drejtori i Dizajnit të Volkswagen, Andreas Mindt, shpjegon: “Ne e quajmë gjuhën tonë të re të dizajnit ‘Pozitiv i Vërtetë’. Ajo bazohet në tre elementët tanë të dizajnit – stabilitetin, pëlqyeshmërinë dhe përbërësin sekret. Do të karakterizojë çdo Volkswagen të ri në të ardhmen. Koncepti ID. CROSS është një SUV që përcakton trendet, nuk i ndjek ato, dhe që e mbart identitetin e markës në të ardhmen.” Personaliteti pozitiv i Konceptit ID. CROSS është menjëherë i dallueshëm në pjesën e përparme dhe të pasme. Me grafikën dhe nënshkrimin e tij të dritës 3D, ato krijojnë përshtypjen se makina po ‘buzëqesh’. Andreas.
Mindt shton: “Një Volkswagen duhet të jetë i pëlqyeshëm, i pagabueshëm dhe të frymëzojë me karakterin e tij. Kjo është arsyeja pse ne qëllimisht i referohemi ‘ikonave’ të Volkswagen, siç janë Golfi dhe VW Bus në konceptin ID. CROSS – ky është ‘përbërësi ynë sekret’. Kjo mund të shihet, për shembull, në shtyllat karizmatike C dhe vijën plotësisht të drejtë të dritares. Pak marka masive në botë mund të përfitojnë nga një trashëgimi kaq e fortë. Dhe kjo do të jetë gjithmonë në kutinë tonë të mjeteve në udhëtimin tonë drejt së ardhmes.”
Kompakte dhe e lehtë për t’u parkuar. Makina koncept SUV e shfaqur në IAA MOBILITIY është 4161 mm e gjatë me një bazë boshtesh prej 2601 mm, 1839 mm të gjerë dhe 1588 mm të lartë. Dimensionet e saj janë të ngjashme me ato të T-Cross aktual, por kjo nuk vlen për kombinimin rrotë/gomë: projektuesit kanë zhvilluar një rrotë aliazhi 21-inç posaçërisht për konceptin ID. CROSS, të quajtur Balboa. Në bashkëpunim me Goodyear, janë projektuar goma speciale 235/40 R21, të cilat vazhdojnë dizajnin e disqeve në murin anësor të gomës.
Hapësirë e madhe – dimensione kompakte. Pjesa e brendshme e ID. CROSS Concept me pesë vende është shumë e bollshme dhe me një vëllim bagazhi mbi mesataren prej 450 litrash. Një ndarje shtesë (25 litra) nën kapuç ofron hapësirë shtesë. Gjerësia e pazakontë e makinës dhe dizajni i brendshëm i bollshëm krijojnë një ndjesi më të madhe hapësire. Nga njëra anë, ID. CROSS Concept është i përshtatshëm në mënyrë të përkryer për përdorim urban falë dimensioneve të tij të jashtme kompakte. Në të njëjtën kohë, është një makinë e gjithanshme e përshtatshme për familjet dhe miqtë, e cila gjithashtu përballon udhëtime më të gjata me lehtësi.
Një oaz i brendshëm me një atmosferë të rafinuar sallonesh. Brendësia e ID. CROSS Concept është projektuar si një hapësirë për rehati dhe kënaqësi. Ai bën përshtypje me materiale me cilësi të lartë dhe një ndjesi të këndshme në prekje, duke përfshirë sipërfaqet tekstile. Modalitetet e parakonfiguruara të ndriçimit, zërit dhe klimës (Atmosferat) e transformojnë brendësinë e Vanilla Chai (një nuancë e ngrohtë bezhe) në një sallë të rafinuar që ofron rehati maksimale. Motivet e bimëve në ekrane dhe madje edhe bimët e vërteta në konsolën qendrore që lundron vizualisht rrisin ndjesinë e rehatisë. Një theks shtesë janë sediljet e projektuara posaçërisht në makinën koncept, të cilat mund të palosen plotësisht për të krijuar një zonë rehatie në stilin e VW Bus. Gjithçka është në pamje dhe nën kontroll. Kabina inovative me ergonomikë të menduar mirë dhe funksionim intuitiv siguron vëmendje të fokusuar ndërsa jeni në rrugë. Në ID. CROSS Concept, Volkswagen ka krijuar një ndërveprim harmonik midis ekraneve me struktura intuitive të menusë, kontroll natyral me zë dhe butona për funksione të drejtpërdrejta. Timoni shumëfunksional me kontrolle të qarta me butona është ridizajnuar plotësisht. Dy ekranet qendrore të ID. Koncepti CROSS është i rregulluar në një bosht vizual: paneli dixhital i instrumenteve (28 cm/11 inç) dhe ekrani qendror me prekje i sistemit të infotainment (diametri: 33 cm/13 inç).
