Lamborghini Miura mbush 60 vjeç - artikull me më shumë detaje historike
Burri që e bëri këtë makinë pinte dy shishe verë në ditë dhe pinte duhan si oxhak. Ai gjithmonë ecte me këmishën hapur, me plagë në krahë dhe bërryla. Nuk mban mend të ketë veshur ndonjëherë kravatë, këpucët i kishte gjithmonë me pluhur, rrobat i kishte jashtëzakonisht të pakujdesshme. Ai hante gjithçka që mund të hahej me duart e tij. Jo të gjithë janë perfektë.. magazin de piese auto online.

Makina që ndërtoi ky burrë është e zhveshur. Nuk ka parakolp, nuk ka korniza dyersh, nuk ka rripa sigurie, nuk ka kontrolle shkarkimi, nuk ka limit shpejtësie. Në këtë makinë është e vështirë të hipësh dhe akoma më e vështirë të dalësh prej saj. Në verë shndërrohet në sauna, dhe vetëm në gjendje boshe janë palosjet më të holla të veshit të njeriut në gjendje të dallojnë një zhurmë që duket se vjen nga nëntoka. Jo të gjithë janë perfektë…
Megjithatë, burri dhe makina u bënë legjenda të pavdekshme gjatë jetës së tyre, pavarësisht të gjitha dobësive dhe papërsosmërive teknike. Dhe kjo mund të mos kishte ndodhur kurrë nëse nuk do të kishte ndikuar në imazhin e askujt tjetër përveç vetë Enzo Ferrarit...
Ferruccio Lamborghini – djali i fshatarëve të zakonshëm nga Lugina pjellore e Po-së pranë Bolonjës – arriti të grumbullonte shumë para pas luftës nga prodhimi i makinerive bujqësore dhe traktorëve. Ishte aq shumë para sa ai mund të blinte lehtësisht sa makina Ferrari që donte. Por gëzimi i makinave sportive super të shpejta ishte gjithmonë në hije të gabimeve të makinave të ndjeshme. Ishte për shkak të tyre që ai vendosi të shkonte personalisht te Enzo Ferrari për t'i bërë disa sugjerime specifike për përmirësime. Por në vend të vëmendjes dhe mirëkuptimit, ai mori një përgjigje të papritur arrogante. Ferrari, megjithatë, nuk e kuptoi fare se çfarë lloj personi kishte hasur. Ferruccio Lamborghini ishte thellësisht i prekur, por edhe i motivuar fuqimisht për të bërë makinën e tij sportive që i përshtatej shijes së tij. Dhe pastaj motoja e tij u bë: "Bëjini ato më të mira se ato të Ferrarit!"
Kështu, për një shumë shumë të konsiderueshme, Lamborghini arriti të punësonte teknikët dhe dizajnerët më të mirë nga Maserati, Alfa Romeo dhe madje edhe Ferrari, të cilët krijuan modelet e para serike nën markën Lamborghini - 350 GTV dhe 400 GT. Ato ishin baza e suksesit të tij të parë, pasi rezultuan shumë të mira, spektakolare dhe jashtëzakonisht të shpejta. Por prapë jo aq të mira dhe elitiste sa ato të Ferrarit. Pastaj Ferruccio vendosi të zhvillonte mekanizmat dhe urat e tij të transmisionit. Me rëndësi kyçe për suksesin e kësaj sipërmarrjeje është se ai u la liri të plotë krijuese tre të rinjve të përfshirë në këtë detyrë të përgjegjshme. Kështu, në vitin 1965, një makinë unike u përfundua dhe iu prezantua publikut, duke lënë në hije gjithçka të njohur deri në atë pikë në botën e makinave sportive luksoze - Miura P 400.
Makina u projektua nga italianët Giampaolo Dallara dhe Paolo Stanzani, si dhe nga zeelandani Bob Wallace. Të tre ishin nën 25 vjeç dhe u frymëzuan fuqimisht nga qëllimi i jetës së Ferruccio Lamborghini, i cili përmblidhet në moton: "Bëj gjithçka më mirë se Ferrari!" Sipas mendimit unanim të ekspertëve, kjo u bë një fakt i padiskutueshëm me shfaqjen e Lamborghini Miura. Kjo dëshmohet jo vetëm nga treguesit e saj teknikë unikë, por edhe nga një numër detajesh të projektuara me saktësi, për shembull, hapjet karakteristike në dyert përmes të cilave hyn ajri ftohës. Ferruccio Lamborghini deklaron me modesti se nuk është ekspert as kur bëhet fjalë për Ferrarin apo makinat e tij. Por, ndërsa është gjallë, ai nuk dështon kurrë të demonstrojë personalisht trukun e tij me një cigare të vendosur drejt në bllokun e cilindrave të Miura, e cila nuk bie edhe kur dy boshtet e kamës rrotullohen dhe ndihet zhurma e egër e 350 kuajve. Pastaj ai me krenari thërret: "Ferrari nuk arriti kurrë ta arrinte këtë!".
Gjatë një periudhe prej rreth 5 vitesh (1965 deri në 1970), u prodhuan gjithsej 765 Miura - një makinë që u prodhua vetëm një herë sepse u krijua nga Ferruccio Lamborghini, në venat e të cilit rrjedh "la sangue di Miura" - gjaku i nxehtë i demit luftarak.
- 2025-08-31 - Não é possibile fazer isso no Wache de Sombrero te schützen, de Sombrero krijgen
- 2025-08-30 - Opel Astra Sports Tourer HÃbrido: 1200 km në rrugë
- 2025-08-29 - Mais (amikor meg volt Rallye Sportunk)
- 2025-08-28 - Mercedes Vito feston 30 vjetorin
- 2025-08-27 - Tatra 141: Deze é de Bulgaarse Traktorenterminal
- 2025-08-26 - Zastava 1100: version elegant para Fiat 128
- 2025-08-25 - Suzuki Vitara gati për t'u prezantuar në tregun evropian
- 2025-08-23 - Elektromos vagy-benziner: Audi Q8 55 e-tron quattro contre Audi Q8 55 TFSI quattro (TESZT)
- 2025-08-22 - Ide o VW një Porsche autentico.
- 2025-08-21 - De eerste gepanzerte Mannschaftstransporter der Marke Ferrari - prodhuar 45 vjet më parë
