Lancia ECV2: Ik ben niet geschäft
Gjatë Kampionatit Botëror të Rally-t të vitit 1986, inxhinierët e Abarth po punonin tashmë për projektimin e një makine krejtësisht të re për të zëvendësuar Lancia Delta S4. Ata krijuan një prototip futurist me përdorim të gjerë të materialeve kompozite, prandaj edhe emri i tij ECV (Automjet Eksperimental i Përbërë). Modeli eksperimental gjithashtu paraqiti një motor të ri të pajisur me një kompresor revolucionar të quajtur Triflux. Kështu, që në vitin 1986, Lancia kishte tashmë një makinë me specifikimet e Grupit të ri S, i cili do të debutonte sezonin pasardhës. Shasia u projektua nga inxhinieri i kompanisë Sergio Limone, i cili ishte përgjegjës për projektimin dhe eksperimentet për Squadra Corse Lancia HF. Ai gjithashtu krijoi karrocerinë inovative duke përdorur Kevlar dhe fibra karboni. Motori ishte mbështjellë në një "djep" të veçantë, ndërsa kabina e ngurtë dhe pjesa tjetër e superstrukturës ishin bërë nga panele të ndara. Vetëm pjesa e përparme e shasisë ishte bërë nga tuba çeliku konvencionalë, në mënyrë që të mund të riparohej dhe zëvendësohej më shpejt magazin de piese auto online.

Materiale të reja kompozite janë përdorur gjithashtu për komponentët e sistemit të fuqisë dhe rrotat për të ulur më tej peshën. Në përgjithësi, ndërsa ofrojnë ngurtësi më të lartë rrotulluese sesa Delta S4, makina peshon rreth 20% më pak. Motori, i projektuar nga drejtori teknik i Abarth, Claudio Lombardi, ka të njëjtin zhvendosje si Delta S4. Lombardi gjithashtu përfshin sistemin e tij të famshëm Triflux në ECV, me një kokë cilindri me rrjedhje tërthore dhe dy turbokompresorë. Skema gjeniale me valvula hyrëse dhe dalëse të pozicionuara në mënyrë tërthore lejon që motori të "kompresohet" në mënyrë më efektive edhe nga rrotullimet e ulëta, por edhe të ofrojë më shumë fuqi në rrotullimet e larta. Që nga testet e para, rezultatet ishin shumë inkurajuese: u arritën 600 kf, që është rreth 100 kf më shumë se Delta S4.
Megjithatë, pas disa incidenteve tragjike gjatë sezonit të vitit 1986, Federata vendosi të mos bënte kalimin nga Grupi B në Grupin S dhe projekti ECV u la në plan të dytë. Si rezultat, të gjitha përpjekjet e Abarth u ridrejtuan drejt Lancia Delta HF 4WD të re, e cila përmbushi specifikimet e Grupeve A dhe N të sapokrijuara, dhe shënoi fillimin e një epoke të re, duke u bërë makina më e suksesshme në historinë sportive të kompanisë.
Megjithatë, puna në Lancia ECV futuriste, me karrocerinë e saj inovative prej kompoziti dhe motorin revolucionar Triflux, nuk u ndal plotësisht. Që në fund të vitit 1986, prototipi ECV, i dekoruar me ngjyrat e kuqe të Lancia-Martini, u shfaq në Panairin e Automobilave në Bolonja. Si publiku ashtu edhe profesionistët ishin shumë të impresionuar nga makina, por të zhgënjyer që nuk do të ishte në gjendje të konkurronte. Ndërkohë, ekipi sportiv i Lancia vendosi të vazhdonte eksperimentet me ECV, duke bërë disa ndryshime të rëndësishme në karroceri.
Dizajneri italian Carlo Gaino krijoi forma të reja që ishin dukshëm të ndryshme nga ato të Delta S4. Kështu, në vitin 1988, u krijua ECV 2, me të gjitha ndryshimet e bëra që synonin përmirësimin e aerodinamikës, më i rëndësishmi prej të cilave ishte spoileri i pasmë. Ndërsa në Delta S4 dhe ECV u vendos në fund të çatisë, në ECV 2 rezultatet e tunelit të erës çuan në "ndarjen" e tij të plotë nga karroceria dhe vendosjen e tij në lartësi të mesme. Prandaj, pjesa e pasme u modifikua dhe u shkurtua. Hyrjet e mëdha të ajrit në shtyllat e pasme, karakteristike për Delta S4 dhe ECV, u hoqën, dhe mbeti vetëm çarja në fund të çatisë, duke drejtuar ajrin në ndarjen e motorrit. Kapaku i përparmë u ridizajnua plotësisht, me një hapje të madhe të dyfishtë. Spoileri masiv i përparmë është i lidhur me grilën e radiatorit, e cila i ngjan asaj të Delta 4WD, dhe dritat e përparme janë shumë më të formuara aerodinamikisht. Fundet anësore gjithashtu përmirësojnë aerodinamikën, dhe disqet janë të pajisura me frena disku të jashtëm, gjithashtu të bëra nga material kompozit, për të përmirësuar ftohjen. Karroceria ka edhe një tjetër veçori specifike që lidhet me ngjyrën, e cila është një kombinim i Bianco Perla (e bardhë perle) me një vijë blu të çelët dhe blu-të kuqe me ngjyrat Martini Racing. Kjo nuancë specifike u përdor më vonë në edicionin special të kufizuar Lancia Delta HF Integrale Evoluzione.
- 2025-10-27 - Biotassád në laku
- 2025-10-26 - 95,9 Prozent stroj um Porsche-Gewinn aus
- 2025-10-25 - Spotreba paliva Audi 100 TDI është vetëm 1.76 litra.
- 2025-10-24 - Mal posso esperar pelo lindo ano com o tempo
- 2025-10-23 - KS-80: modeli i ri i legjendës së Zündapp
- 2025-10-22 - Nga V 140 në S 600
- 2025-10-21 - Volkswagen ka një jetëgjatësi më të madhe se Crafter-Elektronik
- 2025-10-20 - Kontrolloni nëse Dongfeng-Box Blev është në faqen e Euro NCAP.
- 2025-10-19 - Kettős söster ako Dacia Sandridersnek: Sébastien Loeb van Marokóban, Edouard Boulanger világbajnok a navigatieközt
- 2025-10-18 - Egy korszak vege: en VW Touareg Elektrische Lesz