MEB+ – faza tjetër në evolucionin elektrik. Teknikisht, koncepti ID. CROSS me tërheqje në rrotat e përparme bazohet në matricën modulare të transmisionit elektrik MEB, e cila do të zhvillohet vazhdimisht në të ardhmen me përmirësime të MEB+, ndër të tjera, në aspektin e motorëve, baterive dhe softuerit. Kai Grünitz, Anëtar i Bordit të Menaxhimit të markës Volkswagen përgjegjës për zhvillimin, thotë: “MEB po merr një gjeneratë të re softuerësh nga viti i ardhshëm, e cila sjell me vete një përmirësim të dukshëm funksional të shumë sistemeve për klientët tanë. Ky zhvillim i mëtejshëm i sistemit modular tipik të Volkswagen shton funksione në automjete nga segmentet më të larta të automjeteve, siç është Ndihma e Përmirësuar e Udhëtimit. MEB+ është kështu çelësi teknik për të qenë në gjendje të ofrojmë automjete elektrike si versioni i prodhimit të ID. CROSS Concept dhe ID. Polo i ri me karakteristika produkti mbi mesataren për klasën me çmime tërheqëse.”
Sistem i ri transmisioni – i prodhuar në Evropë. Koncepti ID. CROSS paraqet një sistem transmisioni të zhvilluar rishtazi dhe të teknologjisë së fundit. Dy module qendrore janë motori elektrik i transmisionit, duke përfshirë elektronikën e fuqisë të integruar në sistemin e boshtit të përparmë dhe bateria me tension të lartë e vendosur në dysheme. Motori elektrik i transmisionit në makinën koncept zhvillon një fuqi prej 211 kf (155 kW) dhe vë në lëvizje rrotat e përparme. Diapazoni i vlerësuar WLTP për konceptin e ri ID. CROSS është deri në 420 kilometra. Dy vlera të tjera janë të rëndësishme për ngasësit e biçikletave elektrike dhe adhuruesit e kampingjeve kompakte: nyja e tërheqjes me top është projektuar për një ngarkesë tërheqëse prej 75 kg – e mjaftueshme për të transportuar dy biçikleta elektrike. Pesha maksimale e rimorkios është deri në 1,200 kg (me frena,
pjerrësia 8%).
- 2025-09-07 - Informacioni TÜV 2025: Aktualizovane SUV pod denumiru: BMW X1 (F48)
- 2025-09-06 - Video projekt për Polo 50 nga VW Kena Blocka. evforduloját (VIDEO)
- 2025-09-04 - MINI JCW x Deus Ex Machina: MINI John Cooper Works është një interpretim unik
- 2025-09-03 - Vyatka MG-150: Lassen van het transport van de moderne Vespa-verzija los
- 2025-09-02 - Jugendstilfilm: Anos 1990, Anos 1990, Anos 1960, Anos 1990
- 2025-09-01 - Lamborghini Miura mbush 60 vjeç - artikull me më shumë detaje historike
- 2025-08-31 - Não é possibile fazer isso no Wache de Sombrero te schützen, de Sombrero krijgen
- 2025-08-30 - Opel Astra Sports Tourer Híbrido: 1200 km në rrugë
- 2025-08-29 - Mais (amikor meg volt Rallye Sportunk)
- 2025-08-28 - Mercedes Vito feston 30 vjetorin
